Класнючо.jpg

Леопардозірка — плямиста кицька із гладкою та золотою шубкою, незвичними темно-золотими плямами, довгим хвостом та бурштиновими очима.

Життєпис [ред. | ред. код]

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Спочатку ми бачимо Леопардошубку в битві біля міжгір'я. Саме в цій битві загинув учень Леопардошубки — Білокіготь. Через це воєвода зненавиділа Сіросмуга таВогнесерда і дає прямо їм це знати.

Леопардошубка б'ється із Вогнесердом в битві разом із Тіньовим Кланом. Вона сильно ранить Громового вояка, вкладаючи в битву всю лють та сум від втрати її учня Білокігтя.

Ліс таємниць [ред. | ред. код]

Леопардошубка не приховує своєї неприязні до Сіросмуга та Вогнесерда. На відміну від Кривозора, вона не бажає співпрацювати із іншими Кланами. 

Коли вона знаходить Вогнесерда та Сіросмуга з кошенятами Мрячконіжки, воєвода трохи вороже налаштована до Громових котів. Проте коли вона дізнається, що вояки врятували кошенят, кішка стає менш вимогливою. Вона веде своїх котів, щоб вирішити питання щодо кошенят Срібнострумки і дуже дивується, коли Сіросмуг вирішує віднести кошенят до Річкового Клану.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

На Зборищі Вогнесерд запитує у Леопардошубки, як почуваються Сіросмуг і його кошенята. Кішка відповідає, що нормально і хвалить кошенят. До розмови приєднується Мишошубка і питає про поповнення у Річковому Клані. Леопардошубка каже, що у них з'явилося багато кошенят у цьому сезоні. Вогнесерд згадує, що Річкова воєвода досі ображена на нього і Сіросмуга за той випадок із Білокігтем.

Під час пожежі на Громовій територій Леопардошубка допомає переляканим котам переправитись на інший берег річки. Вона витягує Дрібновуха на берег разом з Вогнесердом. Потім кішка запрошує втомлених котів пересидіти пожежу тут і проводить до табору. Вона розказує про все Кривозору і запевняє, що вогонь не перекинеться на цей берег. Вогнесерд від імені Клану дякує Річковій воєводі. Та пропонує поховати Громового старійшину, Плямошкура, але рудий кіт увічливо відмовляється.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Сіросмуг розповідає Вогнесерду, що Кривозір тяжко хворий і Леопардошубка скоро займе його місце. Також він згадує, що до них у табір приходив Тигрозір, щоб поговорити з Річковою воєводою. Вони про щось таємно розмовляли, і кішка відганяє Сіросмуга геть, коли той намагається підслуховувати.

На Зборище Леопардошубка приводить невеликий загін котів. Виявляється, Кривозір помер, і кішка стала новою провідницею — тепер її звати Леопардозірка, а новим воєводою стає Каменешуб.

Сіросмуг розказує, що вона хоче забрати у Громовогу Клану Сонячні Скелі і вже готує план нападу. Вона виступає на Зборищі й говорить про нестачу здобичі на їхніх землях. Але провідники не помічають у її промові ворожого натяку.

Патруль Синьозірки знаходить Леопардозірку з іншими Річковими вояками на Сонячних Скелях. Річкова провідниця заявляє про свої права на ці землі, але Синьозірка відмовляється віддавати їх. Починається битва. Леопардозірка кидається на Синьозірку, вони котяться по землі і незабаром зникають. При розмові Мрячконіжки й Каменешуба із Синьозіркою, їхньою справжньою матір'ю, Леопардозірка кидається на Вогнесерда. Вона ледь не вбиває рудого вояка, але їй заважає Сіросмуг, який стягує розлючену кішку зі свого друга. Вона шипить і наказує сірому вояку напасти на Вогнесерда, але той відмовляється. Леопардозірка називає Сіросмуга зрадником і виганяє його зі свого Клану. Кішка тікає разом з побратимами. Наостанок провідниця кричить, що якщо хтось побачить Сіросмуга на Річкових землях, то його мають вбити, адже він більше не є Річковим котом.

Темні часи[ред. | ред. код]

Леопардозірка погоджується на союз із Тигрозором. Вони об'єднуюють свої Клани, утворюючи новий Тигровий Клан.

Пізніше, коли її воєводу Каменешуба, його сестру Мрячконіжку та дітей Сіросмуга — Бурелапа й Перолапку беруть у полон, вона спокійно за цим спостерігає. Провідниця повторює Каменешубові наказ Тигрозора вбити двох новаків, адже Річкові коти слухаються лише її наказів. Вона дозволяє поплічникам Тигрозора вбити воєводу, але після його смерті підходить попрощатися з ним.

