Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Кланові традиції — це звичаї, за якими живуть лісові коти.

Патрулювання[]

Патрулі — група котів, які оглядають певну частину території або відправлені туди з якоюсь метою (полювання та розвідка). Зазвичай в патруль входять троє вояків і декілька новаків. Патрулі поділяються на типи:

  1. Прикордоний патруль — загін котів, що патрулюють свої кордони. Вони поновлюють помітки та проганяють порушників. Найчастіше прикордонні патрулі вирушають на світанку і на заході. Якщо Кланові загрожує небезпека, то воєводи збирають додаткові патрулі: полуденний та опівнічний. Воєвода також обирає кота, який поведе патруль. Повернувшись до табору, кіт, що очолював загін, доповідає воєводі новини, а той — провіднику.
  2. Мисливський патруль — коти, що вирушають на полювання. Мисливські патрулі вирушають до лісу декілька разів на день, щоб принести здобич до табору, тому цій групі заборонено їсти на полюванні. Такий патруль може скластися без наказу воєводи. Кожен вояк може долучитися до мисливського загону за своїм власним бажанням або навіть піти полювати самостійно.
  3. Бойовий патруль — загін, який відправляють в битву. Зазвичай туди входять троє вояків та декілька новаків. Щоб Клан не зазнав поразки, у кожен бойовий патруль має входити однакова кількість котів.
  4. Пошуковий патруль — група, яка шукає зниклого кота (як то було з Вивірколапкою, Ожинокігтем та Бубком). Сіросмуг і Вогнесерд входили в пошуковий патруль, коли шукали Вітряний Клан.
  5. Патруль для повідомлень — коти, які відправлені до іншого Клану з певним повідомленням від свого провідника. Туди входить мало котів, щоб не здаватися бойовим патрулем. Патруль чекає біля кордону на сусідів, щоб ті супроводили їх до ворожого провідника. Також під час битви, коли треба підвести підмогу, до табору відправляють найшвидшого новака з повідомленням про допомогу.
  6. Водний патруль — загін вояків, який приносить воду для старійшин та королев. Якщо відстань від табору до найближчого джерела води занадто велика, водяний патруль вирушає туди по воду, щоб просочити мох водою та принести цей мох до Клану.
  7. Розвідувальний патруль — група, яка шпигує за іншим Кланом. У такий патруль входили Вогнезір, Сіросмуг та Круколап, щоб простежити за новим Тигровим Кланом.

Віче Клану[]

Віче Клану — збори усіх котів Клану для повідомлення важливих новин.

Процес[]

Зазвичай віче скликає провідник, хоча бували випадки, коли його скликали інші коти, щоб вирішити питання (наприклад, старійшина Мишошубка в "Заході" та Вогнесерд у "Небезпечному шляху") або якщо в таборі немає провідника Клану (Вогнесерд у "Вогні і кризі").

Провідник Клану стає на високе місце (у Громового Клану на старій території був Високий Камінь), а інші коти сідають там, де зручно. У Громового Клану віче починається зі слів: "Нехай усі коти, здатні спіймати собі здобич, зберуться під Високим Каменем (Високим Виступом) на віче Клану".

Ціль[]

  • Оголошення важливих новин;
  • Обговорення проблем;
  • Проведення церемоній (для новаків, вояків, воєвод, старійшин або зміна імені);
  • Попередження Клану про загрозу;
  • Попрощатися з померлими.

Зборище[]

Основна стаття: Зборище

Зборище — збори всіх Кланів, які у повний місяць діляться новинами, дотримуючись перемир’я. Зборище проходить на нейтральній території, яка не належить жодному з Кланів. На нього йдуть не всі коти Клану, а лише деякі. Перед Зборищем вояки можуть поспілкуватися між собою, але не мають говорити надто багато, щоб інші не дізналися слабкі сторони Клану.

Вояцький правильник[]

Основна стаття: Вояцький правильник

Вояцький правильник — це список із шістнадцяти правил, яких повинні дотримуватися всі коти Кланів. Його вивчають з раннього дитинства і аж до того моменту, коли кіт приєднається до Зореклану. Хоча слідувати вояцькому правильнику має кожен вояк, бували випадки, коли правилом нехтували заради блага.

Бойові прийоми[]

Основна стаття: Бойові прийоми

Бойові прийоми — найважливіше, що виховник повинен передати новаку. Воякам часто доводиться захищати кордони і свій Клан від нападів ворожих котів або хижаків: борсуків та лисиць. Навіть медикоти повинні навчатися цього, щоби за потреби брати участь у битві.

Імена[]

Основна стаття: Імена котів

Залежно від статусу кожен кіт має своє особливе ім'я.

Кошеняті при народженні ім'я дають батьки. Зазвичай імена кошенят у зменшено-пестливій формі закінчуються на -ко, -ка, або -кий, хоча бувають і винятки, такі як -ик, -ок.

Новацькі імена закінчуються на -лап, -лапка. Це символізує шлях, який новак має пройти, щоб стати повноцінним вояком.

Воякам до імені додають частини, які можуть вказувати на зовнішні особливості кота, колір хутра, частину тіла тощо. Наприклад: -кіготь, -шуб, -носий, -серд, -ногий, -смуг та інші. Кіт носить це ім'я до кінця життя.

Провідницькі імена закінчуються на -зір, -зірка. -зорий.

Advertisement