Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Білокрила — біла киця з зеленими очима.

Життєпис[]

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Сніжка народжується в Хмарохвоста та Ясносердої.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

Білолапка стає новачкою. Її наставник — Орлякошуб.

Новачка дуже розчаровується, коли дізнається, що Хмарохвіст не візьме її на полювання.

Білолапка практикує бойові прийоми з Косариколапом.

Коли в табір приходить Круколап, Білолапка вітається з ним. Новачка питає в нього, чи можуть вони чимось допомогти йому, на що кіт відповідає, що не треба. Тоді Білолапка приєднується до Орлякошуба.

Ожинокіготь спостерігає за тренуванням Білолапки та Косариколапа. Новак перемагає кицю та прижимає її до землі.

Порохошуб питає Білолапку та Мідиколапа, чи не бачили вони Вивірколапку, на що новаки відповідають, що ні.

Сходить місяць[]

Разом з іншими членами Клану Білолапка чуває за Рябохвостою. Листолапка бачить, що новачка дуже сумує, коли Хмарохвіст та Ясносерда зникають.

Білолапка просить Вогнезора відпустити її з тренувань, щоб вона могла піти та пошукати своїх батьків, але Орлякошуб цього не дозволяє. Вогнезір співчуває новачці та відправляє її в патруль разом з Орлякошубом.

Світанок[]

Вона з Мідиколапом кидається на зустріч Вивірколапці та Ожинокігтю, коли ті повертаються. Білолапка каже, що вони з Мідиколапом бачили б своє перше Зборище, якби Чотиридерево не було знищене.

Білолапка біжить до своїх батьків, коли ті повертаються.

Новачка згодна з Морозошубкою, Золошубом та Хмарохвостом, що Ожинокіготь буде чудовим воєводою.

Коли Мідиколап помирає, Білолапка разом з Шипокігтем сидить біля полеглого новака. Киця говорить, що вона буде чувати за ним навіть у дощ.

Під час подорожі з лісу Білолапка та Косариколап розпитують Ожинокігтя та Вивірколапку про Сонцеспад.

Стожари[]

Воронокрил розповідає Білолапці про коней, новачка виглядає нажаханою. Клаптевух заспокоює її, говорячи, що коні зовсім не загрожують їм.

Кішка допомагає будувати майбутній табір.

Коли Ожинокіготь ловить білку, Білолапка каже вояку, що це територія Вітряного Клану. Ожинокіготь відповідає, що Одновус віддав цю частину Громовим котам.

Білолапка стає єдиною новачкою в Клані й не може робити всю роботу, тому їй допомагають вояки.

Сутінки[]

Листоплеса помічає Білолапку в патрулі з Орлякошубом.

Кішка дуже щаслива, коли Березолап стає новаком. Вона пропонує коту показати лігво новаків.

Білолапка з Ясносердою помічає, що Хмарохвіст стає дуже близьким з Маргариткою.

Новачка бореться проти борсуків.

Захід[]

Після битви Білолапка з Косариконогом показує Ожинокігтю мертвого Сажошуба. Новачка з вояком відносять тіло мертвого кота в центр галявини.

Кішка з Ясносердою збирає трави.

Білолапка виглядає сумною, коли батьки сваряться через Маргаритку.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Білокрила — воячка Громового Клану.

Сойко, Падубка та Левко тікають з табору, щоб відшукати лисенят, але ті атакують кошенят, і Сойко падає в лощовину. Коли його знаходять, Ожинокіготь наказує Білокрилій привести Вогнезора та Вивіркострибку.

Пізніше вона ділиться язиками з Порохошубом.

Вогнезір проводить церемонію посвячення Сойка, Падубки та Левко, і Білокрила тихо запитує, чи зможе Сойко стати справжнім новаком.

Коли Сіросмуг повертається до Громового Клану разом з Міллі, Білокрила запитує Вивіркострибку, хто ж тепер буде воєводою. Руда воячка відповідає, що не знає.

Вона присутня в патрулі, який повертається до табору з новиною про те, що Тіньовий Клан помітив кожне дерево на кордоні. Білокрила стривожено кружляє, поки Золошуб розповідає про це Вивіркострибці та Ожинокігтю.

Також Білокрила присутня в битві проти Тіньового Клану.

Пізніше воячка хворіє на Зелений кашлюк.

Темна ріка[]

Білокрила приносить до табору великого дрозда.

Вона вартує табір, коли Леволап йде на зустріч з Вересолапкою. Новак повертається на світанку, і Білокрила каже, що не бачила, як він виходив.

Її помітно на вічі Клану, де Вогнезір проводить вояцьку церемонію для Міллі.

Також воячка йде на Зборище. Білокрила випадково врізається у Мишколапа, коли Громовий Клан проходить повз конярку.

Білокрилу помітно з Шипокігтем. Вони разом з Бурешубом та Студнею розмовляють про проблему Річкового Клану. Білокрила вважає, що це зачепить всі Клани.

Коли Падуболапка, Леволап та Сойколап ідуть до тунелів, щоб знайти Вітряних кошенят, Білокрила та Шипокіготь повертаються з лісу. Білосніжна воячка відчуває запах Леволапа та підходить до куща, в якому новак заховався.

Вигнанці[]

Лиско і Крижинка чіпляються до гілки ожини та кричать на увесь табір, що на них напав Тіньовий Клан. Білокрила, яка саме переходила галявину, зупиняється та наїжачує хутро на карку.

На новацькій церемонії кошенят Папоротехмарки Вогнезір каже Білокрилій, що вона буде виховницею Криголапки. Очі Білокрилої сяють від щастя. Березопад не розуміє, чому Вогнезір обрав Білокрилу, а не його. Піскошторма каже вояку, що вона старше за нього, до того ж Білокрила могла стати воячкою значно раніше, якби не попросила відкласти свою церемонію, щоб Березопадові не довелося лишитися єдиним новаком.

Громовий Клан прощається з котами, які йдуть в гори, і Криголапка каже, що вона також хоче піти, але Білокрила відповідає новачці, що її черга буде наступного разу.

Затемнення[]

Білокрила навчає свою новачку — Криголапку. Деколи з тренуваннями їй допомогає Золошуб.

Коли Сол приходить до табору, кішка забирає новаків за наказом Вогнезора.

Білокрила почала більше проводити часу з Березопадом, і частіше ділитися з ним язиками.

Попелюшколапка помічає, як коти разом спілкуються, й говорить Падуболапці, що скоро в яслах будуть кошенята.

Родовід[]

Батько:

Мати:

Бабусі:

Дідусь:

Прабабусі:

Прадідусі:

Тітка:

Дядьки:

Двоюрідний брат:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Галерея[]

Пiкселi[]

Цікаві факти[]

  1. Білокрилій дали в наставник її дядька Орлякошуба, хоча котам зазвичай не дають родичів в наставники.
  2. Кейт сказала, що її мурликання напрочуд голосне.
  3. В неї тече кров кицюні через Хмарохвоста.
  4. Коли Білокрила була кошеням, її назвали Сніжкою, хоча в оригіналі її ім'я звучить Whitekit. Це пов'язано із тим, що перекладачам не підійшов жодний варіант із "білим", тому вирішили знайти потрібне слово за асоціацією.
Advertisement