Класнючо.jpg
E576319cec522d0f19e7ef7ff52e7d72.jpg
Стережіться! У цій статті міститься інформація з книги, яка вийшла нещодавно, а саме — "Прозір"

Пикча чела.jpg

Двоноги (Безхутрі, Прямоходці) — це термін, який вживають коти для позначення людини. Це високі створіння, які пересуваються виключно на задніх лапах. Вони не мають шерсті на тілі, за винятком голови та іноді обличчя. Лісові коти найчастіше уникають їх, оскільки вважають людей дивними, а їх домашніх улюбленців жалюгідними.

Опис[ред. | ред. код]

Двоноги живуть у своїх кам'яних гніздах, які нагадують квадрат. Вони здебільшого огороджені парканом і мають сад. Їх можна зустріти практично в будь-якому населеному пункті, будь то місто або село. Так само вони можуть проживати на фермах, які розташовані найближче до території Кланів. Двоноги обожнюють будувати Громошляхи і свої гнізда. Їздять вони в череві своїх потвор (машин), і їх у Двоногів хоч греблю гати.

Дэво4ка.jpg

У багатьох Двоногів є домашні вихованці: собаки, кицюні, а у фермерів можуть бути інші тварини: вівці, корови, коні тощо. Своїх вихованців Двоноги люблять, захищають і ретельно доглядають за їхньою зовнішністю і здоров'ям, тому періодично возять до ветеринара. На шию своїх домашніх котів вони надягають нашийники різних кольорів.

Поведінка[ред. | ред. код]

Лісові коти вважають Двоногів дивними, часом навіть небезпечними істотами і намагаються їх уникати за першої нагоди. Вони не можуть розуміти їхньої мови, а ось домашні кицюні можуть, однак лише деякі слова. Двоноги багато кричать, шумлять, тим самим лякаючи дичину, чіпають котів, іноді завдаючи їм шкоди або дискомфорту. Найчастіше від зазіхань на природу Двоногів страждає Річковий Клан, оскільки його територія перебуває найближче до людей, і Двоноги забруднюють воду, через що гине риба — основний раціон Річкових котів.

Двоноги можуть ставити в лісі різні пастки, наприклад на лисиць. Ці пастки є небезпечними і для вояків, які з необережності та неуважності можуть запросто потрапити туди, поранитись або навіть померти. Для побудови своїх гнізд або Громошляху Двоноги вирубують ліси, обробляють землю і змінюють течії річок, змушуючи котів переселятися у нові місця.

Терміни[ред. | ред. код]

  • Домашні — так Двоногів називають кицюні, найчастіше цей термін вони вживають на адресу власних господарів.
  • Ветеринар — фахівець із вищою або середньою спеціальною освітою, лікує тварин.
  • Робітники — люди, які будують гнізда. Напевно, найжорстокіші з усіх Двоногів, оскільки вони виловлюють котів в клітки, руйнують ліс, риють землю за допомогою своїх потвор. Через шум, який вони створюють, розбігається вся потенційна здобич лісових котів.

Появи[ред. | ред. код]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

На одному зі Зборищ Славозір говорить, що з випадінням снігу Річковий Клан дістав спокій від Двоногів. Також він додає, що Двоножачі кошенята ковзали по льоду, провалились у воду й намочили лапи.

Провідник Смерекозір покидає Громовий Клан і йде жити до Двоногів.

Під час іншого Зборища Дубосерд розповідає про табір, який розбили Двоноги на Річковій території, але той не становить великої загрози для їхнього Клану.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Рудько тікає від своїх Двоногів, щоби стати лісовим котом.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Декілька Двоногів сидять біля вогню, коли Високозорий та його Клан шукають притулку. Високозорий зауважує, що поблизу Двоногів мають бути щури.

Вогнесерд згадує розповідь Ячменя про те, як Двоноги випускають своїх собак на ніч. Також він припускає, що саме ці собацюри вигнали Вітряний Клан.

Потім Вогнесерд йде провідати свою сестру Принцесу. Двоноги запирають її у гнізді через холод.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Двоноги заселяються на територію Річкового Клану, і це становить труднощів полювати котам на рибу. З часом вони йдуть, та все одно полювати у річці не можна, бо Двоноги отруюють її.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Хмаролап починає навідуватися до Двоногів, щоб ті його підгодовували. Одного разу він знову приходить до них, але замість того, щоб дати йому нову порцію кицюнячої їжі, Двоноги саджають його до своєї потвори й відвозять в інший дім. За цим усім спостерігає його наставник Вогнесерд, який потім разом з Піскоштормою рятує Хмаролапа.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Зграя собак тікає від Двоногів. Вожак зграї виводить їх через дірку під загорожею.

