FANDOM

Кожен кіт має своє ім'я, але залежно від статусу вони мають свої особоливості.

КошенятаРедагувати

Кошеняті при народжені ім'я дають батьки. Вони можуть походити від назв рослин, дерев, ягід, природних явищ тощо. Зазвичай імена кошенят у зменшено-пестливій формі закінчуються на -ко або -ка, хоча бувають і винятки. В оригінальному англійському варіанті книги всі імена кошенят, без винятків, закінчувалися на -kit, що означає "кошеня". 

НовакиРедагувати

Коли кошеняті приходить час стати новаком, до першой імені додається частина -лап, -лапка. Кіт носить це ім'я, аж поки не стане вояком. 

ВоякиРедагувати

Коли закінчується доба новацтва, провідник знову змінює ім‘я кота. Частина -лап прибирається, а на її місце стає інша. Але тут варіантів безліч. Ці частини можуть вказувати на зовнішні особливості кота, колір хутра, частину тіла тощо. Наприклад: -кіготь, -шуб, -носий, -серд, -ногий, -смуг та інші. Хоча є винятки, як-от Попелюх. Здебільшого кіт носить це ім'я до кінця життя, але бувають виключення, наприклад коли кіт стає провідником, або інші особливі випадки. 

Медикіт Редагувати

Все так само, як з вояком, окрім того, що медикіт не може стати провідником. 

ПровідникРедагувати

Ставши провідником, до імені кота додається частина -зір, -зірка. -зорий. Вони замінюють другу частину імені (наприклад, Вогнесерд → Вогнезір, Синьошуба → Синьозірка, Високозорий ). Але може змінитись і перша частина, ставши -зоре (наприклад, Хвостолом → Зорелом). 

Особливі випадки зміни іменіРедагувати

  1. Провідника можуть позбавити провідницького імені, якщо той покидає свій пост. Тоді повертається ім'я вояцьке.
  2. Якщо з котом трапляється якась подія, через яку ім'я більше не позначає сутність кота, його можна змінити.