Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Криголапка — біла кішка з блакитними очима.

Життєпис[]

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Крижинка — кошеня Папоротехмарки та Порохошуба, сестра Лиска.

Коли Левко, Сойко та Падубка граються мишею, Сойко випадково падає на Крижинку з Лиском.

Вогнезір дає Леволапові, Сойколапові та Падуболаці новацькі імена, і кошенята Папоротехмарки приходять з ними попрощатися.

Падуболапка показує малим деякі бойові прийоми.

Коли патруль повідомляє, що собаки напали на Вітряний Клан, Папоротехмарка заступає собою Лиска та Крижинку.

Коти йдуть на денне Зборище, а Крижинка з Папоротехмаркою та Лиском залишаються в таборі. Папоротехмарка наказує їм принести жука, моху та муху, і кошенята починають сперечаються, хто переможе.

Темна ріка[]

Лиско хоче з'їсти застиглу мишу, але Маргаритка не дозволяє йому це зробити. Кіт каже, що він голодний, а Крижинка додає, що вона б сказала ненажерний.

Коли Вогнезір скликає віче, Маргаритка з Лиском та Крижинкою залишається біля ясел, присмиривши хвостом кошенят.

Падуболапка бачить, як кошенята Папоротехмарки борюкаються біля ясел.

Листоплеса дозволяє Попелюшколапці вийти з медичного кубла, щоб розім'ятися. Надворі до гри Падуболапки й Попелюшколапки приєднуються Лиско та Крижинка. Потім кошенята нападають на Падуболапку, а Крижинка вигукує, що вона, мабуть, із Вітряного Клану. Новачка помічає, що навіть кошенята готові битися з Вітряними котами.

Вигнанці[]

Крижинка разом з іншими спостерігає за вояцькою церемонією Ліщинохвостої, Бубконоса та Мишовуса.

Кошенята Папоротехмарки під час гри кричать на весь табір, що на них напав Тіньовий Клан, що лякає кількох котів.

Лиско і Крижинка слухають розповіді старійшин про Тигрозора та Велику Мандрівку.

Вогнезір проводить новацьку церемонію для кошенят. Білокрила стає виховницею Криголапки.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брати:

Сестри:

Бабусі:

Дідусь:

Дядьки:

Тітки:

Племінник:

Племінниця:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Прабабуся:

Прадідусь:

Advertisement