Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Косариконіг — довголапий чорний кіт.

Життєпис[]

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Косарик та Мідик народжуються в Папоротехмарки та Порохошуба.

На церемонії Ожинолапа Косарик та Мідик грають з мохом та влучають ним у Крапохвістку. Старійшина шипить на них, і кошенята тікають до матері.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

Косариколап стає новаком, а його наставницею є Мишошубка.

Мишошубка будить Косариколапа, щоб разом з ним приєднатися до патруля.

Новак відпочиває біля новацького кубла з Білолапкою.

Сходить місяць[]

Коли Рябохвостій стає погано, Косариколап знаходить Попелюшку та Листолапку.

Світанок[]

Косариколап із Білолапкою просять Ожинокігтя розповісти про його подорож.

Стожари[]

Косариколап стає вояком Косариконогом.

Він знаходиться в патрулі з Дощовусом та Ожинокігтем, який знаходить Мрячконіжку.

Сутінки[]

Ожинокіготь займається з Косариконогом та Золошубом бойовими прийомами.

Вояк іде полювати з Орлякошубом, Хмарохвостом та Вивіркострибкою.

Разом з рештою патруля Косариконіг знаходить Маргаритку.

Він бере участь у битві проти борсуків.

Захід[]

Після нападу вояк з Білолапкою показує Ожинокігтю мертвого Сажошуба. Потім кіт із новачкою відносять мертвого побратима для чування.

Косариконіг знаходить пастки Двоногів.

Вояк не дуже радий, що Ожинокіготь стає воєводою. Кіт називає його "великим начальником".

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Косариконіг стає виховником Мишколапа.

Разом із Шипокігтем Косариконіг знаходить мертву лисицю, й обидва вояка повідомляють про це Вогнезору.

Пізніше Порохошуб та Косариконіг сваряться з Бурешубом. Чорний вояк вважає, що Вогнезорові не слід було віддавати частину території Тіньовим котам, навіть якщо вона була неплідною. Потім Косариконіг говорить Бурешубові, що він взагалі не вояк Громового Клану.

На новацькій церемонії Левка, Падубки та Сойка Карохвістка запитує, чи зможе Сойко стати справжнім новаком. Косариконіг каже, що тоді йому буде небезпечно в лісі.

На Зборищі, коли Чорнозір повідомляє, що той шматок території, який Вогнезір їм віддав, є справжнім джерелом здобичі. Косариконіг бурмотить, що якби це було так, то Вогнезір ніколи б не віддав ту частину. Також, коли повертається Сіросмуг, Косариконіг радо його приймає.

Його помітно під час битви проти Тіньового Клану.

Косариконога включають у патруль, який іде відігнати собак з Вітряної території.

Темна ріка[]

Косариконіг присутній у мисливському патрулі разом з Мишколапом, Березопадом, Золошубом і Леволапом. Мишколап упускає білку й каже Косариконогові, що наступного разу він зловить її.

Під час своєї вояцької церемонії Міллі відмовляється від нового імені. Косариконіг вважає, що церемонії назовництва — частина вояцького правильника. Вояк запитує, чи зможе Громовий Клан зберегти повагу в очах інших Кланів, якщо буде ігнорувати церемонії.

Мишколап, Падуболапка й Попелюшколапка складають іспит із мисливських навичок. Мишколап лізе на Небесний Дуб, тому що збирається довести Косариконогові, що він може ловити білок. Орлякошуб наказує новаку спускатися, але Косариконіг каже, що якщо він хоче це зробити, то нехай робить. Мишколап залазить ще вище, і чорний вояк починає хвилюватися. Попелюшколапка намагається допомогти Мишколапові, який застряг на Небесному Дубові, але падає і ламає собі задню лапу. Косариконіг наказує Падуболапці привести Листоплесу.

Коли до Леволапа приходять Тигрозір та Шулікокриг, Косариконіг пробігає повз. Вояки-привиди помічають Громового кота і зникають.

Косариконога помітно на Зборищі. Там Клани дізнаються, що Річкові коти тимчасово оселилися на острові через проблеми з домівкою. Після Зборища Порохошуб говорить, що Річковий Клан спробує напасти на Тіньовий або Вітряний, якщо не зможе залишитися на своїй території. Смугастий вояк додає, що в такому разі жодні з їхніх кордонів не будуть захищені. Косариконіг припускає, що це і є причина того, що Вітряні вояки почали тренувати своїх новаків у лісі.

На полюванні Леволап упускає трясогузку, і Мишколап каже коту, що він неповороткий, мов їжак у сплячці. Медолапка заступається за Леволапа, а Косариконіг радить Мишколапові попрактикуватися в лазінні по деревах.

У битві проти Вітряного Клану Клаптевух збиває на землю Косариконога. Золоніжка приєднується до Вітряного вояка, і лише допомога Шипокігтя рятує чорного кота. Після битви Косариконіг, Порохошуб та Шипокіготь поновлюють помітки на кордоні.

Однозір звинувачує Громовий Клан у крадіжці кошенят. Косариконіг наказує Леволапові поїсти, щоб той був готовий до битви будь-якої митті.

Косариконога помітно серед Громових котів, які готуються напасти на Вітряних, коли новаки повертають Вітряних кошенят з тунелів.

Вигнанці[]

У Косариконога з'являються кошенята від Маргаритки — Жабко і Ружка. Вояк поводиться з малими ніяково, ніби досі не може змиритися з думкою про батьківство. Порохошуб навіть пропонує підмінити Косариконога на іспиті Мишколапа, аби кіт міг більше часу проводити в яслах.

До Громового Клану приходять Ніч та Пазур і розповідають про волоцюг, які тероризують Плем'я. Вогнезір погоджується допомогти Племені, а Косариконіг вважає, що Громовий Клан не повинен ризикувати власними вояками, бо в них і без цього достатньо проблем.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брати:

Сестри:

Пара:

Син:

Донька:

Бабусі:

Дідусь:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Прабабуся:

Прадідусь:

Помилки[]

  1. Протягом сцени в "Темні ріці", коли Орлякошуб, Хмарохвіст і Косариконіг відносять потравмовану Попелюшколапку до табору (ст. 110-114), Косариконога називають Золошубом.
Advertisement