Класнючо.jpg

Золоніжка — сіра кішка із широкою мордою і блакитними очима.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Золоніжка та її побратими вигнані Тіньовим Кланом під провідництвом Зорелома.

Вогонь і крига [ред. | ред. код]

Золоніжка з'являється у пролозі. Вона не може повірити, що вони повинні оселетися у такому небезпеному місці. Коли Двоніг який чує Вітряних котів, жбурляє щось у напрямку вигнанців, один з уламків пошкодив плече Золоніжки, та вона не порушує тишу, тільки згортається навколо своїх наляканих кошенят. Високозорий запевняє королеву в тому, що у цьому місці буде безпечніше, ніж у їхніх старих угіддях.

Коли Вітряний провідник відправляє Мертвонога і Одновуса полювати на щурів, Золоніжка зневажливо говорить, що вони не краще за вороняче їдло, та на неї шипить плямиста воячка, й сіра королева замовкає.

Пізніше Мертвоніг знаходить місце, де може зупинитися Вітряний Клан, сіра королева скаржиться, що в цьому місці їхні лапи будуть завжди мокрі. Вітряний воєвода заспокоює її, говорячи, що всередині є трохи місця побіч струмка.

Громові вояки, Вогнесерд і Сіросмуг, знаходять Вітряних котів, і просять їх повернутися додому. Під час подорожі, перед тим як переходити Громошлях, Золоніжка бере кошеня Ранньоквітки, щоб трикольоровій киці було не так складно йти.

Мандрівники приходять до ферми, де живуть Ячмінь і Круколап, і Золоніжка є одною з перших, хто заходить до їхнього тимчасового притулку.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Під час Зборища Високозорий згадує про Золоніжку, говорячи, що сіра кішка народила трьох кошенят.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Світанок[ред. | ред. код]

Лісові Клани вирушають у мандрівку на пошуки нової домівки. Коти доходять до ферми Ячменя, й Золоніжка згадує, що коли Вітряний Клан повертався додому, вони вже ночували у цьому місці.

Стожари [ред. | ред. код]

Перед своєю смертю Високозорий обирає Одновуса своїм воєводою замість Багнокігтя. Вогнезір радить новоспеченому провіднику обрати воєводу, й Одновус обирає Золоніжку. Воронокрил один з перших вітає сіру кішку, а інші коти підтримують її схвальними вигуками.

Коли вояки розмірковують, де коти можуть спілкуватися з предками, Золоніжка думає, що десь на території повинно бути місце, яке буде схоже на Місяцескелю.

Під час прощання з Високозорим вона та Воронокрил знаходяться біля Одновуса. Вогнезір вважає, що Одновус зробив правильний вибір, обравши Золоніжку воєводою.

Багнокіготь підіймає повстання проти Одновуса. Золоніжка б'ється на стороні Одновуса. Після того як повстання придушено, сіра воєвода разом з Вогнезором й Одновусом йдуть до тіла Багнокігтя.

Сутінки[ред. | ред. код]

На Зборищі Однозір розповідає, що Золоніжка, Клаптевух і Воронокрил вигнали лиса з території Вітряного Клану.

Після зникнення Листоплесої, Ожинокіготь та Вивіркострибка приходять до Вітряного Клану. Золоніжка одна з тих котів, які супроводжують їх до табору. Коли вони приходять до табору, на Громових вояків накидується Павотеніг, звинувачуючи їх у крадіжці Вітряних вояків. Виявляється, що Воронокрил також зник. Золоніжка питає Громових котів про свого сина, та її затикає Однозір. Потім Ожинокіготь пропонує піти на пошуки Воронокрила та Листоплесої, Золоніжка одна з перших визивається піти. Сіра воєвода бере з собою Клаптевуха, й четверо котів вирушають на пошуки, але нічого не знаходять і повертаються.

Пізніше Золоніжку видно під час бійки з борсуками.

Захід[ред. | ред. код]

Після битви з борсуками, у Золоніжки пошкоджене плече, та рана не дуже серйозна.

Потім сіру воєводу видно на Зборищі, вона сидить біля коріння дерева разом з Бурошубкою та Мрячконіжкою.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Золоніжку помітно на Зборищі.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[ред. | ред. код]

Золоніжка з'являється у розповіді про напад на Вітряний Клан. Коли починається бійка вона не дає вагітній Ранньоквітці вибігти на поле бою. Сіра воячка наказує її залишатися на містці і берегти своїх ненароджених кошенят та сина Золоніжки, Орлонька.

Також вона згадується як нащадок Вітрозорої і воєвода Однозора.

Родовід[ред. | ред. код]

Сестра:

Брат:

Пара:

Кошенята:

Племінник:

Племінниця:

Внук:

Дядько:

Двоюрідні брати:

Далекі родичі:

  1. Спочатку Золоніжку переклали як Попелясту у книзі "Вогонь і крига". Це ім'я згадується і у "Таємницях Кланів".
  2. У "Таємницях Кланів" Золоніжка наказує Ранньоквітці захищати свого сина Орлонька, коли Тіньовий Клан напав на Вітряний табір, хоч у "Вогні і кризі" вона згадувалась як королева з декількома кошенятами.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Стожарах" на сторінці 120 вона названа Золоногом.