Класнючо.jpg

Левосерд — розкішний золотавий смугастий кіт із густезним, як лев'яча грива, хутром.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Левко народжується у Крапохвістки.

Коли його сестра, Златонька, не може доїсти свій шматочок, Левко говорить, що доїсть його, але Крапохвістка не дозволяє і відправляє кошеня до кагату зі свіжиною.

Коли Гускопух оголошує про знак у миші, Левко дивується, як шматок м'яса може означати небезпеку від Вітряного Клану.

Згодом кіт стає новаком на ім'я Леволап, його виховником є Легковія. Описується, що він зловив двох мишей, ніколи не бачив битви і поводиться так, ніби новацтво — найкраща в світі річ. Він цікавиться, яка була ідея виманити здобич в Сніголапки й просить Синьолапку не бути такою лихою. Коли кіт говорить, що любить сніжні дні, новачка гарчить, що той любить усе.

Під час Зборища Леволап, здається, зовсім не хвилюється.

Під час тренування Легковія каже. що Леволапові слід навчитися думати, перш ніж кидатись уперед. Новак пробує виконати прийом, але знову не виходить, і Синьолапка розповідає, що спочатку вона уявляє, як буде рухатись її тіло. Коли кіт повторяє прийом, він виходить успішно. Леволап був швидкий як на свої розміри та досвід.

Після битви з Річковим Кланом новак шкодує, ще не пішов на неї.

Коли Синьолапка та Сніголапка намагаються відігнати лиса, Леволап захоплено дивиться на гілку, що горить через удар блискавки і яка мало не вбила лиса при падінні.

Леволап обурений через нахабство Річкових котів, які передвинули мітки на Сонцескелях і говорить, що їм, патрулю, доведеться самим відганяти ворогів.

Коли Синьошубка питає його, де Смерекозір, кіт бреше, що вони були на тренуванні, а зараз провідник вертається, але що він робив є секретом.

Коли Ружолапка більше тренується, Леволап турбується, що кішка стане воячкою раніше за нього.

Він приймає участь у новій битві проти Річкового Клану.

Коли Смерекозір оголошує про рішення жити з Двоногами, Леволап говорить, що навряд котам потрібен провідник, який не хоче очолювати Клан.

Невдовзі він стає вояком на ім'я Левосерд.

Вояк інколи вчить Біленького бойовим прийомам.

Кіт є у патрулі, який очолює Сонцезір, для переговорів із Річковим Кланом.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Вперше ми бачимо Левосерда, коли домашній кіт Рудько б'ється з лісовим, Сіролапом. Левосерд разом із Синьозіркою слідкують за ними і з'являються вже після того, як бійка закінчилась. Левосерд дорікає своєму учню, Сіролапу, що той підійшов занадто близько до угідь Двоногів. Коли Синьозірка хвалить Рудька, вояк здивовано каже, що той лише кицюня і не має права полювати на територіях Громового Клану, та радить відіслати його додому, хоча коли провідниця запрошує домашнього котика до Клану, Левосерд не заперечує.

Наступного дня він разом із Білоштормом, відводить кота до табору Громового Клану. Там вояк розповідає Рудьку про життя в клані та показує сам табір.

Коли Довгохвіст виказує свою непошану новоприбулому котові, Левосерд каже Рудьку, що Довгохвіст відчуває запах його страху, та що він має довести всім, що страх його не зупинить.

Після загибелі Рудохвоста Синьозірка призначає Левосерда новим воєводою.

Хоча формально Синьозірка вчитель Вогнелапа, здебільшого його тренують саме Левосерд і Тигрокіготь.

На Зборищі Левосерд розповідає Сіролапу та Вогнелапу про три великі клани: Левиний, Тигровий та Леопардовий, які колись населяли ліс. Левосерд помічає Тіньового новака, який уважно слухає розповідь Громового воєводи. Кіт питає в нього, скільки йому повеней, котик відповідає, що він новак і йому 6 повеней. Громовий воєвода каже, що той замалий для свого віку.

Коли на Громових котів нападає Тіньовий Клан, Левосерд хоробро боронить своїх сокланівців, але помирає від тяжкий ран. Увесь Клан чатує біля нього. Найбільше оплакують Левосерда Синьозірка та Сіролап.

Темні часи[ред. | ред. код]

Левосерд дарує Вогнесерду життя — хоробрість:

"- Із цим життям я даю тобі хоробрість, — промовив Левосерд. — Користуйся нею для захисту свого Клану."

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Захід[ред. | ред. код]

Левосерд приходить уві сні до Листоплесої разом із Синьозіркою та Жовтоіклою. Це була його перша зустріч з медикішкою. Левосерд кладе їй хвоста на плечі, даруючи почуття хоробрості та впевненості. Кіт каже, що вони прийшли позичити сили Листоплесій.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Левосерд, Синьозірка та Високозорий зустрічають Листоплесу, коли медикішка приходить порадитися із Зорекланом щодо воєводи Громового Клану.

Спецвидання "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Левосерд є оповідачем в одній з оповідей путівника. Він як зоряний предок розповідає про життя у Зореклані, як коти з Зоряного Клану приходять до живих уві сні. Він вважає, що найсумніше тоді, коли до них приєднуються кошенята, і що його розпирає від гордощів, коли Громовий новак стає вояком. Левосерд розповідає про зв'язок провідників та медикотів із духами померлих. Також він згадує про місце, куди потрапляють коти, як за життя спричинили багато болю, — темний ліс смерті.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестри:

Брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрдні брати:

Пара:

Дочки:

Сини:

Племінники:

Племінниці:

Онучки:

Онуки:

  1. Вікі сказала, що, можливо, Левосерд був батьком кошенят Морозошубки.
  2. Левосерд дав Вогнезору одне з життів — хоробрість.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Таємницях Кланів" було зазначено, що виховником Левосерда був Сонцезір, хоча насправді виховницею Левосерда була Легковія.