FANDOM

Дубосерд — червоно-бурий кіт. 

БіографіяРедагувати

На волю!Редагувати

Дубосерд – воєвода Річкового Клану. У пролозі показана битва Річкового та Громового Кланів, якій бере участь Дубосерд. Громовий вояк Тигрокіготь заявляє, що Сонячні Скелі належать його Клану, на що Дубосерд відповідає, що віднині це територія Річкового Клану, і кличе підмогу. Коли Рудохвіст, Громовий воєвода, наказує відступати, червоно-бурий кіт видає тріумфальний клич.

Пізніше до Громового Клану прибуває Круколап та заявляє, що Рудохвіст мертвий. Також він розповідає, як воєвода нібито застеріг Дубосерда та його мисливців триматися подалі від земель Громового Клану, проте Дубосерд не злякався погроз і наказав нападати. Згодом Тигрокіготь приносить тіло кота та проголошує, що помстився за нього, відправивши Дубосерда до праотців.

Після нападу Тіньового Клану Круколап ненароком обмовляється, як Тигрокіготь подбав про Рудохвоста, але вояк його перебиває. Та вже у кублі учнів той розповідає, що насправді то Рудохвіст вбив Річного воєводу.

Ліс таємницьРедагувати

У пролозі показано як Дубосерд приносить до свого Клану кошенят і прохає королеву Сіротоню взяти їх. Вона підозріло питає, звідки кошенята, на що вояк відповідає, що знайшов їх у лісі, проте Сіротоня не вірить. Вона все ж погоджується виховати кошенят, але помічає, що від них несе Громовий Кланом.

Вогнесерд знову звинувачує Тигрокігтя у смерті Рудохвоста та здогадується, що вояк хоче знати подробиці, які Круколап повідомив герою. Кіт разом із Сіросмугом навідується до Круколапа та вмовляє його переповісти усі подробиці давньої битви. Колишній учень розповідає, що Рудохвіст наказав йому тимчасово сховатися в ущелині, а сам зчепився з Річковим котом Каменешубом, але Дубосерд врятував свого сокланівця. Тоді він виголосив такі слова: "Жоден Громовий кіт не зачепить Каменешуба". Рудохвіст посміявся над цим вчинком і напав на Дубосерда, але їхній бій перервав обвал. Громовий воєвода зміг врятуватись, а Дубосерд – ні. 

Згодом Вогнесерд приходить до Річкової воячки – Мрячконіжки і розпитує про подробиці смерті Дубосерда. Кішка розповідає, що після славнозвісної битви Річкові коти знайшли його тіло серед завалів каміння. Їхня медикішка сказала, що воєвода загинув від цього. Але Мрячконіжка не може пояснити дивного вислову свого батька про Каменешуба. Вона приводить Сіротоню, яка зізнається, що вона не є матір’ю Каменешуба і Мрячконіжки, і що коли Дубосерд приніс їх до Клану, від них несло запахами Громових котів. 

Пізніше провідниця Синьозірка зізнається, що ті Річкові коти – її діти. Кішка розповідає, що вони з Дубосердом познайомились на Зборищі і закохалися одне в одного. Через деякий час Синьозірка попросила коханого забрати новонароджених кошенят, і той погодився.  

Небезпечний шляхРедагувати

Коли Синьозірка помирає, до неї приходить Дубосерд, щоб провести до Зореклану. Провідниця тихо промовляє: «Дубосерде, ти прийшов за мною? Я готова» .

РодовідРедагувати

Брат:

Племінниця:

Пара:

Сини:

Дочка:

Внучатий племінник:

Внучата племінниця:

Цікаві фактиРедагувати

  1. Дубосерда названо на честь дуба, в гілках якого він народився.
  2. Кейт Кері підтвердила, що в Зореклані Дубосерд і Синьозірка стали парою.