Класнючо.jpg

Бурошубка — темно-руда, смугаста кішка з зеленими очима.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

На Зборищі Чорнозір розповідає, що Вохрошубка стала воячкою. Деякі Тіньові коти не вітають її, в тому числі й Бурошубка — Тіньова воєвода, яка й досі не досі не довіряє воячці.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Коли Високозорий говорить, що струмки Вітряного Клану висохли, Бурошубка викрикує провіднику, що в них є річка, яка тече вздовж кордону. Вітряний провідник відповідає, що там глубокий каньйон.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Вогнезір йде на територію Тіньових котів, щоб поговорити з Чорнозором. Небажаних гостей зустрічає Бурошубка зі своїм патрулем. Воєвода шипить, що вони порушили кордон й кидається з іншими котами на Громових гостей. Бійка зупиняється, й воєвода посилає Кедросерда в табір, щоб той попередив провідника. Бурошубка все ж погоджується провести Громових котів до Чорнозора.

Після розмови провідників Чорнозір наказує рудій воєводі відвести чужинців з Тіньової території.

Світанок[ред. | ред. код]

Під час подорожі Кланів Бурошубку разом з Бурешубом помітно, коли вони тянуть наповину охлялих Тіньових старійшин. У Ранньоквітки поранена лапа, й Бурошубка приносить жмуток трав для зцілення.

Клани йдуть через гори та перестрибують на інший бік скелі. Тіньовий новак Димолап невдачно перестрибує та звалюється зі скелі. Бурошубка кидається за ним, але під її вагаю каміння почанає ще більше розсипатися.

Орел нападає на котів, Тіньова воєвода відкидає Березка разом з Папоротехмаркою в безпечне місце.

Стожари[ред. | ред. код]

Коти знаходять нову територію. Бурошубка нагадує всім, що тут можуть бути Двоноги. Чорнозір та Леопардозірка підкликають своїх воєвод та дають їм завдання піти до озера. Тіньовий провідник наказує воєводам виставити вартових. Вохрошубка йде до Бурошубки.

Попелюшка піднімає питання про Зборище, Бурошубка питає, чи знайшли патрулі щось на кшталт Чотиридерева, на що Мрячконіжка відповідає, ні.

Сутінки[ред. | ред. код]

Дві кицюні тероризують Тіньових котів, Громовий патруль приходить на допомогу, щоб провчити домашніх. Чорнозір посилає Бурошубку разом з двома патрулями до гнізда Двоногих. Коли патрулі знаходять кицюнь, Горобинокіготь пропонує напасти, але воєвода відповідає, що вони втечуть в гніздо, коли побачать лісових котів. Ожинокіготь придумує план, і Бурошубка бурмотить, що він перший Громовий кіт із мізками. Руда кішка нявчить до Вохрошубки, щоб та була приманкою для кицюнь. Воєвода наказує патрулю поводитись тихіше навіть у битві.

Лісові вояки нападають на кицюнь. Нападників вдається побороти, Бурошубка сичить до однієї з кицюнь, що цей ліс тепер належить воякам. Двоє патрулів повертаються до своїх Кланів.

Захід[ред. | ред. код]

Бурошубка помітна з іншими Тіньовими котами, коли Бубко потрапляє в пастку Двоногів. Тіньовий патруль не збирається допомагати кошеняті. Громові коти визволяють Бубка, й Бурошубка лише огризається.

Вдруге вона з’являється з патрулем, який ставить помітки на Громовій території. Коли Громові вояки знаходять їх, Бурошубка розповідає, що Тіньовим котам треба більше території. Вона додає, що Громовий Клан ослаб після нападу борсуків і втратив медикішку. Починається битва. Ожинокіготь бореться з Тіньовою воєводою. Руда кицька дряпає нападнику ноги. Вогнезір з іншим патрулем приходить на допомогу та впивається зубами в горло. Все ж Тіньові коти відступають.

На Зборищі Вохрошубка розповідає братові, що насправді Шулікокриг розповів Бурошубці з Кедросердом про слабкість Громового Клану.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

На Зборищі Бубколап згадує, що минулого разу Мишколап майже все розпотякав Бурошубці про Громовий Клан.

Вона очолює патруль, який захоплює територію Громового Клану.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Вона зазначена воєводою Чорнозора.

Родовід[ред. | ред. код]

Брат (не рідний)

Племінник

Племінниці

  • два неназваних кошеняти

Помилки[ред. | ред. код]

  1. В книзі "Світанок" на сторінці 293, Бурошубка названа Бурешубкою.
  2. В книзі "Стожари" на сторінці 24, вона знову названа Бурешубкою.