Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Листозірка — ніжно-бура киця з бурштиновими очима.

Життєпис[]

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Листозірка вперше представлена як Листинка. Вона самітниця. Вогнезір приходить поговорити з нею про Небесний Клан.

Листинка приходить на збори й слухає Вогнезора. Кішка стає войовницею Ряболисткою та отримує новакаГоробцелапа.

Вогнезір доручає Ряболистці слідкувати за табором, поки патруль йде розслідувати, де живуть щури.

На першому Зборищі Небесного Клану Ряболистка оголошує, що Горобцелап дуже добре вчиться.

Кішка переконує Небесних котів напасти на щурів. Також вона каже Піскоштормій та Вогнезору, що це битва Небесного Клану.

Після поразки щурів Ряболистка каже, що вони їм більше не загроза. В таборі кішка перекреслює сліди від кігтів щурів на стіні й оголошує, що ця долина знову належить Небесним воякам.

Луноспіва отримує знак про те, що Ряболистка має стати провідницею. Кішка разом з Вогнезором та Луноспівою йде за своїми 9 життями. Після церемонії вона стає Листозіркою.

Провідниця проводить вояцьку церемонію для Вишнелапки та Горобцелапа. Також кішка робить новаками Рінелапа, Стрибколапа та Дрібнолапку. Воєводою Листозірки стає Гострокіготь.

Провідниця зі своїм Кланом дякує прощається з Піскоштормою та Вогнезором.

Родовід[]

Мати:

  • неназвана кішка

Цікаві факти[]

  1. Листоплеса була названа на честь Листозірки.
Advertisement