Класнючо.jpg

Листоплеса — світло-коричнева, смугаста дрібна киця з бурштиновими очами та білими лапками.

Характер[ред. | ред. код]

Має спокійний характер. Віддана, хоробра, добра кішка. На відміну від своєї сестри Вивіркострибки, вона тихенька й мовчазна.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Листинка та Вивірка народжуються в Піскошторми та Вогнезора.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Листинка стає новачкою медикішки та отримує ім'я Листолапка.

Їй стає шкода Вивірколапку, але Попелюшка з нею не згодна, і пропонує Листолапці піти на Зборище.

На Зборищі Листолапка зустрічається з Перохвостою і Мрячконіжкою та знайомиться з Мільгокрилою.

Згодом вона зустрічає Круколапа, який прямує до Вогнезора, і Листолапка проводить його до провідника. Дорогою вона зустрічає Вивірколапку, і Круколап їх залишає. Листолапка дякує за здобич, і каже, що вона хвилювалась за Вивірколапку.

Листолапка підозрює, що її сестра щось від неї приховує. Після смачного обіду Попелюшка просить Листолапку віднести трави Рябохвостій.

Вона бачить, як Вивірколапка з Ожинокігтем йдуть з лісу, й учениця медикішки дає їм подорожні трави та бажає успіхів.

Громовий Клан шукає Вивірколапку з Ожинокігтем, але безуспішно. коли Листолапка перебирає трави, її виховниця запитує, чи не знає Листолапка, де її сестра. Листолапка відповідає, що ні.

Зранку Листолапка з Попелюшкою йдуть на збори медикотів. Листолапка дуже радіє за свою подругу Мільгокрилу, коли та стає ученицею медикота.

Кішка збирає трави разом з Карохвісткою, і вони бачать, що Вітряні коти досі п'ють з річки на території Річкового Клану. Там подруги зустрічають Річковий патруль, і виявляється, що Бурешуб і Перохвоста також зникли того самого дня, що й Вивірколапка з Ожинокігтем. Листолапка переповідає це Вогнезорові.

Коли вона прокидається, то запитує Попелюшку, чи є у них корінь лопуха. Виховниця здивована, але каже, щоб Листолапка пішла та назбирала.

Після цього вона йде на Зборище, і говорить з Мільгокрилою. Наприкінці Зборища Листолапка намагається передати повідомлення Вивірколапці про корінь лопуха.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Листолапка допомагає Карохвістці позбавитися від кліща й після цього йде змивати жовч.

Зранку новачка з Карохвісткою йдуть до Вітряного Клану, щоб поговорити, але на них нападають. Біля Річкового кордону Мільгокрила допомагає кішкам побороти Вітряний патруль.

Наступного дня Мільгокрила вчить Листолапку рибалити. Коли приходить Шулікокриг, Мільгокрила штовхає подругу в річку, щоб брат її не побачив. Листолапка слухає розмову брата з сестрою та біжить до табору. Вона зустрічає Сіросмуга й запитує, чи не знає він, хто тато Мільгокрилої та Шулікокрига, і Сіросмуг каже, що не знає.

Листолапка тренує бойові прийоми з Попелюшкою.

Кицька присутня у патруль, який іде до Вітряного Клану. Коли вони приходять, то два Клани починають сперечатись через крадіжки здобичі. Високозорий визнає, що не правий, і все налагоджується.

Після зборів медикотів Листолапка намагається передати повідомляння своїй сестрі, але натомість до неї приходить Плямолистка, і розповідає Листолапці, що її сестра в безпеці.

Коли Рябохвоста їсть отруйного кроля, Листолапка дуже за неї переживає.

Листолапка бачить, що Шуваролап тоне, і допомогає йому.

Коли вона приходить до табору, то її зустрічають з новинами, що Рябохвоста померла, а Хмарохвіст та Ясносерда зникли. Листолапці стає шкода Модринку, яка щойно померла.

Коли Карохвістка випадково заходить на Річкову територію, то на неї нападає Шулікокриг, проте хитрощами Мільгокрила визволяє їх та зізнається Листолапці, що її батьком був Тигрозір.