Вогнесерд зустрічає Принцесу. У цей час біля них йде група Двоногів, які щось викрикують. Принцеса розуміє, що Двоноги когось гукають, але кого — не знає.

Темні часи[ред. | ред. код]

Під час патрулювання Вогнесерд бачить, що у його колишньому домі Двоноги завели іншу кішку. Вони гукають її, і та біжить до гнізда.

На Зборищі Тигрозір оголошує про збільшення Двоногів на територіях лісових Кланів, через що вони мають об’єднатися.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Двоноги будують будинки на території Небесного Клану, тим саме змушуючи котів покинути її. Інші Клани відмовляються надати допомогу Небесним котам, тому вони покидають ліс.

Чорнозір на Зборищі розказує про збільшення Двоногів у Тіньовому Клані, які щось кричать один на одного і випускають потвор із Громошляху. Леопардозірка ж говорить, що через обміління річки у Клані менше проблем із Двоногами.

Пізніше у подорожі Вогнезір та Піскошторма зустрічають багато Двоногів, їхніх потвор, собак та кицюнь. Дощошуб звертається за допомогою до них, щоб вони помогли його партнерці Пелюстці, яку Двоніг замкнув у гнізді і перестав годувати. Вогнезір з Піскоштормою рятують її, обманувши Двонога.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Борсучиха Північ розповідає шістьом котам, що Двоноги скоро зруйнують ліс, і Клани повинні переселитися до іншого місця.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Двоноги продовжують руйнування лісу. Вони отруюють кролів на території Вітряного Клану, через що Клан стає позбавленим їжі. Також вони починають відловлювати котів. Двоноги ловлять Мрячконіжку, Хмарохвоста та Ясносерду, Листолапку а ще різних бродяг та кицюнь.

Світанок[ред. | ред. код]

Двоноги руйнують Чотиридерево, спилюючи чотири дуби і ламаючи Великий Камінь. До пійманих Двоногами котів приєднується Саша.

Потвори все більше підходять до Громового табору, й коти переселяються на Сонячні Скелі.

Бродяга Вугіль, один з полонених, нападає на Двонога. Той у відповідь б’є його чимось гострим і ранить йому ногу.

Потім коти Громового Клану допомагають спійманим котам втекти від Двоногів. Всіх вдається врятувати, але Двоніг ловить Сіросмуга. Деякий час Двоніг продовжує бігти за котами, але зрештою відстає.

Незабаром Двоноги руйнують табір Тіньового Клану, й Громові коти допомагають Тіньовим врятуватися звідти.

Двоноги повністю руйнують територію всіх Кланів, роблячи її непридатною для життя. Коти покидають її та йдуть на пошуки нового дому.

Стожари[ред. | ред. код]

Патруль з котів, які прибули на нове місце, вирушає з метою роздивитися територію. Ожинокіготь і Вивірколапка знаходять паркан Двоногів та їхнє гніздо.

Сутінки[ред. | ред. код]

На Зборищі Клани зауважують, що не бачили ще жодних Двоногів на своїй території, однак Зоряний Клан попереджає про небезпеку. Через певний час від отрути Двоногів постраждав Річковий Клан. Двоножачих потвор бачив Ожинокіготь, проте вони просто непорошно стояли, не завдавши шкоди. Тіньовий Клан також мав проблеми через Двоногів: їхні кицюні шкодили воякам і вбили новака, проте Громовий Клан допоміг їх провчити.

Захід[ред. | ред. код]

Двоноги смітять і палять вогнища на території Річкового і Громового Кланів, лякаючи цим здобич. Двоноги з'являються і в конярці, де мешкають Димок і Пушинка. Громові коти чують їхні кроки, коли приходять вмовити Маргаритку повернутися разом з своїми кошенятами у Клан.

У пастки на лисиць, що розставили Двоноги, потрапляє Бубко, втративши через це кінчик хвоста.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

В одному зі снів Верболапки Багношуб попереджає, що Річковий Клан має стерегтися Двоножачих кошенят, бо вони намагаються перекрити Клану воду.

В іншому сновидінні Високозорий попереджає Короморда, що Двоноги приведуть із собою собак, які невдовзі нападуть на Вітряний Клан.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Двоноги не з'являються у цій книжці безпосередньо, проте про них згадується у Кланових розповідях про територію, про події у житті котів-вояків, а також у розділі "Інші тварини: на кого полювати, із ким воювати, кого боятися і кого поважати". Описується їхня зовнішність, місце проживання й особливі риси.

  1. Мовою собак Двоноги — Люди.