Класнючо.jpg

Зорещерб великий темно-коричневий смугастий кіт з кудлатою шерстю і бурштиновими очима.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

На Зборищі Тіньовий провідник Кедрозір оголошує, що Щербошуб став новим воєводою замість Каменезуба. Синьолапка зауважує, що новий воєвода не виявив поваги до свого попередника й тільки крутив головою, дякуючи за схвальні вигуки.

Під час наступного Зборища він вигукує, що жоден Тіньовий вояк не переходив кордони з Громовим Кланом багато повень.

Коли на одному зі Зборищ оголошується, що Жовтоікла стала новою медикішкою, Щербошуб дивиться на неї примруженими очима.

Коли Зламолап під час Зборища починає бійку з двома Річковими новаками, Щербошуб виглядає так, ніби пишається цим.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Про нього розповідається в списку провідників Тіньового Клану.

Він також згадується в розповіді Жовтоіклої. Зорещерб та Жовтоікла були парою. Коли медикішка принесла Зламка, вони всі втрьох йдуть до Веретільниці. Та не хоче брати кошеня, але Зорещерб наполягає. Зорещербове життя крутилося навколо Хвостолома. Він призначив воєводою свого сина, а потім був убитий ним.

Цикл «Пророцтва починаються»[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Зорещерб згадується у розмові юного Вогнелапа та Жовтоіклої. Медикішка розповідає, що Зорещерб був гарним провідником. Також ми дізнаємось, що провідника вбив Хвостолом.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Жовтоікла згадує Зорещерба перед вбивством Хвостолома.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Сестри:

Пара:  

Діти: