Класнючо.jpg

Короморд — темно бурий кіт з жовтими очима й коротким хвостом.

Цикл «Пророцтва починаються»[ред. | ред. код]

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Вигнаних зі своєї території Вітряних котів, серед яких і Короморд, повертають назад до лісу двоє Громових вояківВогнесерд і Сіросмуг.

Біля пустиря Короморд отримує знак, що цього дня відбудеться непотрібна смерть.

Пізніше двоє вояків Вітряного Клану супроводжують Вогнесерда і Сіросмуга на їхню територію. При переході земель Річкового Клану на котів нападає патруль Річкових вояків. В сутичці помирає Річковий вояк Білокіготь, чия смерть й була непотрібна.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

З’являється у Громадянстві.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

З’являється у Громадянстві.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Присутній на розмові Синьозірки та Високозорого.

Темні часи[ред. | ред. код]

Короморд лікує котів під час битви з Кривавим Кланом.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

З'являється у Громадянстві.

Цикл «Нове пророцтво»[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Короморд разом з іншими медикотами зустрічається біля Місяцескелі. Він приязно зустрічає Багношуба, навіть не зважаючи на ворожнечу між їхніми Кланами. Коли Листолапка хоче відпочити, Вітряний медикіт каже, що в новаків немає ніякої витримки. Також він слідкує за посвяченням Мільгокрилої в ученицю медикота.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Коли медикоти зустрічаються, по Короморду видно, що Вітряні коти найбільше голодують у лісі. Мільгокрила знаходить мертвого кроля й хоче запропонувати його Короморду. Медикіт зупиняє ученицю, пояснюючи, що Двоноги отруїли кроликів, і тепер їх не можна їсти. Листолапка пропонує закопати кроля, щоб його ніхто не з’їв, але Короморд відповідає, що не один Вітряний кіт не з’їсть кролика.

Світанок[ред. | ред. код]

Короморд разом з іншими котами відправляється на пошуки нових земель Кланів.

Стожари[ред. | ред. код]

Прибувши на нові землі, Короморд намагається допомогти оклигати Високозорому, який ледь тримається на лапах. Вітряний провідник просить Короморда підкликати Одновуса. Коли брунатий вояк приходить, Високозорий призначає його новим воєводою й відправляється в Зореклан. Короморд шокований таким рішенням провідника.

Короморд радіє, коли Листолапка допомагає вилікувати хворі животи Вітряних старійшин і розповідає йому про Місячний Став.

Сутінки[ред. | ред. код]

Вітряний медикіт приходить на зустріч з іншими медикотами. Він розповідає, що з Однозора буде сильний провідник. Короморд вдоволено розповідає Попелюшці, що знайшов великі кущі золотушника. Всім чотирьом медикотам сниться один і тий самий сон про кігті, смерть та небезпеку.

Наприкінці зустрічі Короморд говорить, що сьогодні Зореклан був не дуже багатослівний.

Захід[ред. | ред. код]

Біля Місячного Ставу Листоплеса розповідає медикотам про смерть Попелюшки. Короморд співчуває їй та говорить Листоплесій, що вона буде гідною наступницею. Також він пропонує Громовій медикішці водяну м’‎яту, яку Короморд знайшов на своїй території.

На Зборищі починається битва. Короморд викрикує, що повню заслонила хмара, і що це поганий знак. Вогнезір говорить, що Короморд має рацію.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Короморд стає виховником Борилапа.

На зустрічі медикотів Короморд каже, що Борилап захворів на білий кашлюк, тому не прийшов.

Уві сні до медикота приходить Високозорий і повідомляє Короморду, що на Вітряну територію прийдуть собаки.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

З‘являється як відомий медикіт Вітряного Клану.

Родовід[ред. | ред. код]

Батько:

Племінники