Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Волоцюга — кіт, якого вигнали з Клану за серйозне порушення Вояцького правильника, або який є членом групи котів, які вороже налаштовані проти Кланів. Вони не дотримуються Вояцького правильника та зневажають тих, хто до нього дослухається.

Особливості[]

Волоцюги не належать до жодного Клану, не є котами Двоногів та полюють самостійно. Це робить схожими їх на самітників, але вони мають відмінності.

Волоцюги зазвичай тримаються разом, створюючи невеликі групи. Вони мають свого лідера, який керує ними і вирішує їхні проблеми. Таким чином Кривавий Клан також можна назвати волоцюгами, але він називається «Кланом» тільки тому, що в нього входять багато котів. Ще волоцюги можуть влаштовувати повстання проти Кланів.

Також волоцюги не оселяються в одному місці, а весь час пересуваються місцевістю. Вони не поважають кордони Кланів, тому спеціально порушують їх. Але якщо патруль знаходить їх, він зобов’язаний прогнати їх за межі свого кордону.

Території[]

Групи волоцюг проживають поблизу Кланів, на околицях міст чи на Звалищах. Надовго на територіях Кланів вони не залишаються, бо Клани постійно «тероризують» їх. Не люблять оселятися поряд з Двоногами.

Відомі волоцюги[]

Advertisement