Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Клаптевух — сіро-смугастий кіт.

Життєпис[]

Цикл "Пророцтва починаються"[]

Ліс таємниць[]

Клаптевух присутній в патрулі зі своїм новаком та Мертвоногом. Патруль застає на своїй території Вогнесерда та Сіросмуга. Вояк з патрулем вдячний Громовим котам за допомогу, тому пропускає сусідів.

Здіймається буря[]

Кіт знаходиться в патрулі з Багнокігтем та Павотелапом, який знаходить Синьозірку та Вогнесерда. Громові коти просять пропусти їх, але Вітряні досі не пробачили сусудів за те, що вони прихистили Хвостолома.

Темні часи[]

Клаптевух із патрулем дізнається про смерть Синьозірки та говорить, що вони будуть оплакувати провідницю також. Клаптевух вітає Вогнесерда з провідництвом.

У битві проти Кривавого Клану кота помітно, коли той лежить на траві. Він важко поранений.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сходить місяць[]

Вояк зі своїм патрулем ловить Листолапку та Карохвістку на своїй території. Він вигукує, що Громові коти шпугували за ними, і після цього кидається на Листолапку. Вітряні вояки гонять Громових та Річкову території, де Мільгокрила допомагає подругам відбитися від патруля.

Пізніше Клаптевух з іншими котами помічає, що Вогнезір на Громові вояки йдуть поговорити з Високозорим. Вояк вчасно попереджає провідника про переговори.

Світанок[]

Клаптевух із Високозорим та іншими котами приходить просити допомоги у Вогнезора. Вояк говорить, що Воронолап сам полює, як цілий патруль, та годує Клан.

Вохрошубка прибігає в Громовий табір та просить допомогти Тіньовим котам, оскільки на їхній табір напали потвори Двоногів. Він, Воронолап та Мишошубка допомагають Тіньовим старійшинам вибратися з табору.

Стожари[]

Клаптевух заспокоює Білолапку, коли та хвилюється через коней.

Вояк в патрулі з Соволапом та Білохвісткою зустрічає Листолапку, Шипокігтя та Попелюшку на своїй території. Білохвістка розповідає сусідам про хворобу у Вітряному Клані, й Клаптевух з патрулем відводить Громових котів у табір.

Сутінки[]

На Зборищі Однозір розповідає, що Клаптевух з іншими котами прогнали лиса.

Його помітно в патрулі, коли Мохошубка з Листоплесою проходять Вітряною територією.

Вояк також знаходиться в патрулі, який шукає Воронокрила.

Клаптевух допомагає Громовому Клану відбитися від борсуків.

Захід[]

На Зборищі, коли Шулікокриг вимагає більше території у Вітряного та Громових Кланів, Клаптевух не витримує та нападає на Річкового кота.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Клаптевух тепер виховник Зайцелапа.

Його помітно на Зборищі.

Клаптевух допомагає відігнати собак з Вітряної території.

Темна ріка[]

Клаптевух і Білохвістка стежать за Зайцелапом та Бризолапом, коли ті полюють на білок. Громовий патруль помічає це і починається сварка. Клаптевух каже, що поки Вітряний Клан залишається зі свого боку від кордону, вони можуть полювати на все. Порохошуб гарчить, що білки завжди були здобиччю Громового Клану, і Клаптевух запитує, чи сказано про це у вояцькому правильнику.

Вояк знаходиться в патрулі, який зустрічає Річкових вояків і Падуболапку на своїй території. Шуваровус каже, що за ними біг собака, але Клаптевух не вірить йому. Золоніжка оголошує Річковому котам, що відтепер біля кордону будуть додаткові патрулі, а Клаптевух додає, що вони будуть готові до бою.

Під час битви проти Громового Клану Клаптевух кидається на Косариконога. Потім від бореться проти Шипокігтя, але вигук Золоніжки відволікає вояка, і Громовий кіт б'є смуганя по голові.

Коли Вітряні кошенята зникають, Клаптевуха помітно в бойовому патрулі, який збирається напасти на Громовий Клан. Сойколап, Леволап, Падуболапка, Вересолапка й Бризолап повертають кошенят з тунелів, і Вітряний Клан вибачається за своїх малюків. Клаптевух бере Осетку й повертається до табору.

Вигнанці[]

Клаптевух, Білохвістка та Бризолап зустрічають на кордоні Вивіркострибку і Падуболапку, які прийшли поговорити з Воронокрилом. Дорогою до Вітряного табору Клаптевух розповідає про Бризолапа. Вояк каже, що новак спровокував бійку з Річковим патрулем, і додає, що Однозорові тоді не дуже сподобалося вибачатися перед Мрячконіжкою.

Родовід[]

Брат:

Дядько:

Дідусь:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідний брат:

Двоюрідні племінники:

Двоюрідна племінниця:

Далекі родичі:

Цікаві факти[]

  1. Кейт сказала, що завжди уявляла, що його праве вухо розірване.
Advertisement