Плашки 3.png
Стережіться!
У цій статті міститься інформація з книги, яка вийшла нещодавно, а саме —
Темна ріка
Плашки 1.png
Шановні читачі!
Ця стаття входить до списку хороших статей Вікі з Котів-Вояків. Вона максимально інформативна, якісно написана і має ілюстрації.
«Я тепер як справжній вояк! У всіх вояків є рани. Це показує, які вони хоробрі. »

Бубко Маргаритці про свою рану, Захід, 183

Бубколап — довгошерстний кіт кремового кольору та з обрубком замість хвоста.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Сутінки[ред. | ред. код]

Маргаритка приходить в Громовий Клан зі своїми кошенятами, щоб попросити допомоги. Вогнезір дозволяє їм залишитись.

Під час битви з борсуками Маргаритка з кошенятами шукають безпечне місце.

Захід[ред. | ред. код]

Після нападу Бубко, Ліщинка та Мишко повертаються до ясел.

Бубко вислизає з табору, щоб піти пополювати. Всі коти шукають кошеня. Громовий патруль йде на пошуки Бубка й знаходять його в лисячій пастці біля Тіньової території. Патруль визволяє його, але кошеня втрачає частину хвоста. Бубко дуже пишається своєю раною.

Маргаритка вирішує втікти з Клану з кошенятами, оскільки дуже боїться за малюків. Кішка тікає на конярку.

Хмарохвіст та Ожинокіготь приходять повертати кішку з кошенятами. Бубко, Ліщинка та Мишко вмовляють матір повернутися.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Бубколап — новак Ожинокігтя.

Він повертається з полювання й запитує Левка, Падубку та Сойка, де Ожинокіготь. Сойко відповідає на питання новака, і той хвалить кошеня за його чудовий нюх. Також Бубколап показує Левку мисливську стійку.

Бубколап, Мишколап та Ліщинолапка говорять про свій іспит. Ліщинолапка припускає, що їх оцінюватиме Вогнезір, і кремовий новак припускає, що якщо це так, то він взагалі нічого не згадає.

Його помітно на новацькій церемонії Сойка, Падубки та Левка.

На Зборищі Бубколап каже Мишколапові, що якби він минулого разу не заткнув його, то Мишколап розпатякав би все Бурошубці. Пізніше новак разом із Ліщинолапкою йде розмовляти із Зайцелапом. Коли приходить Сіросмуг, Бубколап, Ліщинолапка, Золошуб та Косариконіг захоплено його розглядають.

Він влаштовує змагання з Леволапом. Ще до початку змагання Бубколап перемагає золотистого кота, бо той відволікся на Падуболапку.

Коли на Вітряний Клан нападають собаки, Бубколап присутній у патрулі, який допомагає Вітряним котам їх відігнати.

На іншому Зборищі Бубколап атакує Соволапа.

Темна ріка[ред. | ред. код]

Коли Громовий Клан іде на Зборище, Бубколап принюхується до купин трави на території Річкового Клану, і Падуболапка нагадує коту, що це ворожа територія. Бубколап підганяє Леволапа, коли коти переходять по колоді. Кремовий кіт зісковзує з дерева, але його рятує Орлякошуб. Пізніше Громовий новак закладається з Плющолапкою та Соволапом на те, хто вище підстрибне.

Бубколапа помітно в новацькому кублі разом із Мишколапом і Ліщинолапкою.

Потім Бубколап тренується разом із Падуболапкою.

Також новак присутній на вічі Клану, де Вогнезір проводить вояцьку церемонію для Міллі.

Дорогою на Зборище Громовий Клан проходить повз Вітряний, і Бубколап та Порохошуб називають Вітряних котів білкокрадами, тому що не так давно вони полювали на білок на території Громового Клану.

Бубколап змагається з Леволапом на бойовому тренуванні. Кремовий кіт перемагає його й каже, що це було легко. Леволапові все ж вдається побороти новака після тренування з Тигрозором.

Леволап бачить, як Бубколап і Ліщинолапка йдуть до свого кубла.

Коли Падуболапка, Леволап, Сойколап, Бризолап і Вересолапка повертають Вітряних кошенят, Бубколап знаходиться в бойовому загону, який збирається оборонятися від Вітряного Клану.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Маргаритка розповідає, як вона з Бубком, Ліщинкою та Мишком тікали з конярки.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестра:

Брат:

Галерея[ред. | ред. код]

Пікселі[ред. | ред. код]

  1. Він є другим котом без половини хвоста після Куцохвоста.
  2. Спочатку у "Таємницях Кланів" перекладачі назвали Ягідком, але при перекладі 2 цилку забули про нього й переназвали кота Бубком.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Темна ріка" ст. 252, Бубколапа описали сіро-білим.