Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Використання цієї моделі при створенні творчого контенту дозволене лише за умови вказання Вікі як власника моделі ("Моделі взяті з Вікі з "Котів-Вояків", бажано додавати посилання). Переробляти, модернізувати, змінювати моделі під себе заборонено.

Жабокрок — чорно-білий кіт.

Життєпис[]

Цикл «Сила трьох»[]

Вигнанці[]

Жабко — кошеня Маргаритки та Косариконога, брат Ружки.

Сойколап згадує, що кошенята дуже голосно пищать, хоча їм всього чотири світанки. Також згадується, що Косариконіг поводиться з малими ніяково, ніби досі не може змиритися з думкою про батьківство.

Затемнення[]

Жабко колиться об кропиву, полюючи на бджолу. Сойколап оглядає його і хоче дати мазь, але Жабко метушиться і не дає це зробити, що дуже не подобається новаку-медикоту. Через це Сойколап іде геть, та Жабко йде за ним, просячи вибачення, і каже, що більше так не робитиме.

Під час родів Міллі, Маргаритка забирає своїх кошенят, щоб ті не заважали. Жабко каже, що Цвітку треба було назвати Пищалкою, бо та багато пищить. Коли до них приходить Косариконіг, він видирається йому на хвіст. Коли до табору приходить Сол, кошеня підбігає до незнайомця й питає, як його звати. Після битви з Вітряним Кланом він сумно каже, що так і не побачив битву. Під час іншої битви він разом із кошенятами та старійшинами ховається в кублі Вогнезора й хоче побігти битися, але його сварить Мишошубка. Після закінчення битви кошеня ледь не врізається в Сіросмуга. Той просить принести мох для Міллі, і Жабко погоджується.

Він разом із Тернинкою просить Леволапа показати бойові прийоми, але новак відмовляється. Жабко разом зі всіма іншими дивиться на церемонію Падуболапки, Леволапа та Попелюшколапки.

Довгі тіні[]

Жабко вже підріс, тож може їсти свіжину. Він б'ється з Ружкою, вдаючи з себе Вітряного вояка. Кошеня засмучується, коли дізнається, що Тернинка й Міллі йдуть до старого гнізда Двоногів через зелений кашлюк. Коли в таборі починається пожежа, Жабко тікає геть разом із Маргариткою, Джмеликом і Цвіткою.

Сходить сонце[]

Жабко сперечається з Ружкою, коли Сойкопер оглядає Цвітку. Він кидається медикоту на хвіст і починає задавати різні питання. Сойкопер сварить його, і тоді Жабко біжить до Маргаритки. Також помітно, що Косариконіг тепер проводить із дітьми більше часу.

Цикл «Знамення Зореклану»[]

Четвертий новак[]

На Зборищі він представлений як новий вояк — Жабокрок. Стало відомо, що його колишній виховник — Хмарохвіст. Він ображається, коли Річковий Клан не вигукує його нове ім'я.

Також Жабокрока видно у сні Голуболапки, який чатує біля входу.

Пізніше він іде у патруль разом із Піскоштормою, Лисострибом і Кригохмаркою, щоби принести мох.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Сестра:

Єдиноутробні брати:

Єдиноутробна сестра:

Дядьки:

Тітки:

Дідусь:

Бабуся:

Двоюрідні дідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні тітки:

Двоюрідні дядьки:

Прабабусі:

Прадідусь:

Двоюрідна прабабуся:

Двоюрідний прадідусь:

Прапрабабуся:

Прапрадідусь:

Галерея[]

Пікселі[]

Офіційні зображення[]

Advertisement