Класнючо.jpg

Верболоза — світло-сіра кицька з незвично голубими очима.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Вербонька народжується у Легковії та Гадюкозуба разом із Руденьким та Плямкою

Вона стає новачкою Верболапкою.  

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Верболоза є у складі патруля, що зустрічає Вогнелапа, коли той порушує вояцький правильник, годуючи Жовтоіклу.

Також вона чатує на патруль під час приготування Громового Клану на випадок до атаки Тіньових вояків

Воячка присутня на Зборищі та є однією з тих, хто не довіряє Жовтоіклій і вважає, що вона загрожує кошенятам. 

Верболоза разом з Білоштормом, Мишошубкою, Темносмугом та Вітрогоном вирушає до Тіньового Клану, щоб повернути викрадених кошенят. Вогнелап переконує вояків у тому, що Жовтоікла нікого не викрадала і вони всі разом проникають до Тіньового табору. Після битви Верболоза та Мишошубка ведуть врятованих кошенят додому. 

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Коли Верболоза дізнається про наміри Річкового Клану полювати на Вітряних угіддях, то одразу ж обурюється, адже вважає, що Річкові коти давно розжиріли на рибі зі своєї дорогоцінної річки. Також вона стверджує, що до височин надто далеко, щоб пертися туди заради кількох кощавих кролів.

Верболоза разом з іншими котами патруля допомагає Вогнесерду, Сіросмугу та двом Вітряним котам битися з Річковим патрулем. Сіросмуг б’ється з Білокігтем, і останній падає в ущелину. Тоді Верболоза та Білошторм інстинктивно підходять до Громового кота і стають обабіч нього в оборонну стійку. 

Верболоза будить Вогнесерда, коли йому мають висвятити новака.

Пізніше, коли Синьозірка планує виправу на Річковий Клан, вона радиться про це з Верболозою і двома іншими котами. Кішка погоджується з Сіросмугом про те, що насувається відлига, тому провідниця вирішує виступати негайно. Верболоза є у складі бойової команди. 

Войовниця також є в патрулі, що має напасти на Тіньовий Клан. 

Коли на Вітряний Клан нападають Річковий та Тіньовий, Верболоза одна з тих, хто приходить їм на допомогу. Після битви вона допомагає пораненим. 

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Верболоза йде на Зборище, але цьому перешкоджає повінь, тож воячка пропонує перестрибнути струмок на вужчих місцинах, і Синьозірка вирішує так і зробити. По дорозі котам доводиться ступити на землі Тіньового Клану, через що Верболоза дуже хвилюється, бо вважає, що їм там не місце.

Під час нападу Вітряного та Тіньового Кланів Верболоза, Вітрогон і Піскошторма захищають ясла.

Вогнесерд чує, як войовниця радо розповідає Мишошубці та Вітрогону, що їй вже скоро йти до ясел, бо теж чекає на кошенят.  

Коли на Громовий Клан нападають волоцюги на чолі з Хвостоломом, воячка вчепляється у спину куди більшого за неї волоцюги, шматуючи зубами його вухо. 

Згодом кішка йде у мисливчий патруль.  

Здіймається буря[ред. | ред. код]

На початку книги Верболоза вже перемістилася до ясел. Крапохвістка зауважує, що киця має скоро народити.

Королева дуже привітно ставиться до Вогнесерда і не звертає уваги на переживання інших через порушений ритуал. 

Згодом у Верболози починаються пологи, і вона народжує двох киць і котика. 

Коли Вітрогона вбиває Тигрокіготь, Верболоза вислизує з ясел і лагідно торкається покійника мордочкою, шепочучи слова прощання. 

Під час пожежі королева виводить із ясел кошенят, які дибають навздогін за мамою. Найменше вона несе в зубах, перелякано дивлячись на решту дрібноти, що тулилася до її ніг. Їй також допомагають Довгохвіст та Мишошубка. 

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Вогнесерд помічає Верболозу, коли та не пускає своє потомство грати зі старшими котиками.

Коли над табором літає яструб, королева заганяє свою малечу в ясла. 

Темні часи[ред. | ред. код]

Коли Темносмуг намагався отруїти душогубницями Каринку, її мати Верболоза одразу починає шукати своє кошеня. Вона питає що трапилось, після чого заходилася вилизувати її хутро, а потім допомагає віднести маленьку кицю до кубла Попелюшки.

В битві з Кривавим Кланом Верболоза котиться по землі, вчепившись зубами в плече якоїсь плямистої кішки.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Згадується, що її діти стали новаками.

Верболоза йде в патруль разом з Вогнезором, Шипокігтем, Золошубом та Сажолапом. Новак чує незнайомий запах, і раптом з'являється борсук. Верболоза відштовхує сина від борсука, і звір убиває кішку.

Громовий Клан чуває за Верболозою.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестри:

Брати:

Пара:

Донька:

Сини:

Онучки:

Онуки:

Племінники:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці:

Правнучаті племінники:

Правнучата племінниця:

Далекі родичі:

  1. Верболоза нащадок Небесного Клану.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Здіймається буря" сказано, що у Верболози народилися дві киці та котик, хоча це не так.