Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Горобинокіготь — рудий кіт із бурштиновими очима.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Стожари[]

Горобинокіготь бореться з Ожинокігтем, коли Громовий вояк випадково переходить на Тіньову територію.

Сутінки[]

Жак та Сюзанна вбивають Кігтелапа, який був новаком Горобинокігтя.

Вояк веде патруль до кицюнь, щоб помститися, але Двоноги відганяють вояків.

Коли Громові коти приходять допомогти сусідам з кицюнями, Горобинокіготь вигукує до Чорнозора, що він має прийняти цю допомогу.

Захід[]

Горобинокіготь є в патрулі, який залишає помітки на території Громового Клану. Коли володарі земель приходять, починається битва, в якій Тіньові коти програють.

На Зборищі Горобинокіготь бореться проти Шипокігтя та Порохошуба разом з Кедросердом.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Горобинокіготь стає виховником Плющолапки.

Темна ріка[]

Горобинокіготь стає батьком Жарика, Тигрика й Світки.

На Зборищі Вивіркострибка вітає вояка з батьківством. Горобинокіготь задирає губу й зазначає, що його кошенята Кланонароджені.

Вигнанці[]

Горобинокіготь присутній у патрулі, що стикається з двома Громовими вояками — Бубконосом і Березопадом. Патруль Вогнезора зупиняє сутичку, а рудий кіт пояснює провіднику, що вони крали здобич. Також Горобинокіготь висловлює сподівання, що Вогнезір покарає необачних вояків.

Бурошубка називає Вохрошубку невірною, коли та погоджується піти на допомогу Племені. Горобинокіготь заступається за свою партнерку, нагадуючи Бурошубці про те, що коти Племені зробили для них, і каже, що вони заслуговують на допомогу. Рудий вояк обіцяє Вохрошубці, що подбає про їхніх кошенят, поки її не буде.

Родовід[]

Пара:

Сини:

Дочка:

Цікаві факти[]

  1. Автори часто плутали стать цього кота, тому дали йому у пару Вохрошубку.
Advertisement