Плашки 1.png
Шановні читачі!
Ця стаття входить до списку хороших статей Вікі з Котів-Вояків. Вона максимально інформативна, якісно написана і має ілюстрації.

Вікторія "Вікі" Голмс (англ. Victoria "Vicky" Holmes) — англійська письменниця-фантаст, одна зі співавторів серії книг «Коти-Вояки» (разом з Черіт Болдрі, Кейт Кері й Тай Сазерленд під псевдонімом Ерін Гантер). Народилася в Беркширі, Англія. Вона була редактором серії цих книг, після чого вийшла зі складу команди.

Біографія[ред. | ред. код]

Вікторія Голмс виросла на фермі, в дитинстві у неї було багато домашніх котів. Уже з двох років навчалася верховій їзді. Трохи пізніше Вікі вчилася грати на скрипці та флейті. Читати й писати історії теж почала дуже рано, ще дитиною. В Оксфордському університеті Вікторія вивчала гуманітарні науки, англійську та історію. Закінчивши Оксфорд, вона взяла "рік відпочинку", працюючи з кіньми на фермі. Наприкінці того року стала вчителькою англійської. Зрештою вона вирішила, що викладання не для неї і стала працювати в книжковому видавництві "Harper Collins".

Потім Вікторія Голмс взялася за створення "Котів-Вояків" разом із трьома іншими письменницями, а сама стала редактором. Вона придумувала сюжет і героїв, а Кейт Кері й Черіт Болдрі писали саму історію. Вікі Голмс перша прочитувала їхні чернетки та вносила в них свої правки. Назви всіх книг серії і навіть псевдонім "Ерін Гантер" придумала вона. Саме Вікі відповідає на листи фанатів. На офіційному сайті "Котів-Вояків" вона зветься Мишолапкою (Mousepaw), бо в дитинстві родичі та друзі називали її Мишкою.

Наразі Вікторія Голмс більше не працює над серією книг "Коти-Вояки", у 2017 році вона оголосила, що більше не буде приймати участь у створенні цього проекту.

Відео[ред. | ред. код]

Вікі_Голмс_про_"ПС"

Вікі Голмс про "ПС"

2020 року перед виходом з друку книжки "Пророцтво Синьозірки" в Україні письменниця записала спеціальний власний анонс для українських читачів.

Інші книги[ред. | ред. код]

  • Rider of the Dark
  • The Hourse from the Sea
  • Heart of Fire

Див. Також[ред. | ред. код]