Згодом Листолапку ловлять Двоноги.

Світанок[ред. | ред. код]

Коли Листолапка прокидається, то бачить багато котів, які також зачинені у дивних кублах. Невідома кицюня розмовляє з Листолапкою. Кішка запитує, чи все гаразд, і каже, що Листолапка може поїсти корму. Кицюня називає себе Коді. Коли Листолапка розмовляє з нею, виявляється, що її тато, Вогнезір, колись був кицюнею Рудьком і дружив із Ляпком. Серед усіх котів Листолапка впізнає Ясносерду.

Двоніг відкриває клітку Листолапки, і вона відходить у кінець клітки та шипить на нього. Коли Двоніг іде назад, то Листолапка знову кличе Ясносерду, але крім її голосу вона чує Хмарохвоста й Мрячконіжку.

Саша запитує про своїх кошенят, і Листолапка відповідає, що з Шулікокригом і Мільгокрилою все гаразд. Самітниця просить, щоб Листолапка за неї помолилась, бо сама не вірить у Зореклан.

Вугіль раниться об щось гостре, і в нього йде кров. Листолапка передає йому павутини.

Наступного дня полонених рятує загін з Громового Клану, який складається з Вивірколапки, Карохвістки, Шипокігтя, Дощовуса, Сіросмуга та Ожинокігтя. Місія проходить успішно, однак Двоноги забирають Сіросмуга. Листолапка розповідає Вогнезору про воєводу.

Зранку в Папоротехмарки помирає Ясенька. Попелюшка наказує Листолапці принести королеві макових зернят. Листолапка пояснює Ожинокігтю та Вивірколапці знамення про вогня та тигра.

Листолапка з Попелюшкою чувають за Мідиколапом.

Коли Клани вирішують піти на пошуки нової території, Коді каже, що їй треба повертатися додому, і Листолапка сумує за подругою.

Клани покидають ліс та вирушають у подорож.

У печері Племені Стрімкої Води Листолапка розмовляє зі Скелевидцем про лікарські трави.

Тоді Листолапка бачить духи Срібнострумки та Перохвостої біля Воронокрила, які через мить зникають.

Листолапці сниться сон про нову домівку Кланів.

Стожари[ред. | ред. код]

Клани знаходять нову домівку.

Новачка вітає сестру, яка стала воячкою Вивіркострибкою.

Листолапка та Мільгокрила йдуть за травами до конярки.

Коли Клани розходяться по новим територіям, Листолапка хоче допомогти Воронокрилу з Хуткохвостом, але Вітряний вояк гарчить, що йому не потрібна допомога.

Вивіркострибка розповідає Листолапці, що не довіряє Шулікокригу.

Пізніше Громова новачка показує Мільгокрилій калабаню з мертвим кроликом. Мільгокрила винувато каже, що вона брала з цієї калабані воду для старійшин. Листолапка сподіваються, що з котами, які пили цю воду, буде все добре.

Листолапці сниться сон, у якому якийсь незнайомий голос промовляє пророцтво: "Перш ніж настане мир, кров проллє кров, і озеро стане багряним".

Карохвістка повідомляє, що в Мишошубки болить живіт. Поки Попелюшка лікує кішку, Листолапка вирішує зайти до Вітряного Клану, аби передати їм лікарських трав, бо їхні коти найслабші.

Одновус вітає Листолапку та каже, що в них хворі Ранньоквітка та Темноніг. Воронокрил зустрічає Листолапку дуже вороже й весь час за нею спостерігає. Одновус віддає частину території Громовому Клану за те, що їхня новачка врятувала Вітряних старійшин. Листолапка дякує та повертається додому.

Згодом до Листолапки приходить Плямолистка та наказує новачці йти за нею. Громова кішка бере з собою Карохвістку, і вони разом наздоганяють зоряну кішку. Плямолистка приводить їх до Місячного Ставу, який буде новою Місяцескелею для медикотів. Листолапка зустрічає Перохвосту, яка просить передати Воронокрилу не горювати та не бути сліпим до іншим котів.

