Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Коді — охайна і чиста смугаста кішка.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Світанок[]

Коді знайомиться с Листолапкою, коли ті сидять у клітках. Коді змушує Листолапку трохи поїсти й умитися, з цього часу кішки починають товаришувати. Коді розповідає, що вона зняла нашийник, тому робочі подумали що вона —  лісова кішка, і схопили її. Пізніше, коли з'ясовується, що крім Листолапки в клітках сидять Хмарохвіст, Ясносерда, Мрячконіжка та вояк з Вітряного Клану. Хмарохвіст питає кицюню про його свою матір — Принцесу, Коді відповідає що її Двоноги завели пса, але вона швидко дала знати, що то її територія. Також вона згадує про Ляпка — старого друга Вогнезора.

Коли Сіросмуг рятує котів з кліток, перш ніж повернутися до своїх Двоногів, Коді тимчасово залишається в Громовому Клані, допомагаючи виховувати Березка, адже Коді знає, як доглядати за кошенятами, бо в неї колись були свої кошенята, але їх забрали до інших Двоногів. Коді також допомає з лікуванням.

Коли Клани збираються в подорож, Коді залишає їх, бо їй буде краще зі своїми Двоногами.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[]

Коді з'являється у розповіді Листоплесої, Громова медикицька згадує Коді, коли розповідає про ветеринарів.

Також вона згадується як одна з кицюнь.

Родовід[]

Кошенята:

  • невідомо.
Advertisement