Класнючо.jpg

Довгохвіст — стрункий блідо-білий кіт із чорними смугами, розсіченим вухом, довгим хвостом та подряпаними очима.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Довгохвоста вперше називає Левосерд, коли Рудька приводять до Клану. Кіт знущається з новоприбульця через його походження. Рудько знаходить його серед натовпу й атакує. Довгохвіст закушує його нашийник, але котик виривається, втративши тавро Двоногів. Від сутички на вусі Довгохвоста залишається шрам. Після цього кіт іде до кубла Плямолистки. Темносмуг називає його молодим вояком, але гідним, щоби перемогти кицюню

Після порушення Вогнелапом Вояцького правильника Довгохвіст каже, що чужинці завжди спричиняють проблеми, та йде геть. Потім він іде у патруль. 

Смугань є одним із тих, кого обирає Тигрокіготь для охорони Синьозірки. Він пишається цим. Довгохвіст вірить версії воєводи щодо зрадництва Круколапа

Пізніше Довгохвіст звільняється від обов’язку охоронця за наказом Синьозірки і йде ремонтувати табір із Темносмугом. Згодом вояк знову патрулює біля Синьозірчиного кубла.  

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Довгохвіст отримує свого першого учняПрудколапа. Здавалося, кіт мав розчаруватися, побачивши новака, але, навпаки, пом'якшується, зустрівшись із поглядом котика, і навіть хвалить його. Довгохвіст чатує Синьозірку, коли та хворіє на зелений кашлюк. 

Вояк тим і займається, що глузує з Вогнесерда, коли той приносить до Клану племінника. 

Коли на Громовий Клан нападають волоцюги, Довгохвіст знаходиться у патрулюванні. Повернувшись, кіт змінює Порохолапа на чатах біля Зорелома

Синьозірка відправляє вояка відкликати пошукову групу, яка шукає зниклого Хмарка.  

Довгохвіст знаходяться у команді, що має допомогти Вітряному Кланові в битві з Тіньовим.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Довгохвіст разом із Темносмугом і Тигрокігтем про щось розмовляють, вірогідно, пліткують про Вогнесерда. Довгохвіст заявляє рудому воякові, що Клану потрібні тільки віддані вояки, та ігнорує його відповідь. 

Він із Тигрокігтем та Вогнесердом рушають до лісу, щоби дізнатися, чи можливо перейти річку, яка, як виявляється, через паводок не дозволяє Громовим котам дійти до Чотиридерева. Вогнесерд падає у воду, але Довгохвіст рятує вояка. 

Він глузує з Вогнесерда, якому було наказано виконувати обов’язки новака, через що коти сваряться. Довгохвіст страшенно злиться. 

Незважаючи на дружбу з Тигрокігтем, смугань відмовляється піти з Клану разом із ним у вигнання. Він запевняє, що відданий Громовому Кланові. 

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Вогнесерд хоче відправити Довгохвоста у патрулювання, але той знаходиться на полюванні з Прудколапом. Коли вони повертаються, то йдуть у вечірній патруль із Білоштормом.

Пізніше Довгохвіст збирається рушати в досвітній патруль із Мишошубкою та Вогнесердом. Але прямо перед відходом останнього забирає Синьозірка, аби піти до Місяцескелі, через що довгохвостий вояк знов кепкує з воєводи і дорікає йому, що він – не Тигрокіготь. Довгохвіст іде у патруль, який очолює Мишошубка замість Вогнесерда.

Згодом, коли ліс охоплює пожежа, вояк несе кошенят Верболози. Коли Клан повертається до свого табору, він із Мишошубкою допомагає Дрібновухові перейти річку. Пізніше Довгохвіст знову йде у досвітній патруль. 

Перед Зборищем світлий вояк висловлює припущення, що Тигрокіготь може напасти на Громових котів, поки їх не буде в таборі. Тому Вогнесерд залишає його та декілька інших вояків на терені. Довгохвіст серед них виступає за старшого та обіцяє Вогнесердові, що табір буде в безпеці. 

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Довгохвіст за наказом Вогнесерда іде на полювання, хоч і хотів потренуватися з Прудколапом.

Згодом він вимагає у воєводи, щоби його новака висвятили у вояки, наголошуючи, що це треба було зробити давно. Вогнесерд пояснює йому щодо ситуації із Синьозіркою та обіцяє, що рано чи пізно він поговорить із нею про Прудколапа, і Довгохвіст наче погоджується. 

Коли Річковий Клан намагається загарбати собі Сонячні Скелі, Довгохвіст знаходиться у тому патрулі, котрий першим відбиває напад

Пізніше у Довгохвоста відбувається ще одна розмова з Вогнесердом стосовно Прудколапа. Воєвода каже, що Синьозірка не захотіла висвятити новака. Довгохвіст злиться, що Синьозірка обрала для висвячення Вогнесердового новака, а не його. 

Коли Прудколапа вбивають собаки, Довгохвіст та Сіросмуг приносять його тіло. Його виховник горює за полеглим новаком. 

