Класнючо.jpg

Золошуб — це м'язистий, короткошерстний, світло-сірий кіт у темну цяточку, зі смугастими лапками та мордочкою, з темно-синіми очима і порваним вухом.

Життєпис [ред. | ред. код]

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Золошуб народжується у Ряболиці разом із сестрою Папоротехмаркою та ще двома неназваними братами у Громовому Клані.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

На світанку його видно, коли він разом зі своєю мамою, братами та сестрою виходить із ясел.

Під час гололисту двоє братів Золошуба помирають через зелений кашлюк. Після їх смерті Ряболиця, на прохання Вогнесерда, погоджується годувати його племінника — Хмарка.

Потім він разом з Хмарком і сестрою йде на "полювання", після якого кошенят сварить Синьозірка. Але це не зупиняє малих, і вони йдуть слідом за патрулем Тигрокігтя під час битви з Річковим та Тіньовим Кланами. Кошенят відсилають назад на чолі з Орляколапом, якому довірили довести їх до табору.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Золошуб разом іншими кошенятами знущається над осліпшим Хвостоломом, їх зупиняє Вогнесерд, який наказує кошенятам повернутися до матері, а сам залишається поговорити з племінником.

Пізніше малюки слухають розповідь свого молочного брата про душогубці.

Коли на кошенят нападає борсук, всі розбігаються, залишаючи Хмарка самого.

Під час битви з Вітряним та Тіньовим Кланами сіре кошеня з родичами ховається у яслах.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Сірий котик стає новаком на ім'я Зололап. Його виховником є Порохошуб.

Після того як до табору приводять двох Тіньових вояків, Зололап входить в патруль разом зі своїм виховником та Вітрогоном, який має обшукати територію на ознаку ворожих вояків.

Пізніше він спілкується з Темносмугом, обговорюючи Хмаролапа.

Новак виглядає засмученим, коли дізнається, що Хмаролап став кицюнею.

Згодом білосніжний новак повертається до Клану, і Зололап дуже радіє його поверненню.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Зололап йде в досвітній патруль з Порохошубом, Хмаролапом та Мишошубкою. Потім він допомагає відбудовувати вояцьке кубло.

Пізніше він борюкається біля новацького кубла разом з Прудколапом.

Коли до табору приходить Круколап, сірий новак перший помічає самітника.

Після церемонії назовництва Хмаролапа у вояки, побратим Зололапа, Прудколап, збирає раду новаків, бо вважає, що якщо вони не зроблять нічого видатного, то провідниця ніколи не зробить їх вояками, але всі новаки, крім Яснолапки, відмовляються.

Під час вечірньої трапези новак разом з Порохошубом приєднується до Сіросмуга.

Тигрозір вбиває матір Зололапа та Папоротелапки. Новак разом з сестрою та Хмарохвостом ховає загиблу кішку.

Коли Вогнесерд під час віче Клану збирає котів, які повинні відволікати собак, Зололап з Папоротелапкою також хочуть піти. Воєвода спочатку не хоче, щоб вони пішли, але потім все ж дозволяє.

Темні часи[ред. | ред. код]

Після пригоди з собаками Вогнесерд хвалить новаків, а Зололап зізнається, що якщо б вони з Папоротелапкою знали, які насправді були собаки, то вони навряд чи наважилися на це.

Потім Вогнезір кликає новаків, щоб дещо з ними обговорити.

На вічі Громовий Клан вшановує Зололапка та його сестру, вигукуючи імена сміливих новаків.

Вогнезір бере Зололапа та його сестру на Зборище.

Коли Тигровий Клан на чолі з Тигрозором нападає на Вітряний Клан, Зололап разом з іншими вояками прямує до Вітряного табору.

Побачивши нашийники на котах, які прибули до Чотиридерева під час переговорів з Тигровим Кланом, Зололап зневажливо пирхає, називаючи їх кицюнями, але його виховник, Порохошуб, застерігає сірого новака, що краще мовчати, поки не знаєш свого ворога.

Перед битвою з Кривавим Кланом Зололап та Ожинолап перевіряють укріплення і залатують дірки у стіні табору.