Після вбивства Тигрозора Леопардозірка виганяє Темносмуга зі свого Клану, вступає до нового Левиного Клану, створеного Вогнезором. Вона веде своїх котів до Чотиридерева, де має відбутися битва з Кривавим Кланом. Бісля бою Тіньові вояки покидають територію Річкового Клану. Леопардозірка призначає Мрячконіжку новою воєводою.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Леопардозірка присутня на Зборищі. Вона роздратовано смикає хвостом, коли Чорнозір починає свою розповідь. Провідниця сухо дякує Високозорому за попередження про лисицю, що перейшла на їхні угіддя. Після цього кішка повідомляє про те, що на території Річкового Клану побільшало Двоногів. Вони розлякують рибу, проте її ще вистачає. По закінченню Зборища Вогнезір знову бачить примар, Леопардозірка зістрибує на одного з них, навіть нічого не помітивши, і біжить, скликаючи своїх побратимів.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

На зборищі Леопардозірка оголошує, що у Річковому Клані з'явилися нові вояки — це Шулікокриг і Мільгокрила. Після несхвальних вигуків провідниця розповідає про кішку на ім'я Саша, яка привела своїх кошенят до їхньго Клану, проте сама не захотіла залишитися і пішла. Вона згадує, що Багношуб вирішив взяти собі в учениці Мільгокрилу, але ще чекає знаку від Зореклану. На цьому ж Зборищі Річкова провідниця дозволяє Вітряним котам приходити до річки, аби попити води. Але потім вона наголошує, що посуха не буде тривати вічно й вони обговорять це питання на наступному Зборищі.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Після того як Мрячконіжку викрали, Леопардозірка призначає Шулікокрига новим воєводою.

Світанок[ред. | ред. код]

Леопардозірка не хоче покидати стару територію, де вона виросла. Провідниця пояснює це тим, що її Клан не зможе жити без річки, а нових землях її може не бути. Невдовзі Річковий Клан починає голодувати, але кішка незворушна. Тільки після нападу на табір Тіньового Клану Леопардозірка погоджується піти з лісу. Перед відправленням вона каже, що двоє старійшинТінешубка і Гучнопуз залишаються. Після вона прощається з помираючим Багношубом, і коти вирушають.

Леопардозірка разом з іншими провідниками йде до Місяцескелі, аби поговорити із Зорекланом.

Під час переходу гір провідниця дозволяє Бурешубові залишитися у Племені Стрімкої Води й прощається з вояком.

Стожари[ред. | ред. код]

Леопардозірка приводить свій Клан до нових земель. Кішка відправляє Мрячконіжку разом з котами інших Кланів обстежити територію та знайти місця для табору. Пізніше їй доводиться розбороняти Шулікокрига, який хоче оселитися на острові, та Мрячконіжку. Зрештою Річкова провідниця обирає місце для табору, знайдене Мрячконіжкою. Після встановлення кордонів коти розходяться по нових угіддях. Леопардозірка дозволяє збиратися на території Річкового Клану для Зборищ, поки вони не знайдуть іншого підходящого місця.

Сутінки[ред. | ред. код]

На Зборищі Леопардозірка оголошує, що заболочені луки, на яких раніше збиралися коти, є Річковою територією.

Коли кошенята приносять до табору отруту Двоногих, Леопардозірка дозволяє Листоплесій допомогти Мільгокрилій. Провідниця посилає кількох вояків на допомогу їй. Кішка дякує Громовій медикиці за послугу.

Захід[ред. | ред. код]

На одному зі Зборищ Леопардозірка розповідає про спалах зеленого кашлюку в їхньому Клані, через який помер Важкоступ. Також вона додає, що Мільгокрила стала виховницею Верболапки.

Хоча провідниця спочатку сконфужена, але з цікавістю слухає розповідь Мільгокрили про знамення від Зореклану, в якому два кругляка інакшої форми та кольору заважають потоку текти, як треба. Леопардозірка розлючена невпевненістю медикішки та тим, що вона спочатку не прийшла до неї. Кішка вирішує нічого не робити, доки Мільгокрила не отримає ясніше видіння.

Коли Чорнозір починає вимагати більше угідь для Тіньового Клану, Леопардозірка говорить, що у них теж проблеми зі здобиччю через Двоногів.

Згодом, провідниця спокійно вислуховує скаргу Шулікокрига на Студню, що випадково перейшла кордон під час полювання. Після того, як розлючений Бурешуб атакує Шулікокрига, провідниця із жалем виганяє обох котів із Річкового Клану.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

На Зборищі, коли повертається Сіросмуг, Леопардозірка вітається з ним і говорить, що рада знову його бачити.

На денному Зборищі Річкова провідниця разом з іншими провідниками підбиває підсумки змагань.

Спецвидання "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

У своїй розповіді обурена провідниця пояснює, що вирішила приєднатися до Тигрового Клану, бо ж так було би вигідніше для всіх Кланів: у кожного з них є спільні вороги на кшталт Двоногів, хижаків та голоду, а, об'єднавшись, вони могли би стати сильнішими. Вона впевнена, що Високозорому та Вогнезору доведеться приєднатися до них.

Єдине, що хвилює Леопардозірку — це Тигрозорові слова про напівкровок та гора з кісток на березі річки, яка вже починає терзати її у кошмарах.

Родовід[ред. | ред. код]

Молочний брат:

Цікаві факти [ред. | ред. код]

  1. Кішка має ненависть до некланових котів. 
  2. У походженні Леопардозірки є кицюня

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У Громадянстві "Шлях Вогнезора" вона названа своїм вояцьким ім'ям.