Зборище — збори всіх Кланів, які у повний місяць діляться новинами, дотримуючись перемир’я. Зборище проходить на нейтральній території, яка не належить жодному з Кланів.

Мета[ред. | ред. код]

Зборище існує, щоби коти могли поділитися різними новинами. Провідники повідомляють про зміни в Клані за останню повню, представляють нових вояків та новаків або можуть попросити допомоги в інших Кланів чи висловити свої претензії щодо чогось. Перед Зборищем коти можуть поспілкуватися між собою, але не мають говорити надто багато, щоб інші не дізналися слабкі сторони Клану.

Історія[ред. | ред. код]

Давно, коли ще не було Кланів, всі лісові коти домовилися прийти у повню до Чотиридерева, щоб обговорити крадіжки здобичі. Тієї ночі була велика битва, в якій пролилося багато крові. Духи померлих котів спустились на землю й наказали котам розділитися на чотири Клани, а на цю галявину приходити у повний місяць на ніч перемир’я.

Перебіг[ред. | ред. код]

На Зборище йдуть не всі коти Клану, а лише деякі. Провідник відбирає кілька новаків та вояків, серед яких намагається вибрати новоспечених, щоб представити їх перед Кланами, а також королев і старійшин, які готові до такої подорожі. Обов’язково на Зборищі мають бути провідник, воєвода, медикіт з його учнем.

Коли настає Місяцепік, провідники дають знак на початок Зборища. Вони сидять на якомусь високому місці, як Великий Камінь або Великий Дуб. Тоді вони по черзі виступають перед Кланами, точної послідовності немає. Коти мають дотримуватися тиші, доки вони говорять.

Якщо місяць затуляють хмари, це вважається поганим знаком, і тоді Зборище відразу ж має закінчуватися. Це буває, коли порушується священне перемир’я, або коли Зореклан не хоче, щоб продовжувалася розмова про щось.

Місце проведення на лісових землях[ред. | ред. код]

Чотиридерево

Зборище проводиться на галявині посеред лісу, де сходяться території всіх чотирьох Кланів, є священне для Зоряного Клану місце. Чотири могутні дуби стоять по кутках галявини. З одного боку є великий кругляк — Великий Камінь: на ньому провідники Кланів стоять під час Зборища.

Місце проведення на озерних землях[ред. | ред. код]

Острів

У своїй новій домівці біля озера Кланам довелося знайти заміну для Чотиридерева — місця, де можна було щомісяця проводити мирне Зборище. Острів розташований прямісінько біля узбережжя Річкового Клану. Молоді коти та старійшини не могли б до нього дістатися, та Зореклан учинив так, що дерево впало на воду й утворився міст. Так коти можуть безпечно зібратися на нейтральний священній землі. На острові знаходиться галявина з розлогим дубом — на його гілках сидять провідники під час Зборища.

Особливі Зборища[ред. | ред. код]

  • Новий Небесний Клан проводив Зборище сам, тому що поблизу не було інших Кланів. Там коти спілкувалися між собою, та обговорювали досягнення Клану за останню повню.
  • У книзі "Прозір" Вивіркострибка запровадила зробити денне Зборище на честь другого успішного Новолисту на озерних землях. Там новаки могли змагатися між собою, щоби згадати часи Великої Мандрівки, де всі були разом.