Пізніше нажаханий Довгохвіст розповідає Вогнесерду, що знаходив запах Тигрозора на Зміїних Скелях декілька разів за останній час і бачив там дещо, що Вогнесерд сам має побачити. Але воєвода не вірить словам вояка, тому той намагається переконати Білошторма у правдивості власних слів. Вогнесерд все ж вирішує вислухати Довгохвоста, і той розповідає, що бачив, як Тигрозір підгодовував собак. Пізніше він відводить Громових котів до того місця, щоб вони все побачили на власні очі. 

Довгохвіст разом із деякими іншими котами допомагає «відвести» собак до ущелини. 

Темні часи[ред. | ред. код]

Вояк іде у мисливський патруль із Піскоштормою та Злотоквіткою.

Довгохвіст стає виховником Папоротелапки після того, як її попереднього наставника Темносмуга виганяють із Громового Клану. Кіт здивований цією подією і водночас вдячний. Пізніше смугань полює із Вогнезором, Сіросмугом та Шипокігтем

Коли Вогнезір, Сіросмуг та Круколап рятують із полону новоствореного Тигрового Клану Мрячконіжку, Бурелапа і Перолапку, і вони тимчасово залишаються у Громовому Клані, Довгохвіст водночас співчуває їм та висловлює сумніви, що на Річкових котів може не вистачити їжі. 

Повернувшись із патрулювання, Довгохвіст звітує, що з боку Тіньового Клану чути запах Кривавого Клану, і що багато котів перейшли на територію Річкового. Доповівши, кіт іде снідати разом із Мишошубкою. 

Під час битви з Кривавим Кланом Довгохвіст квилить під масою двох чималих котів. Вогнезір приходить йому на поміч. 

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

На полюванні він ловить кролика, але той виривається і дряпає йому очі брудними кігтями. У Довгохвоста починається зараження очей, і Попелюшка говорить, що навряд чи зможе врятувати його зір. Із часом він починає бачити ще гірше. Довгохвіст хвилюється, що він буде тягарем для Клану, але Вогнезір переконує його, що його відданість Громовому Кланові не залежить від зору. Вояк упевнений, що Шипокіготь буде гарним виховником для його новака.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Довгохвіст вітається з Ожинокігтем, коли той приходить до кубла старійшин допомогти Вивірколапці.

Світанок[ред. | ред. код]

Сліпий кіт хоче залишитися у лісі разом із Морозошубкою та Крапохвісткою, але Вогнезір умовляє його піти з Кланом у подорож до нового дому.

Стожари[ред. | ред. код]

Вивірколапка допомагає перейти виснаженому Довгохвосту в більш безпечне місце, коли Клани нарешті дійшли до лісу біля озера.

Уже в новому таборі, поки коти влаштовуються на нічліг, Злотоквітка описує Довгохвосту їхній новий дім. Смугастий старійшина оптимістично налаштований та вважає, що Зореклан привів їх у чудове місце.

Після того, як старійшинам стає зле від води, яку давала їм Мільгокрила, Листолапка питає смуганя про його самопочуття. Довгохвіст каже, що живіт болів, але трохи.

Сутінки[ред. | ред. код]

Довгохвіст присутній на віче Клану. Його супроводжує Злотоквітка.

Коли на табір нападають борсуки, він не проти теж боронити табір, проте Мишошубка наполягає, аби вони трималися разом. Старійшина разом із Мишошубкою та Злотоквіткою ховаються на Високому Виступі.

Захід[ред. | ред. код]

Виходячи з укриття зі старійшинами, Довгохвіст гарчить, що краще борсукам не повертатися: його сліпота не завадить йому битися з ними.

Наступного ранку він допомагає Мишошубці та Злотоквітці похоронити Попелюшку.

На віче, яке скликала Мишошубка, аби поговорити з Вогнезором про різнорідність крові у Громовому Клані, Довгохвіст бурмоче, що провідник зробив би все, аби привести кошеня Сіросмуга до Клану.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Коли Сойколап стає новаком, Ясносерда приводить сліпого кота до Довгохвоста, щоб той допоміг їм з тренуваннями. Поки Сойколап шукає бліх, Довгохвіст розповідає йому про те, як сліпому вояку орієнтуватися в лісі, хоча новак це прекрасно знає.

Сіросмуг повертається до Громового Клану, і Довгохвіст повідомляє, що почув його запах.

Пізніше Довгохвіст жаліється, що Мишошубка увесь час кашляє. Сойколап перевіряє старійшину й виявляє в Мишошубки Зелений кашлюк.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Єдиноутробні брати:

Єдиноутробні сестри:

Дядько:

Тітки:

Племінниці:

Племінники:

Внучаті племіниці:

Внучатий племінник:

  1. Його назвали так через його хвіст, тож Довгохвіст із самого початку знав своє вояцьке ім'я.
  2. У нього не дуже довгий хвіст, але "елегантно довгий".