Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Березопад — коричневий кіт із бурштиновими очима.

Життєпис []

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

Березко народжується в Папоротехмарки та Порохошуба разом з Ясенькою та Модринкою.

Коли в табір приходить Круколап, Березку та його сестрам розповідають про повітку Круколапа. Кошеня питає, чи підуть вони туди.

Сходить місяць[]

Коли помирає Модринка, Порохошуб вмовляє Папоротехмарку поїсти, щоб бути сильною для Березка та Ясеньки.

Світанок[]

Помирає і Ясенька, тому Папоротехмарка боїться, що Березко також помре.

Коді деякий час доглядає за кошеням.

Листолапка дає Березку подорожніх трав, і кошеня морщиться від їхнього запаху.

Березко також сумує за Коді, яка повернулася до своїх Двоногів.

У горах на Клани нападає орел, і Бурошубка відштовхує Папоротехмарку та Березка в безпечне місце.

Стожари[]

Клани розходяться по своїм таборам, і Березко цікавиться, чи підуть Жабко, Грузько та Яблунька з ними. Кошеня дуже засмучується, коли матір відповідає, що ні.

Березко ледь не звалюється з виступу скелі, але його рятує Ожинокіготь.

Сутінки[]

Коли на вічі Клану обговорюють те, що в них тілько одна новачка, Березко викрикує, що він може допомагати Білолапці з підстилками.

Вогнезір посвячує Березка в новаки, називаючи його Березолапом. Виховником Березолапа стає Золошуб.

Березолап уважно роздивляється кошенят Маргаритки, коли ті приходять у табір.

Новака помітно під час битви з борсуками.

Захід[]

Після битви Березолап дуже сильно поранений. Він залишається в кублі медикішки, щоб Листоплеса виліковувала його рану над оком.

Під час патрулювання Березолап знаходить Тіньові помітки на Громовій території. Коти зустрічають Тіньовий патруль на своїх землях. Березолап біжить за допомогою в табір.

Золошуб посилає Березолапа за допомогою в табір, коли бачить Вогнезора в лисячій пастці.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Березопад — вояк Громового Клану. Він хворіє білим кашлюком разом з Орлякошубом, але дуже скоро вони одужують.

Коли Сойка, Падубку та Левка висвячують у новаки, Березопад сідає біля Ожинокігтя, і Падубка припускає, що, можливо, Березопад стане її виховником.

Він присутній у битві проти Тіньового Клану. Після битви Березопад хвалить Падуболапку, що вона билася, як справжня воячка.

Також Березопада включають в патруль, який іде допомагати Вітряним котам вигнати собак.

Він і Бубколап граються з Лиском та Крижинкою.

Темна ріка[]

Березопад та Сіросмуг розширюють вояцьке кубло.

Пізніше він йде на Зборище.

Березопад, Попелюшколапка, Хмарохвіст, Орлякошуб і Падуболапка йдуть перевіряти стару лисячу нору, щоб пересвідчитися, чи не повернулися лисенята.

Він знаходиться в мисливському патрулі разом із Мишколапом, Косариконогом, Золошубом та Леволапом.

Також його помітно на вічі Клану, де Вогнезір проводить вояцьку церемонію для Міллі.

Сойколап витягує колючку з Березопадової лапи. Вояк каже новаку, що він не надто співчутливий, як на медикота, на що Сойколап відповідає, що якщо він хоче співчуття, то нехай іде до ясел.

Леволап та Сойколап виходять з табору і розмовляють з Березопадом, який стоїть на варті. Сойколап бачить, що він вдає із себе досвідченого й мудрого кота, хоча став вояком тільки декілька повень тому.

Вигнанці[]

Під час церемонії висвячення у новаки Лиска та Крижинки Березопад сидить поряд з Бубконосом. Коли у наставники Криголапці дають Білокрилу, вояк заявляє, що він би впорався з виховництвом не гірше за подругу і Вогнезору слід було обрати його. У відповідь Піскошторма додає, що провідник обирає тих, хто підійде для цього найкраще, а до того ж Білокрила стала б воячкою раніше, якби спеціально не відклала свою церемонію, щоб Березопад не залишився єдиним новаком у Клані. Смугастий вояк лишається невдоволеним, і, перешіптуючись з Бубконосом, йде геть.

Патруль Вогнезора, Орлякошуба та Падуболапки спостерігає сутичку Бубконоса та Березопада з вечірнім патрулем Тіньового Клану. Бурошубка запитує в провідника, чому його вояки перейшли границю. У виправдання Бубконіс каже, що Тіньовий Клан слабо помітив кордон, тому вони не помітили межу. Проте Вогнезір вважає, що якби коти були уважнішими, то порушення би не сталося. Березопаду, на відміну від Бубконоса, стає соромно і він вибачається за витівку, а також наважується зізнатись, що вони крали здобич. Смугань просить вибачення у Чорнозора та з побратимом йде до табору.

Падуболапка бачить, як Березопад і Бубконіс виносять мох з кубла старійшин, згадуючи, що їх повернули до новацьких обов'язків.

Помітно, як він з іншими вояками виходить з тунелю, побачивши чужинців.

Розповідаючи про Велику Мандрівку, Березопад пригадує своїх друзів Жабка, Яблуньку та Грузька, і цікавиться, як вони зараз. На це Бубконіс відповідає, що вони, будучи котами різних Кланів, уже не можуть бути друзями, і згадує, як йому мало не повидирали хутро Тіньові вояки, через що смугань засмучується.

Пізніше, під час візиту до Тіньового Клану, Леволап бачить вояка Жабонога і каже, що Березопад розповідав про нього. На мить ворожий кіт засмучується, проте відповідає, що це було під час Великої Мандрівки та вони більше не друзі.

Затемнення[]

Березопада помітно, коли він радісно ділиться здобиччю з Білокрилою.

Вояк приходить після патрулювання, і каже Вогнезору, що відчув запах котів Вітряного Клану. Сіросмуг запитує, чи Вітряні коти на території, але той каже, що відразу ж помітив кордони з іншими Громовими котами з патрулювання.

Після цього Березопад охороняє табір. Коли Сойколап злиться на Листоплесу, той питає, чи не потрібно піти з котом до лісу, але новак медикішки відмовляється від допомоги.

Також помітно, як він вирушає у досвітній патруль.

Попелюшколапка розповідає Падуболапці, що Білокрила й Березопад почали більше спілкуватися та ділитися язиками. Ще вона додає, що скоро у яслах будуть кошенята.

Вітряний Клан нападає на Громових котів. Після сутички нападники тікають на свою територію. Вогнезір не впевнений, чи вони пішли, тому посилає розвідувальний патруль, у якому присутній і Березопад. Коти не розуміють, звідки Вітряний Клан напав, оскільки слідів не було. Березопад наголошує, що потрібно підкріплення, бо сусіди ще були на їхній тереторії. Коти погоджуються. Поки підкріплення не підійшло, Вітряні вояки атакують патруль.

Він бере участь у битві з Громовим і Тіньовим Кланами проти Річкового та Вітряного. Коли сонце зникає, усі коти розбігаються, а Листоплеса лікує вояка. У нього напухає передня лапа через бійку.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[]

Березолап розповідає про обов’‎язки новаків.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брати:

Сестри:

Племінник:

Племінниця:

Бабусі:

Дідусь:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Прабабуся:

Прадідусь:

Цікаві факти[]

  1. Одне з найулюбленіших імен Кейт — Березопад.

Помилки[]

  1. У "Сутінках", на сторінці 125, Березко описаний сірим котом. Його також зображували сірим, коли він був кошеням.
Advertisement