Кожен кіт має своє ім'я, але залежно від статусу вони мають свої особоливості.

Кошенята[ред. | ред. код]

Кошеняті при народженні ім'я дають батьки. Вони можуть походити від назв рослин, дерев, ягід, природних явищ тощо. Зазвичай імена кошенят у зменшено-пестливій формі закінчуються на -ко, -ка, або -кий, хоча бувають і винятки.Такі як -ик, -ок. В оригінальному англійському варіанті книги всі імена кошенят, без винятків, закінчуються на -kit, що означає "кошеня". 

Новаки[ред. | ред. код]

Коли кошеняті приходить час стати новаком, до першої частини імені додається частина -лап, -лапка. Кіт має це ім'я, аж поки не стане вояком. 

Вояки[ред. | ред. код]

Коли закінчується доба новацтва, провідник знову змінює ім‘я кота. Частина -лап прибирається, а на її місце стає інша. Але тут варіантів безліч. Ці частини можуть вказувати на зовнішні особливості кота, колір хутра, частину тіла тощо. Наприклад: -кіготь, -шуб, -носий, -серд, -ногий, -смуг та інші. Хоча є винятки, як-от Попелюшка чи Маківка. Здебільшого кіт має це ім'я до кінця життя, але бувають виключення, наприклад коли кіт стає провідником, або інші особливі випадки. 

Медикіт [ред. | ред. код]

Все так само, як з вояком, окрім того, що медикіт не може стати провідником. 

Провідник[ред. | ред. код]

Ставши провідником, до імені кота додається частина -зір, -зірка. -зорий. Вони замінюють другу частину імені (наприклад, Вогнесерд → Вогнезір, Синьошубка → Синьозірка, Високохвіст → Високозорий). Але може змінитись і перша частина, ставши -зоре (наприклад, Хвостолом → Зорелом). 

Особливі випадки зміни імені[ред. | ред. код]

  1. Провідника можуть позбавити провідницького імені, якщо той покидає свій пост. Тоді повертається вояцьке ім'я.
  2. Якщо з котом трапляється якась подія, через яку ім'я більше не позначає сутність кота, його можна змінити.