Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Дроздошуб — піщаносто-сірий кіт із білою плямою на грудях та зеленими очима.

Життєпис[]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[]

Дроздошуб — молодий вояк Громового Клану.

Коли Клан неоднозначно поставився до слів Гускопуха, що треба першими атакувати Вітряний Клан, після того як він побачив знак про небезпеку від нього, Дроздошуб говорить, що не можна ставити під сумнів слова медикота.

Вояк вривається в табір і оголошує, що Річковий Клан перейшов кригу, себто атакував. Дроздошуб іде в другому загоні.

Вояк починає більше контактувати з Синьошубкою та проявляти знаки уваги.

Він також вважає, що Громовому Клану не дуже потрібні Сонцескелі та здобич з них, і їх краще віддати, щоб знову не проливати кров у численних битвах.

Він бере участь у ще одній битві з Річковим Кланом. Він вважає, що треба змусити ворогів битися у найгустіших чагарях, щоб їм було складніше.

Він виконує обов'язки виховника Злотолапки замість Рябохвостої.

Кіт іде в патруль із Синьошубкою. Дроздошуб намагається пожартувати, але воячці не подобається.

Весь Клан помічає, що він мріє про Синьошубку.

Вояк перевіряє кордони з Тіньовим Кланом після інциденту зі Снігошубкою.

Пізніше Дроздошуб, який приділяє багато уваги Синьошубці, намагається з нею поговорити і підтримати, але вона відсідає до Ружохвостої, чим розчаровує вояка.

Кіт вважає, що Гадюкозуб може стати воєводою замість Вохроляпа, який сильно ослабнув після хвороби.

Дроздошуб є в патрулі, який веде Сонцезір для перегорів із Річковим Кланом.

Він також вважає, що Плямолапці, його новачці, не слід багато часу проводити із Перовусом, бо в Клані і так багато медикотів.

Дроздошуба починають вітати з батьківством, хоч із Синьошубкою у нього не складалося. Кіт говорить про це з нею і погоджується зіграти роль її пари.

Коли кошенята народжуються, Дроздошуб щиро цьому радіє, як і горює, коли вони зникають.

Через багато повень він помирає під час жорсткого голоду.

Родовід[]

Батько:

Брат:

Молочні сестри:

Єдинокровний брат:

Єдинокровна сестри:

Племінник:

Внучата племінниця

Внучаті племінники:

Правнучний племінник:

Правнучні племінники:

Advertisement