Класнючо.jpg

Дощовус — сірий кіт з синіми очима.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Дощик, Сажко й Каринка народжуються у Верболози й Білошторма.

Коли Вогнесерд розмовляє з Верболозою, малюки бавляться. Воєвода вважає, що ці кошенята будуть великими вояками. Малюки гуляють з Орлякошубом біля ясел.

Табір охоплює вогонь, і Вогнесерд допомагає Верболозі, Довгохвосту й Мишошубці нести малюків. У Річковому таборі Багношуб дає кошенятам мед. Дощик не дуже хоче це їсти, але потім йому сподобалось.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Верболоза турбується, щоб старші кошенята Злотоквітки не гуляли дуже грубо з її дітьми.

Коли яструб літає над табором в пошуках здобичі, він з братом та сестрою ховається до ясел.

Дощик, Каринка та Сажко гуляють з Яснолапкою.

Коли Хмарохвіст стає вояком, кошенята бавляться біля ясел. Ще вони граються з Вохронькою та Ожинком.

Темні часи[ред. | ред. код]

Клан вертається зі Сонцескель до табору після нападу зграї. Кошенята виглядають безтурботливими й бавляться, зовсім не здогадуючись, що сталося.

Дощик та Сажко радіють за Каринку, коли вона одужує, після того як її отруїв Темносмуг, щоб приховати свої відвідини Чорноногого.

Коли до лісу навідується Кривавий Клан, Піскошторма дає пару уроків бойових прийомів кошенятам. Після цього воячка питає кошенят, що вони будуть робити, якщо на них нападе Кривавий Клан. Дощик з іншими кошенятами кидаються на неї, перемагаючи Піскошторму. Малюки спречаються, бо кожний хоче собі в наставники Піскошторму, але Вогнезір таємно говорить воячці, що вона буде наставницею для Каринки. Після тренування воячка говорить, що ці кошенята стануть неприємним сюрпризом для Кривавих котів. Битва починається, кошенята Верболози залишаються вартувати табір.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Кіт стає новаком Дощолапом, його наставником є Хмарохвіст. Новака помітно в патрулі. Дощолап допомагає медикішці, приносячи трави, коли Довгохвоста було поранено в очі. Пізніше коли Довгохвіст поранений кігтями кроля, він з Орлякошубом та Хмарохвостом доставляють пораненого до табору. Дощолап домагає медикішці приносячи трави. Мох, який збирав для старійшин Дощолап, розкидують Мідик та Косарик. Новак скаржиться на кошенят і йде збирати новий мох.

Верболозу вбиває борсук, коли та намагається захистити Сажолапа. Троє новаків прощаються з матір’ю. Дощолап веде себе, як дорослий кіт, розпитуючи Вогнезора. Провідник дає декілька днів новакам, щоб ті змирилися зі втратою Верболози. Дощолап швидко повертається до своїх новацьких обов’язків.

Коли Вогнезір та Піскошторма повертаються з подорожі, вони бачать Дощолапа разом зі своєю сестрою та братом біля новацького кубла.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Кіт стає вояком Дощовусом. На церемонії назовництва в вояки Дощовус та Сажошуб вітають сестру першими.

Він йде в патруль з Мишошубкою та Косариколапом, вони приносять багато свіжини.

Дощовус входить в пошуковий патруль, який шукає Вивірколапку та Ожинокігтя. Коти повертаються в табір, нікого не знайшовши.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Листолапка бачить, як він і Мишошубка йдуть шукати Хмарохвоста та Ясносерду.

Дощовус є в патрулі з Піскоштормою.

Світанок[ред. | ред. код]

Бурешуб, Вивірколапка та Ожинокіготь повертаються додому до Клану. Дощовус, як й інші коти не раді цим, бо вважають, що вони покинули Клан в скрутну хвилину.

Дощовус, Сіросмуг та Ожинокіготь знаходяться в патрулі, в коли до них доходить новина, що Двоноги ловлять котів. Сіросмуг збирає патруль, щоб визволити полонених. Воєвода наказує Дощовусу перевірити гніздо Двоногів та визволити котів, які там зосталися. Згодом Дощовус допомагає Хмарохвосту визволити Ясносерду. Також вояк не дуже полюбляє кицюню Коді, яку вони визволили й прихистили. 

Патруль повертається на Сонячні Скелі. Дощовус згодний з Мишошубкою, що Ожинокіготь стане чудовим воєводою.

Коли в подорожі до нових земель собака нападає на котів, Дощовус хапає Березка й біжить в безпечне місце.

У горах він цікавиться, як вони можуть полювати за технікою Племені.

Стожари[ред. | ред. код]

Дощовус допомагає Клану поселитися на новій території

На Зборищі він біжить до своєї подруги Діжкохвостої з Річкового Клану й питає, як у неї справи. Він зупиняється, коли розуміє, що тепер вони знову належать до різних Кланів. Дощовус проганяє лисів, які зайшли на територію Зборища.

Пізніше Дощовус та Сажошуб знаходять розколину, в якій потім оселяються медикішки.

В патрулі Дощовус скаржиться, що ніколи не звикне до запаху Тіньових котів. Патруль йде вперед й знаходить Мряжконіжку. Дощовус говорить прогнати Річкову кішку, але Ожинокіготь хоче відвести її до провідника й наказує Косариконогу та Дощовусу продовжувати патрулюваня.

Сутінки[ред. | ред. код]

Вояк присутній у патрулі, який іде перевірити, як справи у Вітряного Клану. Ожинокіготь та Дощовус їдять те, що зловили. Ожинокіготь чує запах борсука й патруль иде за ним. Коти находять борсучиху та трійко борсученят. Громові вояки нападають та виганяють тварин.

В таборі Дощовус розповідає провіднику про борсуків.

Пізніше вояк присутній в патрулі, який іде допомогти Тіньовим котам побороти Жака й Сюзанну. Вохрошубка та Дощовус в бою придавлюють смугасту кішку до землі.

Дощовус йде в патруль зі Золошубом.

В битві проти босуків Дощовуса підкидує в повітря один із нападників.

Захід[ред. | ред. код]

Після битви Ожинокіготь знаходить Дощовуса під завалом гілок. У вояка вивихнута лапа. Дощовус повідомляє Карохвістці, яка щойно народила, про загибель Сажошуба. Громового вояка лікує Листоплеса, й той говорить Ожинокігтю, що медикішка направить його лапу. Пізніше Дощовуса помітно біля котів, які зібралися навколо померлих. Не зважаючи на ще вивихнуту лапу, вояк допомагає старійшинам нести тіло його померлого брата.

Також, коли стає відомо про пастки Двоногих, Дощовус вислуховує все, що розповідає патруль. Потім він питає, навіщо Двоногам ловити лисиць у ці пастки.

Дощовус присутній в патрулі, який проганяє Тіньових котів. Він атакує Дубошуба разом із Косариконогом. Потім Громовий вояк кидається навздогін ворожим котам.

Ожинокіготь призначає Дощовуса в патруль. 

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Згадується, що Дощовуса придавило гілкою під час бурі.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестра:

Брат:

Єдиноутробні брати:

Троюрідний брат:

Дядьки:

Тітки:

Племінниця:

Племінник:

Дідусі:

Бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дядьки:

Двоюрідні тітки:

Троюрідний брат:

Прабабусі:

Прадідусі:

Двоюрідний прадідусь:

Двоюрідні прапрабабуся:

Далекі родичі:

  1. Він є нащадком Небесного Клану.
  2. В ньому тече кров Вітряного Клану.