Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Лисолап — рудувато-бурий кіт із зеленими очима.

Життєпис[]

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Лиско — кошеня Папоротехмарки та Порохошуба, брат Крижинки.

Коли Левко, Сойко та Падубка граються мишею, Сойко випадково падає на Лиска з Крижинкою.

Вогнезір дає Леволапові, Сойколапові та Падуболаці новацькі імена, і кошенята Папоротехмарки приходять з ними попрощатися.

Падуболапка показує малим деякі бойові прийоми.

Коли патруль повідомляє, що собаки напали на Вітряний Клан, Папоротехмарка заступає собою Лиска та Крижинку.

Коти йдуть на денне Зборище, а Лиско з Папоротехмаркою та Крижинкою залишаються в таборі. Кіт каже, що він також хотів би піти. Папоротехмарка наказує їм принести жука, моху та муху, і кошенята починають сперечаються, хто переможе.

Темна ріка[]

Листоплеса ходить провідати Лиска та Крижинку, щоб кошенята не захворіли.

Лиско з Крижинкою та Маргариткою чекають на прихід мисливського патруля, який має принести свіжину. Лиско готовий з'їсти застиглу мишу, але Маргаритка відповідає, що він застуджений, тому має їсти лише теплу здобич. Потім його помітно під час вояцької церемонії Міллі.

Лиска та Крижинку часто помітно під час ігор. Одного разу, коли Попелюшколапка вже виліковує свою лапу, вона грається з Падуболапкою. Незабаром кошенята приєднуються до гри, яка стає бойовим тренуванням, де Падуболапка прикидається, ніби ворожа воячка з Вітряного Клану.

Коли Вітряний Клан йде в атаку на Річковий, Лиско каже, що також зможе битися, але Папоротехмарка відповідає, що він та його сестра мають сидіти у яслах і не заважати воякам.

Вигнанці[]

Лиско разом з іншими спостерігає за вояцькою церемонією Ліщинохвостої, Бубконоса та Мишовуса.

Кошенята Папоротехмарки під час гри кричать на весь табір, що на них напав Тіньовий Клан, що лякає кількох котів.

Лиско та Крижинка слухають розповіді старійшин про Тигрозора та Велику Мандрівку.

Вогнезір проводить новацьку церемонію для кошенят. Вивіркострибка стає виховницею Лисолапа. Але незабаром Вивіркострибка вирушає в гори, тож тимчасовою наставницею для нього обирають Карохвістку.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брати:

Сестри:

Племінник:

Племінниця:

Бабусі:

Дідусь:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Прабабуся:

Прадідусь:

Advertisement