Листолапка розповідає про Місячний Став Громовому Клану, а потім прямує до Вітряних вояків і розповідає про свою знахідку Короморду. Новачка також передає Воронокрилу повідомлення від Перохвостої.

Коли медикоти збираються біля Місячного Ставу, Попелюшка нарікає Листолапку Листоплесою.

У битві з поплічниками Багнокігтя Листоплеса ледь не падає зі скелі, коли її зіштовхують два Тіньових вояка. Медикішку рятує Воронокрил і каже Листоплесій, що кохає її.

Сутінки[ред. | ред. код]

Листоплеса весь час думає про Воронокрила та не може через це нормально виконувати обов’‎язки медикішки.

Уві сні до медикішки приходить Перохвоста. Зоряна кішка просить Листоплесу передати Мільгокрилій, що на Річковий Клан чекає небезпека від Двоногів. Коли Листоплеса переказує це подрузі, то Річкова медикішка говорить, що буде пильнувати.

Мохошубка приходить у Громовий табір із повідомленням, що у Річковому Клані поширюється хвороба, й Мільгокрила просить допомоги в Листоплесої.

Медикішка з Мохошубкою прямують до Річкового табору. Дорогою вони зустрічають Вітряний патруль, де Листоплеса бачить Воронокрила.

Громова кішка допомагає Мільгокрилій з хворими котами. Коли Листоплеса хоче піти додому, то Мільгокрила пропонує подрузі переночувати в її кублі, а наступного ранку вирушати до рідного Клану. Громова медикішка погоджується, забувши про зустріч з Воронокрилом.

Зранку Листоплеса з Річковим патрулем знаходить липку рідину Двоногів, яка стала причиною багатьох смертей у Річковому Клані.

Коли Листоплеса повертається до Громового Клану, то бачить, як Ясносерда допомагає Попелюшці з травами, ніби Ясносерда новачка медикішки. Листоплеса думає, що, можливо, Громовий Клан більше її не потребує.

На Зборищі медикішка говорить з Воронокрилом. Вітряний вояк запитує кішку, чому вона не прийшла на зустріч, і Листоплеса відповідає, що допомагала Мільгокрилій.

Уві сні Листоплеса бачить, як Ожинокіготь та Шулікокригом тренується з Тигрозором. Колишній провідник навчає своїх синів влади. Листоплеса прокидається та сувнівається у відданості Ожинокігтя.

На зустрічі з Воронокрилом медикішка помічає, що за ними хтось слідкує. Листоплеса гадає, що то, мабуть, Вивіркострибка, але потім розуміє, що то Попелюшка. Сіра кішка наказує учениці припинити зустрічатися з Воронокрилом. Коли Листоплеса відмовляється, Попелюшка атакує кішку. Громова медикішка тікає з лісу разом із Воронокрилом.

Згодом Листоплеса з Воронокрилом зустрічають борсучиху Північ. Вона розповідає, що її рід збирається напасти на Громовий Клан. Листоплеса з Воронокрилом вирішують повернутися.

Медикішка з Вітряним вояком приходить у табір та бачить, як борсуки атакують її Клан. Вивіркострибка повідомляє сестрі, що один з борсуків зараз в яслах, де народжує Карохвістка. Листоплеса кидається в ясла, і бачить, як борсук убиває Попелюшку. Громова медикішка з Воронокрилом відганяє ворога. Листоплеса прощається зі своєю виховницею.

Захід[ред. | ред. код]

Листоплеса стає медикішкою Громового Клану.

Медикішка бачить знак, що Ожинокігтя та Вивіркострибку ніщо не розлучить.

Коли Бубко потрапляє у пастку Двоногів, Листоплеса виліковує кошеня, але Бубко втрачає хвоста.

Ліщинка та Мишко граються з метеликом та заходять до кубла медикішки й там відривають йому крило. Мишко розповідає, що цю комаху їм показала плямиста кішка. Тоді Листоплеса розуміє, що то була Плямолистка, яка хотіла розповісти таємницю обрання Мільгокрилої у медикішки. Листоплеса дізнається, що Шулікокриг відірвав крило метелика та поклав його біля кубла Багношуба, а той приняв це за знак від предків, що Мільгокрила повинна стати медикішкою.