Під час битви з Кривавим Кланом новак разом із Ожинолапом, Вохролапкою, Перолапкою та Бурелапом б'ється з Кістяком. Після смерті Кривавого вояка Зололап тріумфально волає. Потім він разом з іншими новаками переслідує Зубощерба.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Зололап та Папоротелапка тепер вояки — Золошуб та Папоротехмарка.

Після нічного чатування Ожинокігтя Золошуб показує вояку вояцьке кубло.

Згодом він разом з Ожинокігтем атакує Ляпка, який випадково пересікає кордон, і бійку зупиняє Вогнезір. Коли приходять Мишошубка та Порохошуб, молоді вояки приєднуються до них та продовжують патрулювання.

Також сірий вояк входить в досвітній патруль. На котів нападає борсук та вбиває Верболозу. Золошуб допомагає Вогнезору перенести загиблу кішку в тінь та йде до Попелюшки, щоб обробити свої рани.

Наступного дня він сидить у товаристві Ожинокігтя та Мишошубки, як і всі, бажаючи Вогнезору та Піскоштормій щасливої подорожі.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ [ред. | ред. код]

Уранці Золошуба будить Сіросмуг, кажучи, що мисливські патрулі скоро вирушатимуть.

Вояк входить у патруль, до якого долучається Вивірколапка. Золошуб попереджує руду новачку, що вона може мати проблеми, якщо Порохошуб не знайде її.

Коли на патруль нападає борсук, Золошуб пірнає у підлісок, ховаючись у хащах вересу. Після невдалого патрулювання вояк разом з Шипокігтем розповідає Порохошубу про борсука.

Коли Листолапка та Попелюшка йдуть до ялівцевого тунелю, Золошуб поважно киває медикішці та її новачці.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

На вічі Клану Золошуб нявчить, що потвори Двоногів відлякують здобич. Також він запитує, що буде їсти Громовий Клан.

Потім Золошуб зауважує, що риболовля надто складна для Громового Клану.

Він також присутній у патрулі, який йде на переговори з Вітряним Кланом.

Мишошубка, Золошуб та Шипокіготь прямують до Вогнезора та Сіросмуга. Воячка оголошує, що забирає цих двох у досвітній патруль, і запитує, чи вони досі хотять, щоб патрулі шукали Хмарохвоста з Ясносердою, які зникли. Золошуб бурчить, що у цьому немає потреби, якщо коти пішли самі. Потім сірий кіт додає, що Хмарохвіст їв харчі Двоногів, коли був новаком.

Світанок[ред. | ред. код]

Вивірколапка та Ожинокіготь повертаються зі своєї подорожі, і Золошуб вітає руду новачку.

Білолапка розповідає новоприбулим, що Двоноги знищили Чотиридерево, і Золошуб перебиває білосніжну кішку. Ожинокіготь каже, що вони вже чули про це від Павотенога. Сірий вок здивовано дивиться на смугастого кота та запитує, чи були вони на Вітряній території.

Коти сперечаються про те, хто стане наступним воєводою після зникнення Сіросмуга, і Золошуб говорить, що Ожинокіготь був би логічним вибором.

Золошуб також присутній у патрулі, який йде на переговори з Леопардозіркою. Коли виявляється, що батьком Шулікокрига був Тигрозір, Золошуб припускає, що Річковий вояк також хоче захопити ліс, як його батько.

Саша пропонує Шулікоригові та Мільгокрилій покинути Клан, і Золошуб шипить на кішку.

У горах Вивірколапка переконує Золошуба зайти у печеру Стрімкої Води.

Стожари[ред. | ред. код]

Золошуб починає більше часу проводити з Вивіркострибкою.

На вояцькій церемонії Косариконога, Ожинокіготь хоче сісти разом з Вивіркострибкою, але знаходить кішку, коли та сидить біля Золошуба, Сажошуба та Дощовуса.

На Зборищі Золошуб розмовляє з Попелюшкою та Дощовусом. Вогнезір оголошує, де будуть пролягати кордони Громового Клану, і Золошуб схвалює цей вибір. Після Зборища сірий кіт чекає Вивіркострибку.

Ожинокіготь запитує Вивіркострибку, чи не хоче вона піти з ним на полювання, на що воячка відповідає, що вона піде із Золошубом та Косариконогом.

