Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття
Fox.jpg

Лисиці — тварини з густим рудим хутром, пухнастим хвостом, загостреними вухами й зубами.

Життя лисиць[]

Лисиці риють нори у чагарниках, часто в піщаному ґрунті. Вони самостійні тварини і не живуть із Двоногами. Ці тварини злі, хитрі, підозрілі й ворожі. Полюють переважно вночі, мають різкий неприємний запах. Інколи лисиці живуть з маленькими лисенятами, які не становлять особливої загрози, однак доросла лисиця може захищати їх.

Ставлення до котів[]

Лисиці ставляться до котів агресивно. Вони не їдять котів, але можуть убити їх заради задоволення. Зазвичай коти виганяють їх. Також лисиці інколи викрадають кошенят із ясел.

Появи[]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[]

Одного разу, коли Синьолапка полює разом зі Сніголапкою, на них нападає лис і женеться за ними до табору. Синьолапка вирішує прийняти бій, але раптом блискавка вдаряє по гілці і та падає, перериваючи бій.

Після того як Синьошубка віддає кошенят Дубосерду, вона робить діру в яслах та вдає, що її кошенят викрала лисиця.

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

Сіролап показує Вогнелапові лисицю, яка крадеться лісом.

Ліс таємниць[]

Коли Вогнесерд бере Орляколапа на полювання, він відчуває запах лисиці. Вогнесерд питає, чи запах свіжий, на що Орляколап із полегшенням відповідає, що запах старий.

Небезпечний шлях[]

Рябохвоста згадує, що її кошеня викрала лисиця.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

На Зборищі Високозорий згадує, що Одновус та Багнокіготь вигнали лисицю із території Вітряного Клану, і що вона, ймовірно, перейшла на Річкову територію. Вогнезір бере до уваги, що вона могла перейти на територію Громового Клану.

Після того як Вогнезір повертається від Місяцескелі, Сіросмуг доповідає, що полуденний патруль вважає, що лисиця перетнула Громовий кордон. Коли Вогнезір цікавиться, чи вони слідували за запахом, воєвода відповідає, що коти загубили його.

Уві сні про Небесний Клан Вогнезір бачить новака, який відстає від групи, і його ловить лисиця. Коли провідник прокидається, Сіросмуг говорить, що він із патрулем піде до Чотиридерева, щоби спробувати відігнати лисицю.

Після повені Вогнезір помічає лисицю, що відволіклася від поїдання голуба. Кіт тікає і думає, що лисиця переслідує його, проте вона цього не робить.

Уві сні про Небесний клан Вогнезір бачить, як Совохвіст наказує Папоротешубці повести досвітній патруль та пошукати слідів лиса, на якого вони натрапили на іншому боці пагорба.

Пізніше Вогнезір знаходить пір'я з запахом лисиці. Піскошторма хвилюється, щоб тут не було лисиць, але Вогнезір каже, що вони є всюди.

Вогнезір з Піскоштормою та бродягою допомагають відігнати лисицю від кішки з кошенятами, яка потім представляється як Команиця.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сходить місяць[]

Під час полювання обрані коти потрапляють в пастку до місцевих лисиць, але Північ переконує лисиць відпустити їх.

Стожари[]

Після переселення Кланів лисиці приходять на Зборище, проте вояки відганяють їх.

Сутінки[]

На Вивіркострибку нападає лисиця, але Ожинокіготь та Золошуб рятують її.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Вояки помічають мертву лисицю на території Громового Клану, від якої пахне молоком. Вони вирішують, що десь мають бути її лисенята. Левко пропонує Сойку та Падубці допомогти Кланові й прогнати лисенят. Кошенята знаходять кубло хижаків, і лисенята атакують їх. У спробі втекти Сойко падає в лощовину. Пізніше лисенят проганяють вояки.

Темна ріка[]

Леволапові сниться, що за ним женеться лисиця.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Лисиці з'являються у деяких розповідях котів Клану, описі територій та у розділі "Інші тварини...". Там сказано про їхню зовнішність, місце проживання та особливі риси.

Убиті лисицями[]

Галерея[]

Фотографії[]

Advertisement