Лісові землі[ред. | ред. код]

Розташування[ред. | ред. код]

Мапа Кланів.jpg

Громовий Клан розташований в південно-східній частині лісу, повз нього протікає струмок. В лісі часто багато здобичі. На кордоні їхніх угідь розташований будинок Двоногів. Розділений з Тіньовим Кланом Громошляхом. Табір добре захищений кущами терну і глоду.

Табір[ред. | ред. код]

Прикритий підніжжям піщаного схилу та добре захищений кущами терну і глоду. Складно атакувати і легко обороняти.

  • Ясла — огороджені товстими ялівцевими стінами. Найбільш захищена частина табору.
  • Кубло новаків — кущ папороті за пеньком, долівка встелена мохом.
  • Кубло вояків — кущ, що відділяється тунелем.
  • Кубло старійшин — повалене дерево. Долівка вкрита м'якими мохом та травою.
  • Кубло медикота — розколота скеля, що оточена папороттю, до неї веде папоротевий тунель.
  • Кубло провідника — печера у скелі, вхід прикриває лишайник.
  • Високий Камінь — місце, з якого провідник промовляє до Клану. Це високий гладенький валун.

Поза табором[ред. | ред. код]

  1. Високі Сосни — розташовані близько до деревожерки Двоногів, від якої гуде земля і вкривається глибокими вибоїнами, заповненими багнистою водою.
  2. Великий Сикимор — його гілки товсті й міцні. Тут новаки вчаться лазити по дерева, іноді ті ж новаки проводять змагання, хто забереться вище.
  3. Совине дерево — на пів шляху зяє отвір дупла, де мешкає сіра сова, яка вилітає тільки вночі.
  4. Сонячні Скелі — гладенькі, зігріті сонцем камені. В цих розколинах гасає багато здобичі. Раніше Сонцескелі були островом й належали Річковому Клану, але коли річка опустилась, вони перейшли до Громових угідь, через що між обома Кланами відбулося чимало суперечок та битв.
  5. Зміїні Скелі — тут треба стерегтись отруйних гадюк. Росте кервель, у печерах попід скелями ховаються лисиці, борсуки та інші небезпечні тварини.
  6. Тренувальна лощовина — піщаний видолинок, оточений деревами. Долівка м'якенька, через що новаки менше калічаться під час тренувань.
  7. Угіддя Двоногів Лабіринт із дрібних Громошляхів та кубел Двоногів. Тут мешкають самітники та кицюні.

Озерні землі[ред. | ред. код]

Розташування[ред. | ред. код]

Мапа Кланів озеро.jpg

Громовий Клан розташований у північно-східній частині озерних земель. На території знаходиться покинуте гніздо Двоногів, яке є джерелом здобичі та лікарських рослин. Через територію проходить покинута стежка Двоногів. Табір оточений високим кам'яним узвишшям, яке залиши після себе Двоноги.

Табір[ред. | ред. код]

Симетричний каменистий видолинок, оточений високими кам'яними узвишшями, що залишили по собі Двоноги.

  • Ясла — найбільша гущавина гілок у великому терновому кущеві.
  • Кубло новаків — печера в скелі, оточена кущами.
  • Кубло вояків — знаходиться під великим кущем терну.
  • Кубло старійшин — печера в скелі, оточена кущами.
  • Кубло медикота — заховане за завісою ожинових галузок, це велика просторна печера. Підлога вкрита м'яким піском, збоку є калюжа з водою. Трави зберігаються у розколинах в стіні або просто посеред кубла.
  • Кубло провідника — печера в скелі, завжди у напівтемряві та прохолоді. Ліжко зроблене з папороті й моху.
  • Високий Камінь — слизьке каміння, звідки можна оглянути весь табір. Звідси до Клану звертається провідник.

Поза табором[ред. | ред. код]

  1. Стежки Двоногів — Двоноги мітять їх блискучими блакитними позначками.
  2. Покинуте гніздо Двоногів — чудові мисливськкі угіддя та багате джерело лікарських рослин.
  3. Старий Дуб — Велике дерево, де поміж його покрученого коріння є стара кроляча нора.

Див. також[ред. | ред. код]

  1. Місця.