Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Бризолап — чорний кіт із бурштиновими очима.

Життєпис[]

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Бризолап — новак Білохвістки.

Кіт разом з Білохвісткою, Воронокрилом та Вересолапкою рятує Сойколапа, який випадково впав у потік на кордоні.

Бризолап присутній на Зборищі. Вересолапка розповідає Леволапу, що Бризолап почав командувати іншими новаками від самої миті, коли став -лапом. Кішка додає, що іноді з ним буває дуже весело. Однозір оголошує, що Бризолап став новаком і чорний кіт підносить підборіддя, ніяк не переймаючись тим, що на нього дивляться вояки усіх Кланів.

Бризолап бере участь у битві з собаками.

Під час змагань Бризолап разом з Леволапом падають в нору. Сойколап, який передбачив це, намагається допомогти. Воронокрил викопує новаків, і згодом ті одужують завдяки Листоплесій та Сойколапові.

Темна ріка[]

Бризолапа помітно на Зборищі. Його виховниця, Білохвістка, дружелюбно розмовляє з Міллі, що дуже дивує новака, адже це кицюня. Після цього Бризолап розвертається і проштохується через гамірну галявину.

Бризолап і Зайцелап полюють на білок під наглядом своїх виховників.

У битві проти Громового Клану Леволап кидається на Бризолапа. Ліщинолапка збиває з лап Вітряного новака, але той легко її перемагає і запитує Леволапа, чи може він впоратися з ним сам. Золотистий новак використовує один з прийомів Тигрозора на Бризолапові й відкидує кота в потік.

Пізніше Бризолап, Вересолапка, Леволап, Сойколап і Падуболапка рятують Вітряних кошенят з тунелів.

Вигнанці[]

Вивіркострибка та Падуболапка приходять до Вітряного Клану, щоб розповісти Воронокрилові про проблему Племені Стрімкої Води і попросити його піти з ними в гори. Поки Вітряний патруль веде гостей до табору, Вивіркострибка запитує Бризолапа про його тренування. Білохвістка, виховниця Бризолапа, каже, що не дуже, і розповідає воячці, що він, не питаючи ні в кого дозволу, повів загін новаків подитися, чи не повернулися собаки. Клаптевух додає, що Бризолап ще й спровокував бійку з Річковим патрулем, за яку Однозорові довелося просити пробачення у Мрячконіжки.

Коли коти розповідають Однозорові про проблему Племені, Вітряний провідник вважає, що Воронокрилові слід піти в гори разом з Бризолапом. Вересолапка каже, що йому неймовірно пощастило, хоча сам новак так не вважає. Бризолап говорить, що Вітряний Клан просто хоче позбутися його, і через це Падуболапці стає його шкода.

Під час мандрівки коти зустрічають Мурка. Бризолап непрязно до нього ставиться, називаючи кота "дурним реп'яхом". Поки інші розмовляють з Мурком, Леволап, Падуболапка і Бризолап вирішують сходити на ферму, щоб наловити мишей. Там на новаків нападають пси і ранять Бризолапові хвіст.

У горах мандрівники натикаються на банду волоцюг, які тероризують Плем'я. Зайди пропускають котів, але Бризолап, на відміну від інших, відкрито показує свою ворожість. Воронокрил робить зауваження синові, а той відповідає, що волоцюги самі напрошуються на бійку.

Коли Ожинокіготь доручає Бризолапові та Падуболапці навчати першаків Племені бойовим прийомам, один з учнів, Писк, не розуміє, чому вони мають робити те, що їм скажуть новаки. Бризолап відповідає, що вони вміють битися краще за них. Потім Вітряний новак показує першакам-звіроловам ускладнені бойові прийоми.

Коти Племені та Кланів ідуть військом на волоцюг. Бризолап, Леволап і Рінь прокрадаються до кубла чужинців, і змушують їх вибігти на вулицю, де чекає решта загону.

Затемнення[]

Вояки полюють на території Племені Стрімкої Води. Падуболапка заважає Бризолапу спіймати мишу, тому він гнівається на кішку. Леволап помічає сварку котів і підходить до них. Падуболапка з братом каже, що Ожинокіготь наказав полювати на цій частині території, але новак відповідає, що полює, де схоче.

Після патрулювання Бризолап ображається на Воронокрила, бо батько не похвалив його за спійманого кроля, а похвалив здобич Леволапа. Вивіркострибка і Вохрошубка хвалять Вітряного новака, але той ніяк не реагує на це.

Родовід[]

Батько:

Мати:

Дядько:

Двоюрідна тітка:

Бабуся:

Дідусь:

Двоюрідна бабуся:

Двоюрідний дідусь:

Помилки[]

  1. У книзі "Темна ріка" на ст. 244 Бризолапа названо вояком.
Advertisement