Вогнезір скликає віче, і Золошуба помітно з мисливським патрулем. Вояк кидує свою здобич до кагату та прямує до провідника. Рудий кіт наказує Шипокігтю бути біля Тіньового кордону, і Вивіркострибка із Золошубом приєднуються до вояка.

Під час нападу Багнокігтя, Шипокіготь, Золошуб та Вивіркострибка приєднуються до битви.

Сутінки[ред. | ред. код]

Косариконіг каже, що Ожинокіготь вважає себе великим начальником, і Золошуб говорить, що Ожинокіготь — хороший вояк.

Золошуб разом з рештою патруля йде перевірити, чи став Одновус провідником.

Він та Вивіркострибка разом збирають мох для старійшин, допомагаючи Білолапці. Вивіркострибка кидає клубок моху у Золошуба. Двоє вояків граються, аж поки не приходить Ожинокіготь. Він сварить двох котів через те, що вони поводяться, як кошенята. Вивіркострибка шипить та заявляє, що йде на полювання.

Коли руду воячку атакує лисиця, Золошуб приходить до неї та допомагає Вивіркострибці відбитися від лисиці, але двох вояків не достатньо, щоб відігнати ворога. Ожинокіготь також нападає на лиса, і той тікає. Золошуб сильно поранений, як і Вивіркострибка.

Пізніше кіт з Вивіркострибкою досліджує нове місце для Зборищ.

Березолап стає новаком Золошуба.

Вивіркострибка випадково пересікає кордон з Тіньовим Кланом, і Ожинокіготь сварить її за це. За кішку заступається Золошуб, і він з Ожинокігтем починає сваритися.

Коли Маргаритка разом з кошенятами приєднється до Клану, Золошуб вважає, що ці малюки стануть дуже добрими вояками.

Коли борсуки атакують Громовий табір, Золошуб намагається захистити Вивіркострибку.

Захід[ред. | ред. код]

Після битви з борсуками Золошуба лікує Листоплеса.

Золошуб помічає, що Вивіркострибка починає зближуватися з Ожинокігтем.

Ожинокіготь підслуховує розмову Вивіркострибки та Золошуба. Сірий кіт признається Вивіркостриці, що кохає її, але Вивіркострибка все ж вирішує залишитися з Ожинокігтем.

Коли Ожинокіготь стає воєводою, а Листоплеса розповідає, що предки послали їй видіння про Ожинокігтя. Золошуб викрикує, що медикішка вигадала цей сон, бо Вивіркострибка її попросила. Руда воячка відразу починає сварку з котом, а Листоплеса відповідає, що медикоти ніколи не брешуть. Золошуб не вітає Ожинокігтя з новою посадою.

Коли Вогнезір потрапляє до лисячої пастки, Золошуб повідомляє це Громовим котам.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Новак Золошуба, Березолап, став вояком Березопадом.

Хмарохвіст розповідає, що Вітряний і Тіньовий Клани часто поновлюють свої помітки, і Золошуб запитує, чи слід їм збільшити кількість патрулів.

Золошуб стає виховником Леволапа. Кіт відразу веде свого новака до лісу.

Наступного дня Леволап йде в патруль із Золошубом та Ожинокігтем.

Під час переходу на острів для Зборищ Леволап майже падає у воду, але його рятує Золошуб. Сірий вояк відповідає, що перший раз завжди складно.

Сіросмуг повертається до Громового Клану, і Вогнезір не може вирішити, хто тепер буде воєводою. Провідник обирає Ожинокігтя, і Золошуб повністю підтримує смугастого вояка, що дуже дивує Вивіркострибку.

Ожинокіготь та Золошуб влаштовують змагання поміж Бубколапом та Леволапом.

Золошуба помітно в битві проти Тіньвого Клану.

Золошуба включають в патурль, який йде допомагати Вітряним котам відгнати собак.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестра:

Молочний брат:

Єдиноутробна сестра:

Племінники:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучата племінниця:

Тітка:

Дядьки:

Дідусь:

Бабуся:

Двоюрідні дідусі:

Двоюрідня бабуся:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідний дядько: