Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Використання цієї моделі при створенні творчого контенту дозволене лише за умови вказання Вікі як власника моделі ("Моделі взяті з Вікі з "Котів-Вояків", бажано додавати посилання). Переробляти, модернізувати, змінювати моделі під себе заборонено.

Вітрозора — жилава брунатна кішка з жовтими очима[1].

Життєпис[]

Цикл «Сила трьох»[]

Довгі тіні[]

Річкозір, Громозір, Тінезірка та Вітрозора збираються разом із Північчю, щоб обговорити самотнього кота на ім’я Сол. На той час Річкозір вже дуже слабкий, і, здається, скоро може зникнути — він описується прозорим та ледь помітним, ніби створеною з крапель дощу. Річкозір не хоче приходити на цю зустріч, та і як за життя часто пропускала зборища, і скаржиться, чому вони взагалі повинні обговорювати якогось самотнього кота, і нехай цим займаються коти молодші, адже вони й так уже створили клани.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[]

Вітрозора описується як перша провідниця Вітряного Клану. Говориться, що вона була гордою та наполегливою.

Вітрозора виганяє Метелицю з Клану, тому що та дивно себе поводить. Коли провідниця дізнається, що її дочка стане першою медикішкою Клану, то дозволяє Метелиці повернутися.

Також Вітер згадується в легенді про створення Кланів. Після великої битви до котів приходять духи, які наказують розділитися на чотири Клани. Зазначено, що до Вітру прийшли найшвидші коти.

Родовід[]

Пара:

Дочка:

Нащадки:

Галерея[]

Офіційні зображення[]

Примітки[]

Advertisement