Плашки 1.png
Шановні читачі!
Ця стаття входить до списку хороших статей Вікі з Котів-Вояків. Вона максимально інформативна, якісно написана і має ілюстрації.

Леволап — смугастий золотистий кіт із бурштиновими очима.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Левко — кошеня Вивіркострибки та Ожинокігтя, брат Сойка та Падубки.

Він разом з братом та сестрою тікає з табору, щоб знайти та вигнати лисенят. Коли ж вони їх знаходять, лисенята атакують Громових кошенят. Сойко, який впав у лощовину, залишається у Листоплесої, а Левко з Падубкою сидять посеред табору.

Левкові не спиться без Сойка, тому кіт виходить до табору та підслуховує сварку Косариконога та Порохошуба з Бурешубом.

Левко стає Леволапом та отримує у виховники Золошуба.

На Зборищі Леволап знайомиться з Мільколапкою, Рінелапом, Вересолапкою та Стриболапкою. Особливу увагу Леволап звертає на Вересолапку, яка йому починає подобатися.

На полюванні Громові вояки помічають Тіньових на своїй території. Леволап біжить до табору за допомогою і його переслідує один з Тіньових котів. Але звістку про напад Леволапові вдається передати, і Громовий Клан вступає в бій. Золотистий новак бачить, як Сойколап кидається на Соволапа, але Леволап, знаючи, що брат ніколи йому не пробачить, якщо він допоможе йому, вирішує лише повідомляти Сойколапові про рухи ворожого новака.

Коли собаки нападають на Вітряний Клан, Леволап рятує Вересолапку від пса.

Під час денного Зборища Леволап разом з Бризолапом полює на білок. Обидва падають в нору, де їх мало не засипає землею, але Сойколап, який передбачив це, допомагає котам. Воронокрил витягує новаків з нори, і Листоплеса з Сойколапом лікують їх.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестра:

Тітки:

Дядьки:

Бабусі:

Дідусі:

Прабабусі:

Прадідусі:

Двоюрідні прабабусі:

Галерея[ред. | ред. код]

Пікселі[ред. | ред. код]

  1. Він має кров кицюнь та Небесного Клану.
  2. Леволап був названий так через свою зовнішність, оскільки дуже схожий на лева.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У книзі "Прозір" на сторінці 155, Леволап був названий Левосердом.