Лісові землі[ред. | ред. код]

Розташування[ред. | ред. код]

Мапа Кланів.jpg

Кланові угіддя знаходяться у північно-західній частині лісу, дуже близько до Двоногів та їхніх ферм. Здебільшого території займають рівнини, скелі чи рідколісся.

Табір[ред. | ред. код]

Піщанистий видолинок, захований в улоговині на вересовому пустирі, що оточений заростями ялівцю. Добре захищений від вітру, але недостатньо — від нападів.

  • Ясла — кубельця уздовж ялівцевої стінки.
  • Кубло вояків — вояки сплять у центрі табору, під зорями.
  • Кубло старійшин — кубло уздовж ялівцевої стіни.
  • Кубло медикота — тунель, де під хащею ожини прокопана земля.
  • Кубло провідника — знаходиться позаду Високого Каменя, під навісним кам'яним карнизом.
  • Високий Камінь — великий кругляк, звідки провідник мовить до Вітряного Клану.

Поза табором[ред. | ред. код]

  1. Покинута борсуча нора — раніше використовувалась для навчань новаків розпізнавати запах борсука. Тепер є чудовою місциною для полювання на кролів.
  2. Каньйон — нині новакам заборонено підходити до урвища.
  3. Ферма Двоногів — тут мешкають корови, вівці, собаки, Двоноги та двоє самітників.
  4. Оглядова Скеля — її схил круто спускається до пустирища. Звідси можна помітити будь-який рух на рівнині. На Оглядоскелю посилають новаків, щоби перевірити їхні пильність та сторожові навики.

Озерні землі[ред. | ред. код]

Мапа Кланів озеро.jpg

Розташування[ред. | ред. код]

Землями Клану є вересові луги, розташовані у східній частині лісу. На півдні територія межує з Коняркою, а на півночі протікає Джерело Місячного Ставу, що вважається кордоном Вітряного Клану з Громовим.

Табір[ред. | ред. код]

Неглибока, неприкрита виїмка у землі, посеред якої розкидані великі курумники. По краях улоговини щільно росте ялівець та інші чагарники. У погану погоду коти переселяються до підземних нір, які залишились від лисиць та борсуків. Він незахищений природно, тому його охороняють багато вояків.

  • Ясла — розташовані з кущем ялівцю, що напроти кругляка.
  • Кубло старійшин — прихована кущем ялівцю стара борсуча нора, де досі смердить борсуком.
  • Кубло медикота — велика розколина в іншому кругляку.
  • Інші кубла — коти полюбляють спати просто неба.
  • Високий Камінь — найбільший кругляк, де провідник звертається до Клану.

Поза табором[ред. | ред. код]

  1. Джерело Місячного Ставу — дзюркотливий струмок, що тече по кордону Вітряного Клану через горби до Місячного Ставу.
  2. Конярка — завжди чутний гуркіт кінських копит.

Див. також[ред. | ред. код]

  1. Місця.