Кожен кіт Клану займає свою певну посаду — від кошеняти до провідника. Усю термінологію взято з Національної скаутської організації "Пласт".

Воєвода помічник провідника, другий у Клані за владою та авторитетом. Воєвода не має власного кубла, а спить разом зі звичайними вояками.

Обов'язки[ред. | ред. код]

Як і кожний член Клану, воєвода має свої обов'язки:

  • Скликати віче та представляти Клан на Зборищі за відсутності провідника;
  • Організовувати патрулі та лови;
  • Контролювати новацькі впоряди;
  • Вести вояків у бій;

Окрім того, воєвода залишається вояком і також долучається до патрулів, мисливських, прикордонних, і може виховувати новака.

Призначення[ред. | ред. код]

Вимоги до кандидата у воєводи:

  1. Бути вояком;
  2. Виховати принаймні одного новака.

Технічно, це всі вимоги, однак при виборі воєводи провідник враховує ще такі фактори як характер, його вміння і автортет серед котів, адже обирати воєводу означає обирати наступного лідера Клану.

Коли минулий воєвода стає провідником, він має до місяцепіку обрати нового воєводу. Також існують інші випадки, коли доводиться призначати нового воєводу:

Церемонія[ред. | ред. код]

Після смерті воєводи провідник скликає віче, на якому промовляє наступні слова:

— Я промовляю ці слова перед тілом [ім'я померлого], щоб його дух почув та схвалив мій вибір! [Ім'я нового воєводи] буде новим воєводою [Назва Клану].

Якщо ж попередній воєвода живий і відмовився від своїх обов'язків через перехід до кубла старійшин, провідник говорить таке:

— [Ім'я минулого воєводи], [Назва Клану] дякує тобі за твою вірність та хоробрість. Ти добре служив своєму Кланові, і ми сподіваємося, що твої дні в кублі старійшин будуть мирними. Твої історії та мудрість знайдуть своє місце у Клані, і ми будемо й надалі вчитися від тебе. [Ім'я нового воєводи], віднині ти будеш новии воєводою [Назва Клану]. Нехай Зореклан дарує тобі відвагу, щоб ти допомагав своєму Клану в усьому, що випаде на твоєму шляху.

Відхід з посади[ред. | ред. код]

Випадки, коли кіт іде з посади воєводи, описані в розділі про призначення.