Класнючо.jpg

Зоряний Клан або Зореклан —  це Клан, у який потрапляють душі померлих котів.

Потрапляння в Зоряний Клан[ред. | ред. код]

Зазвичай, коли кіт помирає, до нього зі Срібносмуги спускаються інші зоряні вояки, щоби провести нового члена Клану на небеса (приклад: коли помирала Синьозірка, вона бачила Дубосерда).

Однак, для того щоб кіт міг потрапити в Зореклан після смерті, за життя він має бути гідним вояком і слідувати Вояцькому правильнику. Також потрібно вірити в сам Зореклан, але вірогідно, що ті коти звичайних Кланів, які не вірять в Зореклан, але є гідними вояками, все одно туди потраплять.

Коти, які за життя зрадили Вояцький правильник, потрапляють в інше місце

Комунікації з живими[ред. | ред. код]

Зоряний Клан часто попереджає про небезпеку або підтримує котів у важкі часи.

Зв'язковою ланкою між Зорекланом та живими є медикоти. Вони періодично спілкуються із предками та отримують від них знаки чи пророцтва. Хоча інколи коти розуміють справжнє значення пророцтв лише після того, як вони вже справдились. Бувають і такі випадки, коли померлі приходять уві сні чи наяву не до медикотів (приклад: Плямолистка часто з'являлась Вогнезору). Часто поговорити з предками приходять і провідники, щоб про щось запитати чи отримати якусь пораду, для цього їм треба прийти до Місяцескелі або Місяцеставу.

Зоряні вояки зазвичай доглядають за котами Клану, членами якого були за життя (приклад: померлий Річковий медикіт Багношуб намагався передати новій медикішці, Мільгокрилій, інформацію, де знайти ліки для хворих).

Церемонії[ред. | ред. код]

На початку кожного обряду посвячення провідник звертається до прабатьків, щоб ті звернули увагу на кота, для якого проводиться церемонія. Коти вірять, що Зореклан спостерігає за всім, що відбувається.

Але є інші випадки — призначення провідника й медикота. Нового провідника Клану посвячують на цю посаду під час візиту до Місяцескелі чи Місяцеставу. Предки наділяють провідника даром 9 життів, кожне з яких дає особливий для провідника померлий кіт.

Посвячення в новаки медикота та в самого медикота теж відбувається в священному місці.

Угіддя[ред. | ред. код]

Зоряні коти живуть на небесах у Срібносмузі. Вони не ділять свої землі на 4 Клани, а живуть усі разом. У них завжди тепло та багато здобичі.

Зоряний Клан залежний і від місця, де проживать живі коти. Якщо ті переходять на нові землі, то й предки також шукають собі нову місцину біля живих (приклад: предки з Небесного Клану також пішли на інші землі, коли живим довелось покинути ліс)

Історія[ред. | ред. код]

За легендою[1], після утворення Кланів коти ще не знали про існування предків, які живуть на небесах. Про їхнє існування дізналась Вітряна кішка Метелиця. Коли її вигнали з Клану, вона знайшла Місяцескелю, де до неї заговорили Зоряні коти. Вони призначили її першою медикішкою та наказали знайти котів з інших Кланів, які теж стануть лікувати хворих та спілкуватись з предками.

Надалі Зоряний Клан лише комунікує з живими та посилає пророцтва чи знаки, їх можна знайти в статті Пророцтва й знаки Зореклану.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. "Таємниці Кланів" стор. 97-100.