Плашки 3.png
Стережіться!
У цій статті міститься інформація з книги, яка вийшла нещодавно, а саме —
Темна ріка
Плашки 1.png
Шановні читачі!
Ця стаття входить до списку хороших статей Вікі з Котів-Вояків. Вона максимально інформативна, якісно написана і має ілюстрації.
«То це так почуваються медикішки? Це найкраще відчуття на світі! »

Верболапка Листоплесій та Мільгокрилій, "Сутінки", ст. 183

Верболапка — сіра кішечка з майже не помітними чорними смужками та зеленими очима.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Світанок[ред. | ред. код]

Коли одне кошеня ледь не ловить потвора, і Листолапка з Попелюшкою оглядають малюків, Вербонька каже, що та потвора ніколи не зможе зловити їх.

Сутінки[ред. | ред. код]

Вербонька допомагає Листоплесій та Мільгокрилій лікувати хворих. Кошеня витягує клубок трав, які застрягли в горлі Буколапа.

Захід[ред. | ред. код]

На Зборищі Леопардозірка оголошує, що Верболапка стала ученицею Мільгокрилої.

Перохвоста та Листоплеса навідують Верболапку уві сні. Дві кішки показують новачці де росте котяча м’‎ята.

Біля Місячного Ставу Мільгокрила проводить церемонію посвячення Верболапку в учениці медикішки. Також біля Місячного Ставу Верболапку та Листоплесу навідує Плямолистка.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Верболапка приходить до Громового табору разом з Мільгокрилою. Учениця розмовляє з Падубкою, поки Мільгокрила обговорює щось з Листоплесою. Верболапка каже Падубці, що вона бачила сон, і вони прийшли, щоб Листоплеса допомогла їм його розтлумачити.

Пізніше її помітно біля Місячного Ставу. Сойколап падає в кролячу нору, і Верболапка кидається до кота, але той, подумавши, що Верболапка збирається напасти на нього, атакує Річкову кішку. Листоплеса наказує Сойколапові вибачитися, але кіт протестує, говорить, що він знав про кролячу нору.

Темна ріка[ред. | ред. код]

На Зборищі Верболапка вітається з Падуболапкою і говорить, що вона мусить бути біля Мільгокрилої. Громова новачка помічає, що у Річкових котів якась біда.

Сойколап проникає в сон Верболапки. Кіт бачить, як новачка пливе по величезному озері й розмовляє з Багношубом. Зоряний вояк повідомляє, що Річковий Клан має поспішати, інакше вони загинуть.

Падуболапка намагається поговорити з подругою на наступному Зборищі, але та відмовляється що-небудь розповідати.

Громова кішка приходить до острову, на якому тимчасово оселяється Річковий Клан. Верболапка відводить Падуболапку до Річкового табору й показує Двоноженят, які вигнали котів з їхнього дому. Верболапка пояснює, що Леопардозірка не розповідала іншим про цю проблему, щоб не виглядати слабкими. Падуболапку й Верболапку помічає патруль Шуваровуса, і Громова кішка залишається полонянкою у Річковому таборі.

Коли Вивіркострибка забирає Падуболапку додому, Верболапка просить подругу не розповідати нікому про проблему Річкового Клану.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Коли Мрячконіжка проводить екскурсію по Річковому табору, вона зустрічає Верболапку.

Також Листоплеса згадує про неї як про ученицю Мільгокрилої.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Молочний брат:

Молочна сестра:

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Світанку", на сторінці 251, вона описана темно-сірою.
  2. У "Сутінках", на сторінці 181, Верболапка описана сіро-білою.