Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Білохвістка — біла кішка.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Світанок[]

Вона зазначена у Громадянстві.

Стожари[]

Білохвістка знаходиться у прикордонному патрулі. Вітряні коти зустрічають Громовий Клан. Білохвістка розповідає сусідам про хворобу у Вітряному Клані. Листолапка хоче допомогти, і Білохвістка відводить її до Вітряного табору.

Коли Клани йдуть на своє перше Зборище та зустрічають там Димка й Пушинку, Білохвістка пояснює, що ці коти захищають вагітну кішку.

Сутінки[]

Коли Громові коти приходять до Вітряного кордону, щоб дізнатися про провідництво Одновуса, Білохвістка виправляє Ожинокігтя, говорячи, що він тепер Однозір.

Білохвістка знаходить у патрулі, який допомагає Громовому Клану відігнати борсуків.

Захід[]

Білохвістка зазначена у Громадянстві.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Білохвістка тепер виховниця Бризолапа.

Вона разом з Воронокрилом, Бризолапом та Вересолапкою рятує Сойколапа, який випадково впав у потік. Білохвістка просить Воронокрила бути ніжнішим з Сойколапом.

Темна ріка[]

На Зборищі Білохвістка розмовляє з Міллі та дякує їй за кроля, якого кицюня віддала кішці на змаганнях.

Пізніше вона разом з Клаптевухом спостерігає за полюванням Зайцелапа та Бризолапа на білок. Громовий патруль помічає це, і Білохвістка пояснює, що Вітряний Клан вирішив начати своїх новаків полювати не тільки на кролів.

Воячку помітно в битві проти Громового Клану. Білохвістка бореться з Ясносердою та Маколапкою.

Вигнанці[]

Білохвістка, Клаптевух та Бризолап зустрічають Вивіркострибку з Падуболапкою на кордоні. Громові коти просять провести їх до табору, щоб поговорити з Воронокрилом, і вояки погоджуються. Під час дороги Вивіркострибка запитує у Бризолапа, як проходять його тренування, і наставниця новака Білохвістка відповідає, що не дуже, розказуючи про те, як Бризолап, не питаючи ні в кого дозволу повів загін новаків перевірити, чи не повернулися собаки.

Прийшовши, біла кицька відправляє свого учня віднести старійшинам здобичі, а сама кличе Однозора до прибулих. Коли провідник вирішує, що Воронокрилу та Бризолапу слід піти на допомогу Племені, Білохвістка готова взяти на себе тренування Вересолапки.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Білолапка зазначена новачкою Однозора.

Родовід[]

Пара:

Донька:

Advertisement