Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Дрібнохмар — дуже маленький смугастий бурий кіт.

Життєпис[]

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

Дрібнолап — один із кошенят, яких Зорелом примусив бути новаками надто рано. Його вчителем є Кігтеморд.

На одному зі Зборищ Дрібнолап розмовляє з Вогнелапом, Сіролапом та Левосердом про три легендарних котячих Клани — Левиний, Тигровий та Леопардовий. Левосерд питає його, скільки йому повней, на що учень нервово відповідає, що шість. Вояк цікавиться, чому він тоді такий малий, і Дрібнолап каже, що його мама теж мала, а потім схвильовано відбігає. Після Зборища Вогнелап помічає, наскільки Дрібнолап менший за інших новаків Тіньового Клану.

Вогонь і крига[]

Дрібнолап тепер вояк Дрібнохмар.

Здіймається буря[]

Патруль Громового Клану знаходить Дрібнохмара та Білогорлика сплячими на чужих землях. Вогнесерд упізнає їх. Вони хворі, брудні та нещасні. Жовтоікла каже, що вони мають недуг, що передається у Тіньовому Клані від щурів, та наказує їм піти геть. Дрібнохмар говорить, що вони налякані, оскільки Носошморг був із Ночезором, що сильно захворів після Зборища та ніяк не полегшив стану малесенького кошеняти, через що воно померло. Дрібнохмар боїться, що вони теж помруть. Попелюшка пропонує допомогу, але Жовтоікла не змінює думки. Вогнесерд та Піскошторма виводять їх з табору, перший пропонує їм з'їсти мишу. Проте в них нема апетиту, а з'їдене вони швидко виригують. Вогнесерд хоче провести їх, але Дрібнохмар категорично проти. Вояки Громового Клану все одно слідкують за ними та дізнаються, що Тіньові коти користуються тунелем Двоногів.

Пізніше Вогнесерд довідується, що Попелюшка лікує цих хворих котів на землях Громового Клану через жаль, та наказує їм піти негайно. Попелюшка відмовляється випускати їх, тож Вогнесерд також відчуває жаль та дозволяє їм залишитися.

Небезпечний шлях[]

Попелюшка зустрічає Дрібнохмара біля Місяцескелі. Тепер він — учень Носошморга, тому що Попелюшка завжди знала, що робити під час хвороби, і цим надихнула Дрібнохмара стати медикотом. Він також розповідає, що Білогорлик не захотів повертатися до табору, а пізніше його тіло було знайдено на Громошляху. Попелюшка підтримує Дрібнохмара, вони разом повертаються додому.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

Дрібнохмар подорожує до Місяцескелі. Листолапка впізнає його, хоч Попелюшка стверджує, що він завжди чекає на неї. Листолапка ж згадує, що після хвороби, яку вилікувала Попелюшка, Дрібнохмар став ії кращим другом. Пізніше вона ж бачить його наодинці біля скелі та згадує, що в нього немає учня і він зовсім один. Після привітання медикотів він прохає Зореклан показати Кланам їхній шлях.

Сходить місяць []

На Зборищі Чорнозір не хоче визнавати, що Двоноги можуть представляти загрозу для котів і додає, що коли настане гололист, вони завжди можуть полювати на Звалищі. Попелюшка нагадує Тіньовому провіднику про хворобу, яку принесли щури зі звалища, і через яку померла половина Клану. Дрібнохмар підтверджує слова Громової медикицьки, згадуючи, про те як він сам хворів і майже помер, якби не допомога Попелюшки. Чорнозір наказує Тіньовому медикоту замовчати.

Дрібнохмар разом з Попелюшкою та Листолапкою чекає на інших медикотів біля Устя Матері. Поки вони чекають, Дрібнохмар розповідає Громовим медикицькам про Чорнозора, який наказав воякам піти на Звалище по здобич. Попелюшка радить йому не дозволяти котам торкатися воронячого їдла.

Світанок []

Вохрошубка приводить з собою на раду провідників Чорнозора й Дрібнохмара, але коти доволі довго не отримують ніякого знаку, і Тіньові вояки перші залишають імпровізовані збори.

Після того як Двоноги руйнують табір Тіньового Клану, Дрібнохмар допомогає своїм пораненим побратимам. Попелюшка відправляє Листолапку допомогти Дрібнохмару, тому що поранених дуже багато, й Тіньовий медикіт сам не впорається. Чорнозір не хоче приймати допомогу Громової новачки, але Дрібнохмар переконує його.

Наступного дня Клани мають залишають ліс. Перед початком подорожі Попелюшка передає Тіньовим котам залишки трав для мандрівників, за що бурий медикіт дуже вдячний їй.

Пізніше його видно біля Маківки та її кошеняти, якого майже не забрав орел.

Стожари []

Дрібнохмар разом з іншими медикотами обговорює, що їм слід робити далі. Дрібнохмар хвилюється через те, як медикоти будуть спілкуватися з Зорекланом. Потім вони йдуть шукати трави. Тіньовий медикіт пропонує пополювати, й медикоти розходяться. Бурий кіт ловить мишу, якою з задоволенням смакує.

Медикоти знову збираються, щоб обговорити питання щодо нової Місяцескелі. Дрібнохмар вірить, що Зореклан вкаже їм, де слід шукати.

Після того як Листолапка знаходить Місяцестав, п'ятеро медикотів збираються біля нього, щоб поговорити із Зорекланом.

Сутінки[]

Тіньовий медикіт присутній на Зборищі, він приєднується до інших котів, які сидять біля коріння дерев.

Медикоти Кланів збираються біля Місячного Ставу. Там медикоти отримують дивне видіння, Дрібнохмар пропонує його обговорити всім разом.

Наступної зустрічі медикотів Зореклан посилає їм теж саме видіння.

Захід[]

На зустрічі медикотів Дрібнохмар дізнається про загибель Попелюшки. Тіньовий кіт дуже засмучений через смерть старої подруги.

Дрібнохмар запізнюється на зустріч біля Місяцеставу через Кедросерда, який поранив лапу. Також він підбадьорює Верболапку, яка нервує перед церемонією посвяти в новаки медикішки.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

На зустрічі медикотів Дрібнохмар говорить, що у нього закінчився живокіст для ран Дубошуба. Листоплеса відповідає, що на кордоні залишить йому трохи цих трав.

На Зборищі Дрібнохмар розповідає про свій сон, де вояк приніс до кагату невідому пташку, і коли від цієї здобичі відкусили шматок, то Дрібнохмар побачив, що в її животі було повно черваків. Чорнозір вигукує, що це означає, що незнайомці отруюють Клани.

Темна ріка[]

Дорогою до Місячного Ставу Дрібнохмар розмовляє з Коромордом. Тіньовий медикіт каже, що від свербіжу він пробував живокіст, і Сойколап читає думки Дрібнохмара. Сірий кіт дізнається, що медикіт вважає, що новаки винні самі, бо не стежать за чистотою хутра.

Вигнанці[]

Дрібнохмар останнім приходить на зустріч біля Місячного Ставу. Листоплеса запевняє, що якби Дрібнохмар не наздогнав медикотів, вони б все одно його почекали. Коли Борилап своїми запитаннями роздратовує Сойколапа, він наздоганяє дрібного кота.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[]

Дрібнохмар згадується як медикіт Тіньового Клану та учень Носошморга.

Родовід[]

Брати:

Пікселі[]

Цікаві факти[]

  1. Вікі Холмс не вважає, що Дрібнохмар був закоханий в Попелюшку. Він сприймав її скоріше як старшу сестру, до якої ставився з великою теплотою.
Advertisement