Класнючо.jpg

Круколап — невеликий стрункий смоляно-чорний кіт з білою плямкою на грудях, білим кінчиком довгого тонкого хвоста та бурштиновими очима.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Круколап — новак Громового Клану.

Його помітно, коли новак обридає листя і ззаду на нього кидається Порохолап, через що Круколап лякається.

Говориться, що він переляканий із самого дитинства, а мама вмовляла його вийти з ясел майже пів повні.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Круколап один із котів, приймавших участь у битві біля Сонячних Скель, він приходить у табір Громового Клану відразу ж після того, як Рудька проголошують новим новаком Вогнелапом. Він повідомляє про загибель Громового воєводи Рудохвоста в битві з Річковим Кланом та йде до кубла медикішки, щоб вона полікувала його рани.

Круколап товаришує з новаками Сіролапом та Вогнелапом, але він потерпає від свого виховника Тигрокігтя. Вояк часто відправляє свого новака на небезпечні завдання, як-от полювання поблизу Зміїних Скель, звідки Круколап повертається неушкодженим, але приносить гадюку. Вогнелап вважає, що кіт повинен розповісти все провідниці, та Круколап відмовляється.

Круколап відвідує своє перше Зборище, на якому розповідає новакам інших Кланів про битву біля Сонячних Скель, але він каже, що Дубосерд був убитий Рудохвостом, в той час як у таборі Круколап сказав зовсім інше. 

Круколап супроводжує Синьозірку до Місяцескелі разом із Сіролапом, Вогнелапом і Тигрокігтем. Учень чекає провідницю і друзів ззовні, Тигрокіготь залишається з ним. Коли Синьозірка отримує пророцтво від Зореклану, коти поспішають до табору Громового Клану й піддаються нападу щурів. Круколап відважно б'ється разом із Сіролапом і Вогнелапом та дуже лякається, коли провідниця втрачає життя через рани.

Круколап зізнається, що насправді то Тигрокіготь вбив Рудохвоста. Він розповідає, що коли коти Громового Клану відступили, Тигрокіготь велів йому повернутися на територію Громового Клану, але новак не послухався і заховався між скель. Побачивши, як грізний вояк стрибнув на спину воєводі й вбив його, Круколап лякається і повертається до табору. 

Коли Вогнелап відправляється на пошуки Жовтоіклої, він вмовляє Круколапа бігти з ним і тим самим рятує йому життя. Новак оселяється на фермі разом із самітником Ячменем. Вогнелап та Сіролап кажуть, що Круколапа вбив патруль Тіньового Клану

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Круколап разом з Ячменем зустрічають Вогнесерда й Сіросмуга, коли вони повертали Вітряний Клан на його території. Вітряні коти спочатку не довіряють Круколапу, але Високозорий, провідник Клану, приймає запрошення. Самітник запевняє, що йому до вподоби життя поза Кланами, бо тут він почувається в безпеці. Друзі повідомляють Круколапа, що його колишній виховник вважає його мертвим.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Після Зборища Вогнесерд і Сіросмуг непомітно вислизують на ферму, де знову розпитують у Круколапа подробиці смерті Рудохвоста та Дубосерда. Чорний кіт каже, що Рудохвіст не винен у смерті Дубосерда, й що Річковий воєвода помер під каменепадом. Коли Вогнесерд знов розповідає провідниці цю історію, він видає, що Круколап живий і здоровий. Після розкриття злочину та вигнання Тигрокігтя, Синьозірка запрошує Круколапа знову вступити до Клану, але той відмовляється, пояснюючи це тим, що він не створений для життя вояка.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Коли Хмаролап зникає, Круколап приходить до Громового Клану зі звісткою, що бачив у Двоногів кота, дуже схожого на зниклого. Коли учня знаходять, Синьозірка на знак вдячності дарує самітнику вільний прохід землями Громового Клану.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Круколап приносить Синьозірці звістку від Високозорого про наміри провідника вирішити конфлікт між Кланами мирно. Синьозірка погоджується, а Круколап повертається на ферму.

Темні часи[ред. | ред. код]

Коли Вогнезір та Попелюшка повертаються від Високих Скель, вони зустрічають Круколапа та Ячменя. Круколап дізнається про смерть Синьозірки та про те, що Вогнесерд став провідником. Чорний кіт дуже засмучується через смерть провідниці та каже, що буде сумувати за нею.

Круколап приходить до Громового Клану, щоби попрощатися із Синьозіркою на її могилі. Після цього вони разом із Сіросмугом та Вогнезором вирушають до Тигрового Клану, аби подивитись, чи все добре у Сіросмугових дітей. Круколап обманює кота, що пильнує нору із в’язнями, а в цей час друзі рятують Бурелапа та Перолапку, а також Річкову воячку Мрячконіжку. Потім вони всі тікають до Громового Клану. Круколап прощається з друзями та повертається на ферму. 

Перед битвою з Кривавим Кланом Круколап та Ячмінь приходять до Вогнезора зі звісткою, що будуть битися проти ворога разом з ними. 

Самітники борються, а опісля знову повертаються до себе на ферму. 

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Коли Вогнезір йде до Місяцескелі, він навідує Круколапа та Ячменя.

Також самітники пропонують переночувати в амбарі Піскоштормій та Вогнезору, коли ті відправляються на пошуки Небесних котів.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Чорний самітник приходить до Громового провідника, щоб попередити його про Двоногих, яких значно побільшало біля Громошляху. Ожинокіготь розповідає Круколапові про свій сон. Чорний кіт відповідає, що до них приходили перекинці, які багато мандрують й розповідали про місце, де багато солоної води. Кіт додає, що перекинці називають це місце Сонцеспадом.

Мандрівники відправляються в подорож і ночують у повітці Круколапа та Ячміня.

Світанок[ред. | ред. код]

Всі Клани відправляються на пошуки нових домівок. Ячмінь та Круколап пропонують котам переночувати у них. Вогнезір з Круколапом розмовляють. Громовий провідник каже Круколапові піти з ними, але самітник відмовляється. Вогнезір говорить, що вже втратив Сіросмуга й не хоче втрачати Круколапа. Чорний кіт запевняє, що в нього буде все добре.

Вранці Круколап проводить Клани до Високих Скель.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Коли Сіросмуг повертається, він розповідає Вогнезорові, що в Круколапа все добре, і саме він показав йому й Міллі дорогу до озерних земель.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Він зазначений новаком Тигрозора.

Також він згадується в розділі про самітників.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестри:

Єдиноутробний брат:

Племінники:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучаті племіннниці:

Правнучні племінниці:

Правнучний племінник:

  1. На сторінці Вікі Голмс у Facebook було зазначено, що його батьками були Стрепіхань та Снігурокрила, і Порохошуб був братом Круколапа, проте Порохошуб робив усе, щоб заперечити цей факт.
  2. Вікі Холмс каже, що в Круколапа ніколи не буде кошенят.
  3. Вона ж вважає Круколапа та Ячменя дуже схильною один до одного парою.
  4. Черіт каже, що якщо б Круколап був вояком, його б звали Крукокрил.
  5. Круколап та Ячмінь скоріше б померли, ніж дозволили Кривавому Кланові захопити ліс та ферму.