Класнючо.jpg

Воронокрил — маленький темно-сірий кіт з блакитними очима та жилавими кінцівками.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Коли Ожинокіготь винуватить Вітряних котів в крадіжці їжі в Річкового Клану, Воронолап ображається і нападає Громового вояка.

Мертвоніг приходить уві сні до новака та наказує йому прийти на новий місяць до Чотиридерева. Після цього він з'являється на галявині. Кіт свариться з Вивірколапкою та йде геть.

Як тільки Вітряний Клан іде до водопою, до кота підбігає Перохвоста й каже, що його чекають Ожинокіготь і Бурешуб. Громовий кіт гадає, що Зореклан хоче, щоб вони пішли до місця, де вода ковтає сонце. Воронолап спочатку не хоче туди йти, але згодом погоджується.

Темно-сірий кіт питає в Ожинокігтя, чи можна Круколапові довіряти. На це самітник відповідає, що він завбачливий і це добре. Воронолап схиляє голову, потішений цією похвалою.

Новак підходить до Громошляху. Коти хотять перебігти його разом, але вони розділяються. Біля гнізда Двоногів дві кицюні заганяють Бурешуба й Воронолапа в кут.

Перохвоста з Воронолапом полюють, поки інші сплять.

На подорожніх нападає пес, і новак починає відганяти його якомога далі від Перохвостої та інших. Вони зустрічають кота, який наказує їм лізти на дерево, щоб уберегтися від собаки. Котик зневажливо відзивається про самітника. Вони йдуть за ним, і згодом Воронолап отримує знак солоної води.

Котик недовіряє Півночі, та все ж вислуховує її.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Біля печери Півночі новак, не послухавши Ожинокігтя, ловить кролика.

Пізніше на шляху до гір коти натрапляють на лисиць. Воронолап загороджує Перохвосту. Він готується до стрибка, але Північ не дозволяє коту напасти. Новак визнає, що зараз не час для бійки.

У печері Племені Стрімкої Води кошеня говорить, що він є першаком. Воронолап здивовано на нього дивиться. Малюк обдаровує його поглядом, проте пояснює, хто це є. Бурешуб каже, що Воронолап також є першаком. Новак ображається за таку відповідь.

Друзі збираються, й Ожинокіготь запитує їх про те, як довго їм тут залишатися. Котик відповідає, що вони на завданні та мусять поспішати. Бурешуб погоджується з ним.

Коли Скелевидець виходить з печери, Воронолап підбігає до Ожинокігтя. Новак запитує його, чи буде він просити випустити їх звідси. Коту не подобається відповідь вояка.

Новак готовий напасти на вартових. Перохвоста пробує його зупинити, але не може. Кіт кидається на Щовба, проте Ожинокіготь зупиняє його. Коли загін почали відтісняти в печеру, Воронолап знову кидається на вартових, але останні збивають його з лап.

Перохвоста пропонує навчити Воронолапа ловити рибу. Новак погоджується, і вони йдуть до калабані. Але кіт замість того щоб ловити рибу, запитує подругу, чи будуть вони бачитися. Перохвоста відповідає, що так. В цей час Воронолап викидає на берег рибу. Очі новака сяють.

На Воронолапа кидається Гострозуб, і він забивається у розколину на рівні підлоги, намагаючись якнайближче припасти до землі. Коли ворога було вбито, він вилазить з розколини та присідає біля Перохвостої. Котик починає вилизувати шубку подруги. Він закидає голову, й завиває від горя. Весь наступний день Воронолап сидить на могилі Перохвостої.

Світанок[ред. | ред. код]

Мандрівники повертаються до лісу. Вояки Вітряного Клану приймають Воронолапа не дуже приязно.

На Зборищі Воронолап розповідає друзям, що Високозорий без питань прийняв слова Півночі. Новак каже, що Двоноги руйнують його територію. Вохрошубка співчуває йому, але кіт говорить, що Вітряному Клану не потрібно її співчуття.

Вітряні вояки проходять до Громового Клану, щоб ті допомогли їм. Клаптевух каже, що Воронолап сам полює, як цілий патруль, та годує Клан. Новак біжить на допомогу Тіньовим котам і готується кинутись на Громошлях, але його зупиняє Вивірколапка. Кіт говорить їй, що він краще загине та приєднається до Перохвостої.

