Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Дубошуб — невеликий коричневий кіт.

Життєпис[]

Цикл "Пророцтва починаються"[]

Вогонь і крига[]

Мокроніг знайомить Дуболапа з Вогнесердом.

Темні часи[]

Дубошуб стає вояком Тіньового Клану.

Його помітно поруч з Вохролапкою під час переговорів Тигрозора з Високозорим та Вогнезором.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Стожари[]

Дубошуб є в патрулі, який приходить на допомогу Горобинокігтю, коли вояк бореться з Ожинокігтем.

Сутінки[]

Дубошуб іде в патруль, який проганяє Жака та Сюзанну.

На Зборищі, коли Вогнезір оголошує про кошенят Маргаритки, Горобинокіготь каже, що ці кошенята кицюні, але Дубошуб відповідає вояку, що він мав би захоплюватися Громовим провідником, оскільки Чорнозір не відмовився б від трьох зайвих вояків.

Захід[]

Вояк разом з рештою патруля дивиться за стражданнями Бубка.

Пізніше він бореться з Піскоштормою, коли Громові коти нападають на Тіньових, через те що ті ставлять помітки на Громовій території.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

На кордоні Дубошуб глузує над Ясносердою та Сойколапом. Вояк говорить, що Громовий Клан уже не той.

Темна ріка[]

Дубошуб зазначений у Громадянстві.

Вигнанці[]

Бурошубка, Горобинокіготь і Дубошуб стикаються на кордоні з Громовими вояками Бубконосом та Березопадом, які порушують межу. Дубошуб коментує цю ситуацію тим, що Громовий Клан ніколи не поважав кордони. Коли Бубконіс звинувачує Тіньовий Клан у слабких помітках, коричневий вояк пояснює, що вони були саме вечірнім патрулем, який мав поновити помітки.

Галерея[]

Пiкселi[]

Advertisement