Класнючо.jpg

Білолапка — біла киця з зеленими очима.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Сніжка народжується в Хмарохвоста та Ясносердої.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Білолапка стає новачкою. Її наставник — Орлякошуб.

Новачка дуже розчаровується, коли дізнається, що Хмарохвіст не візьме її на полювання.

Білолапка практикує бойові прийоми з Косариколапом.

Коли в табір приходить Круколап, Білолапка вітається з ним. Новачка питає в нього, чи можуть вони чимось допомогти йому, на що кіт відповідає, що не треба. Тоді Білолапка приєднується до Орлякошуба.

Ожинокіготь спостерігає за тренуванням Білолапки та Косариколапа. Новак перемагає кицю та прижимає її до землі.

Порохошуб питає Білолапку та Мідиколапа, чи не бачили вони Вивірколапку, на що новаки відповідають, що ні.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Разом з іншими членами Клану Білолапка чуває за Рябохвостою. Листолапка бачить, що новачка дуже сумує, коли Хмарохвіст та Ясносерда зникають.

Білолапка просить Вогнезора відпустити її з тренувань, щоб вона могла піти та пошукати своїх батьків, але Орлякошуб цього не дозволяє. Вогнезір співчуває новачці та відправляє її в патруль разом з Орлякошубом.

Світанок[ред. | ред. код]

Вона з Мідиколапом кидається на зустріч Вивірколапці та Ожинокігтю, коли ті повертаються. Білолапка каже, що вони з Мідиколапом бачили б своє перше Зборище, якби Чотиридерево не було знищене.

Білолапка біжить до своїх батьків, коли ті повертаються.

Новачка згодна з Морозошубкою, Золошубом та Хмарохвостом, що Ожинокіготь буде чудовим воєводою.

Коли Мідиколап помирає, Білолапка разом з Шипокігтем сидить біля полеглого новака. Киця говорить, що вона буде чувати за ним навіть у дощ.

Під час подорожі з лісу Білолапка та Косариколап розпитують Ожинокігтя та Вивірколапку про Сонцеспад.

Стожари[ред. | ред. код]

Воронокрил розповідає Білолапці про коней, новачка виглядає нажаханою. Клаптевух заспокоює її, говорячи, що коні зовсім не загрожують їм.

Кішка допомагає будувати майбутній табір.

Коли Ожинокіготь ловить білку, Білолапка каже вояку, що це територія Вітряного Клану. Ожинокіготь відповідає, що Одновус віддав цю частину Громовим котам.

Білолапка стає єдиною новачкою в Клані й не може робити всю роботу, тому їй допомагають вояки.

Сутінки[ред. | ред. код]

Листоплеса помічає Білолапку в патрулі з Орлякошубом.

Кішка дуже щаслива, коли Березолап стає новаком. Вона пропонує коту показати лігво новаків.

Білолапка з Ясносердою помічає, що Хмарохвіст стає дуже близьким з Маргариткою.

Новачка бореться проти борсуків.

Захід[ред. | ред. код]

Після битви Білолапка з Косариконогом показує Ожинокігтю мертвого Сажошуба. Новачка з вояком відносять тіло мертвого кота в центр галявини.

Кішка з Ясносердою збирає трави.

Білолапка виглядає сумною, коли батьки сваряться через Маргаритку.

Родовід[ред. | ред. код]

Батько:

Мати:

Бабусі:

Дідусь:

Прабабусі:

Прадідусі:

Тітка:

Дядьки:

Двоюрідний брат:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Галерея[ред. | ред. код]

Пікселі

Сніжка кошеня.png

Білолапка новак (довгий).png

  1. Білолапці дали в наставник її дядька Орлякошуба, хоча котам зазвичай не дають родичів в наставники.
  2. Кейт сказала, що її мурликання напрочуд голосне.
  3. В неї тече кров кицюні через Хмарохвоста.
  4. Коли Білолапка була кошеням, її назвали Сніжкою, хоча в оригіналі її ім'я звучить Whitekit. Це пов'язано із тим, що перекладачам не підійшов жодний варіант із "білим", тому вирішили знайти потрібне слово за асоціацією.