У печері Племені Стрімкої Води Воронолап стає вояком. Але перед цим кіт просить у Високозорого вибрати собі ім’‎я на честь Перохвостої. Вітряний новак називає себе Воронокрилом і відбуває своє чатування на могилі Перохвостої.

Стожари[ред. | ред. код]

На новій території Воронокрил йде в патруль з іншими котами, щоб знайти Кланам нові домівки. Кіт знаходить територію для Вітряного Клану.

Після того як Високозорий призначає Одновуса новим воєводою замість Багнокігтя, багато котів проти, але Воронокрил підтримує Одновуса.

Листолапка приходить у Вітряний табір, щоб полікувати старійшин, і Воронокрил весь час наглядає за новачкою. Одновус також доручає вояку провести Листолапку до Громового Клану. Дорогою Воронокрил намагається не говорити з кішкою.

До Короморда знову приходить Листолапка, щоб розповісти про Місячний Став. Громова кішка розповідає вояку, що до неї приходила Перохвоста й просила передати Воронокрилу не бути сліпим до інших.

Під час битви у Вітряному табору чорний кіт рятує Листоплесу, коли та звисає з обрива. Вояк говорить медикішці, що кохає її.

Сутінки[ред. | ред. код]

Громовий патруль приходить на Вітряну територію, і Воронокрила помітно, коли він ловить кроля. Вивіркострибка хвалить його, але вояк лише коротко киває.

Він зустрічає Листоплесу, коли та йде до табору. Воронокрил говорить, що вона сниться йому щоночі, і через це він не може виконувати свої вояцькі обов’‎язки. Вояк додає, що одного разу він не зловив кроля, який стрибонув йому під лапи, й Золоніжка назвала його мишомізким. Воронокрил хоче втікти з Листоплесою подалі від Кланів.

Попелюшка ловить Листоплесу та Воронокрила на зустрічі. Кішка нападає на свою ученицю, й вона з Вітряним котом біжить з лісу. Дорогою вони зустрічають Північ. Борсучиха каже, що її побратими атакують Громовий Клан, і вона йде на допомогу Кланам. Листоплеса вмовляє Воронокрила повернутися.

Кіт допомагає Громовим котам відбити атаку.

Захід[ред. | ред. код]

Воронокрил прощається з медикішкою. Він говорить Листоплесій, що Клан для неї завжди був важливіший за нього. Вітряний кіт повертається до свого Клану.

На Зборищі вояк говорить Шулікокригу, що Вітряному Клану було б важко полювати в густому лісі, як це робить Громовий Клан. Павотеніг звертається до Воронокрила та говорить, що кому б це знати, як не йому.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Воронокрил стає партнером Ночехмарої, і в них народжується син Бризолап. Воронокрил також стає наставником Вересолапки.

Кіт разом з Білохвісткою, Бризолапом та Вересолапкою рятує Сойколапа, котрий впав у потік на кордоні. Воронокрил проводжає новака до табору. В кублі Листоплесої Сойколап помічає дивну напругу між Вітряним вояком та Громовою медикішкою.

На змаганнях новаків Воронокрил рятує Леволапа та Бризолапа.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Воронокрил показує читачам озерну територію Вітряного Клану.

Вітряний вояк розповідає про свої почуття до Перохвостої та Листоплесої.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Тітка:

Дядько:

Двоюрідний брат:

Єдиноутробний брат

Пара:

Син:

Двоюрідний дідусь:

Далекі родичі:

  1. Вояцьке ім'я Воронокрила - Crowfeather, а Перохвостої - Feathertail. Воронокрил попросив щоб його вояцьке ім'я було на честь Перохвостої.
  2. Його батько Мертвоніг.
  3. Воронокрил далекий родич Вітрозорої.
  4. Кейт Кері думає, що в Зореклані він вибере Перохвосту, тому що "перше кохання" завжди переможе.
  5. Вікі підтвердила, якщо б Перохвоста вижила, то вони всеодно б не побудували відносини.
  6. Вікі говорить, що його сердце завжди буде належати Листоплесій. Він міг бути щасливою з нею.
  7. Якщо б, Воронокрил не попросив вояцького імені на честь Перохвостої, його б назвали Воронокіготь(Сrowclaw) за його "царапучий характер".

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У книзі "Сутінки" помилково описується із бурштиновими очима.