Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Вересолапка — світло-коричнева кицька з блакитними очима.

Життєпис[]

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Вересолапка — новачка Воронокрила.

Вона разом з Білохвісткою, Воронокрилом та Бризолапом рятує Сойколапа, який випадково впав у потік на кордоні.

На Зборищі Вересолапка розмовляє з Леволапом. Кішка говорить, що стала новачкою півтори повні тому. Вона додає, що їй шкода Сойколапа, якому заборонили виходити з табору на чверть повні.

Під час нападу собак Леволап рятує Вересолапку від пса.

Впродовж денного Зборища Вересолапку перемагає Падуболапка. Коричнева кішка вітає Громову новачку. Вересолапка вилазить на верхівку Небечного Дуба, за що отримує найжирнішого кроля.

Темна ріка[]

На Зборищі Вересолапка пропонує Леволапові зустрічатися біля кордону в лісі, і кіт погоджується.

Падуболапка та Попелюшколапка стежать за Леволапом, коли він іде на зустріч з Вітряною новачкою. Громовий кіт свариться з сестрою, і Вересолапка прощається з Леволапом.

Після цього Вересолапка знаходить тунелі й пропонує Леволапові зустрічатися там. Кішка нарікає себе Вересозіркою, провідницею Темного Клану, а Леволапа — Левокігтем, своїм воєводою.

Тигрозір і Шулікокриг переконують Леволапа зупинити зустрічі з Вересолапкою. Кішка дуже засмучена й сподівається, що вояцтво буде того варте.

Осетка, Смичка й Ластівка губляться в тунелях, коли тікають з Вітряного табору. Вересолапка, Бризолап, Леволап, Падуболапка та Сойколап знаходять їх. Тунелі починає затоплювати, і вода виносить котів до озера. Після цього Вересолапка каже Леволапові, що він буде чудовим вояком та повертається додому разом з Вітряними котами.

Вигнанці[]

Вивіркострибка та Падуболапка приходять до Вітряного Клану, щоб розповісти Воронокрилові про проблему Племені Стрімкої Води і попросити його піти з ними в гори. Вояк відмовляється, говорячи, що йому потрібно тренувати Вересолапку. Однозір каже, що тимчасовою виховнецею Вересолапки стане Білохвістка, наставниця Бризолапа, який також іде з Воронокрилом в гори. Вересолапка говорить, що Бризолапові неймовірно пощастило, хоча сам новак так не вважає.

Затемнення[]

Родовід[]

Батько:

Мати:

Тітки:

Двоюрідні брати:

Двоюрідний племінник:

Двоюрідний дідусь:

Далекі родичі:

Цікаві факти[]

  1. Вікі думає, що Однозір та Білохвістка можуть бути парою, і в них народилася Вересолапка. Пізніше це підтвердилося.
  2. Вона є далекою родичкою Вітрозорої.
Advertisement