Класнючо.jpg

Злотоквітка — блідо-руда смугаста киця кольору стиглої пшениці з рубцем на вусі та бурштиновими очима.

Життєпис [ред. | ред. код]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Златонька народжується в Крапохвістки.

Згодом кішка стає новачкою на ім'я Злотолапка й відвідує своє перше Зборище. Кішка хвилюється, бо прийшло багато котів, і її заспокоює Рябохвоста. Коли Смерекозір розповідає котам про нових новаків, Злотолапка присоромлено схиляє голову.

Кішка тренується разом із Леволапом, Легковією, Синьолапкою та Сонцеспадом. Синьолапка інстинктивно ранить новачку, але та лише отримує задоволення, бо це буде її першим бойовим шрамом.

Коли Леволап розповідає про свою зловлену здобич, Злотолапка говорить, щоб той припинив вихвалятися.

Коли Рябохвоста тимчасово не може виконувати свої обов'язки наставника, вона тренується із Дроздошубом. Новачка говорить, що Рябохвоста ніколи б не дозволила залізти високо на дерево, і попросить Сонцезора зробити Дроздошуба виховником назавжди.

Згодом Злотолапка стає воячкою на ім'я Злотоквітка.

Під час Зборища вона говорить Синьошубці, що Дубосерд думає лише про себе, тому в його голові не залишилось місця для мізків.

Коли Синьошубка питає, де Вохроляп, Злотоквітка питає, невже кішка не помічала, як почувається воєвода.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Злотоквітка — королева Громового Клану.

Коли Круколап повідомляє Клану, що Рудохвіст мертвий, кицька кидається до новака та кличе Плямолистку, щоб та оглянула пораненого.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Злотоквітка чекає кошенят від Тигрокігтя і переходить до ясел.

Коли Синьозірка захворює Зеленим кашлюком, Злотоквітка лагідно облизує чоло провідниці, щоб знизити жар. Королева каже Вогнесерду, що Жовтоікла дала Синьозірці трав і тепер залишається лише чекати, а потім прохає рудого вояка посидіти з хворою, після чого тихенько виходить з кубла.

Вогнесерд приносить свого племінника до Клану. Злотоквітка зауважує, що кошеня слабке й може не вижити до Новолисту.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Злотоквітка прибирає брудний мох з ясел. Королеву зустрічає Вогнесерд і говорить, що скоро новолист, а це гарний час для народження кошенят золотавої кицьки. Пізніше вона народжує кошенят — Ожинка та Вохроньку

Коли Срібнострумка помирає під час пологів, Синьозірка просить Злотоквітку попіклуватися про народжених кошенят. Увесь Клан вважає це нерозумним, але королева погоджується, зауважуючи, що в неї багато молока. Злотоквітка з любов'ю піклується про кошенят Сіросмуга, незважаючи на те, що вони їй не рідні. 

Кошенят Сіросмуга та Срібнострумки забирають до Річкового Клану, Злотоквітка із сумом прощається з ними, а Ожинко та Вохронька заспокоюють матір. 

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Кошенята Злотоквітки ростуть і королева вже виводить їх на прогулянку до табору. Після зради Тигрокігтя багато котів дивляться на Ожинка та Вохроньку з підозрою, а Вогнесерд не може не помітити страшенної подібності Ожинка на свого батька. Але королева захищає кошенят і про батька розповідає тільки те, що він був сильним і хоробрим вояком. 

Під час посухи патруль вояків приносить королевам мох з водою, бо ті не можуть подолати шлях до річки. 

Коли починається пожежа, Злотоквітка із жахом помічає зникнення Ожинка, але Вогнесерд рятує її сина.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Злотоквітка спостерігає, як її кошенята бавляться з кошеням Крапохвістки. Ожинко валить на землю Сніжка, Вогнесерд їх рознімає. Королева помічає погляд воєводи, з яким він дивиться на її сина. Кішка говорить Вогнесерду, що саме він повинен розповісти Вохронці та Ожинку про їхнього батька – Тигрозора.

На церемонії посвячення Ожинка у новаки Злотоквітка дивиться на це з виразом, ніби була не надто щаслива від того, що Вогнесерд вирішив виховувати сина Тигрозора. 

Темні часи[ред. | ред. код]

Синьозірка помирає, а Темносмуг протестує щодо того, аби Вогнесерд став новим провідником. Злотоквітка заступається за воєводу й говорить, що той уже довів вірність Клану тисячу разів.

Згодом кішка йде у патруль.

Коли зникає Вохролапка, воячка вирушає з  Мишошубкою до Великих Сосен на пошуки. Після повернення Злотоквітка звинувачує Вогнезора в тому, що новачка пішла, бо він ніколи їй не довіряв. Потім кішка йде до вояцького кубла, а за нею Піскошторма, щоб її заспокоїти. 

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Вона є найстарішою королевою Громового Клану. Злотоквітка не має своїх кошенят, але допомагає з малюками Папоротехмарки.

Ожинокіготь приходить провідати кошенят королеви. В їхній розмові присутня Злотоквітка.

Світанок[ред. | ред. код]

Злотоквітка відправляється на пошуки нових земель разом з іншими Кланами.

Стожари[ред. | ред. код]

Вона є старійшиною. Злотоквітка описує Довгохвосту новий Громовий табір.

Мільгокрила випадково дає старійшинам отруйної води, й Карохвістка питає Злотоквітку, чи не болів у неї живіт, на що старійшина відповідає, що болів, але її знудило, й біль тепер не такий сильний.

Золотиста старійшина зустрічає Мишошубку, коли вона приєднується до старійшин.

Сутінки[ред. | ред. код]

Злотоквітка присутня на Зборищі.

Стара кішка тікає на Високий Виступ разом з іншими старійшинами під час нападу борсуків.

Захід[ред. | ред. код]

Після нападу Злотоквітка, Довгохвіст та Мишошубка виходять зі свого сховку. Кішка питає, чи всі борсуки пішли.

Вона з Довгохвостом виносить тіло Попелюшки.

Патруль розповідає про пастки Двоногів, і Злотоквітка говорить, що жоден кіт не може заборонити Двоногам робити те, що вони хочуть. Старійшина додає, що, може, Зореклан покаже їм, що робити з цими пастками.

Злотоквітка жаліється Листоплесій на біль в подушечках, і медикішка дає їй деревій.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Злотоквітка розповідає, як бути старійшиною та які обов’язки вони мають.

Родовід [ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брати:

Пари

Сини:

Донька:

Племінниці:

Племінники:

Внучаті племінниці:

Внучатий племінник

  1. У "На волю!" було сказано, що Злотоквітка мала ще кошенят окрім Прудколапа, проте про них нічого не відомо. 
  2. Пізніше з’ясувалося, що Злотоквітка мала ще кошеня, яке померло через слабкість.
  3. Злотоквітка й Саша справді кохали Тигрозора.
  4. У Громадянствах "Стожарів" та "Заходу" кішку названо Золотоквіткою.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Пророцтві Синьозірки", на ст. 462 Злотоквітка названо Злотолапкою.