Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

«Ви бачили, що буває з тими, хто не поважає Кривавий Клан. Ваш друг думав, що може нами керувати. Він помилився. »
Бич після вбивства Тигрозора, Темні часи, ст. 239

Бич — маленький чорний кіт з правою білою лапкою, синьо-крижаними очима, нашийником з зубами котів та собак і їхніми кігтями. На його пазурі одягнені собачі ікла.

Життєпис[]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[]

Ще кошеням Бич заходить у ліс, де його зустріли Тигролап, Чортополох і Синьошубка. Тигролап нападає на кошеня і ледве його не вбиває.

Цикл «Пророцтва починаються»[]

Темні часи[]

Коли Тигрозір приходить до Бича на прохання про допомогу в приборкані лісних Кланів, чорний кіт з міста погоджується.

На Зборищі Тигрозір приводить Бича й Кривавий Клан. Лісові коти здивовані цією несподіваною появою. Бич представляє себе й свій Клан. Вогнезір вирішує розповісти коту про вчинки Тигрозора. Він розповідає, як Тигрозір убив Рудохвоста, Ряболицю і як натравив зграю собак на Громовий Клан. Бич обмірковує все сказане Вогнезором. Тигрозір наказує нападати, але жоден кіт Кривавого Клану не ворухнувся. Бич говорить, що йому треба подумати. Смугастий провідник нападає на нього, але чорний котик легко розпоров йому живіт. Кривавий провідник дає час подумати лісовим котам про втечу з лісу.

Чотири Клани перетворились на Левиний Клан і дали бій Кривавому. Вогнезір бореться з Бичем, але втрачає одне життя. Кривавий провідник бється з Хмарохвостом, а потім з Вогнезором. Все ж Громовий провідник вбиває Бича.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Згадується Вогнезором час від часу, коли той думає про те, що Кривавий Клан відійшов від поразки Бича і знову готується до нападу.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Захід[]

В пролозі згадується Тигрозором.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Згадується в пророцтві про Лева і Тигра разом зі своїм Кривавим Кланом.

Також є в розповіді про Кривавий Клан і у розповіді Ячменя. Там кіт згадується, а пізніше з’являється сам і наказує братам Ячменя, Змію та Льоду, вбити Віолету.

Родовід[]

Батько:

Єдинокровний брат:

Єдинокровна сестра:

Племінник:

Племінниці:

Внучаті племінниці:

Внучаті племінники:

Галерея[]

Пікселі[]

Цікаві факти[]

  1. Бич та Вогнезiр — єдинокровні брати.
  2. Бич не любив зуби на нашийнику, а носив їх, лише щоб вселяти страх.
Advertisement