Перохвоста та Листоплеса приходять до Верболапки уві сні, щоб показати, де росте котяча м'ята.

Листоплеса дуже хвилюється через те, що Попелюшка не навідує її у снах.

Пізніше до Громової медикішки навідуються Синьозірка, Жовтоікла та Левосерд і говорять, що Листоплеса ступить на дуже складну стежку.

Потім Вогнезір приходять до кубла медикішки й запитує доньку, чи мають рацію Піскошторма та Ожинокіготь, говорячи, що Сіросмуг помер. Листоплеса вважає, що треба прийняти те, що сірий кіт загинув.

Листоплеса з іншими котами чуває за Сіросмугом.

Медикішка уві сні бачить, як кігті ожини захищають Громовий Клан, і вирішує, що Ожинокіготь має стати новим воєводою.

Листоплеса розповідає про свій сон батькові. Вогнезір призначає Ожинокігтя новим воєводою. Після церемонії медикішка бачить Тигрозора біля Ожинокігтя.

Згодом приходить Плямолистка й показує Листоплесій, що душа полеглої медикиці тепер у тілі маленької Попелюшечки.

Пізніше Листоплеса бачить, як Ожинокіготь вбиває Шулікокрига, і розуміє, що пророцтво здійснилося.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Листоплеса лікує Березопада й Орлякошуба від білого кашлюка.

Левко, Падубка та Сойко тікають з табору, щоб відшукати лисенят, але ті виявляються більшими й кидаються на кошенят. Сойко, тікаючи від лиса, падає у лощовину і його лікує Листоплеса. Коли Сойко прокидається, він описує медикішці кицьку, яка приходила до нього уві сні. Листоплеса здогадується, що це Плямолистка й дивується, що сліпий Сойко так чітко бачить уві снах. Вона пропонує кошеняті стати її новаком, але Сойко відмовляється.

Падубці подобається лікувати брата, й згодом стає новачкою Листоплесої.

Коли Воронокрил приводить до табору Сойколапа, який ледь не втонув у потоці на кордоні, Листоплеса розмовляє з Вітряним вояком. Сойколап помічає дивну напругу між ними.

Листоплеса та Падуболапка лікують Сіросмуга та Міллі, які повернулися до Громового Клану.

На бойовому тренуванні Листоплеса здивовано дивиться на те, як Попелюшколапка смикає лапою. Медикішка говорить, що Попелюшка колись також так робила.

Оскільки повернувся Сіросмуг, Вогнезір не може вирішити, хто тепер буде воєводою. Листоплеса йде до Місячного Ставу за порадою предків, і Зоряні вояки відповідають, що Вогнезір має обрати воєводу, який краще знає Клан. Прокинувшись, Листоплеса помічає Сойколапа. Новак каже, що бачив її із Зорекланом, і Громова медикішка розуміє, що Сойколап має дар. Листоплеса знову пропонує Сойколапові стати її новаком, але тий відповідає, що вона вже має Падуболапку.

Падуболапка розповідає Листоплесій, що вона більше не хоче бути медикішкою, а Сойколап тим часом визнає, що йому треба зайняти місце своєї сестри. Листоплеса задоволена, що Сойколап нарешті це зрозумів.

Листоплеса та Сойколап лікують хворих на Зелений кашлюк.

На денному Зборищі, під час мисливських змагань, Леволап та Бризолап провалюються в нору. Воронокрил та Сойколап витягують їх, і Листоплеса разом із своїм новаком доглядає котів.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Листолапку навідує Піскошторма, коли проводить екскурсію по старому табору Громового Клану. Також до неї заходить Вивіркострибка.

Її згадує Воронокрил, коли розповідає про почуття до Листоплесої.

Листоплеса розповідає про пророцтва та медикотів.

Родовід[ред. | ред. код]

Пара:

Мати:

Батько:

Сестра:

Бабуся:

Племінники:

Племінниця:

Дідусі:

Прабабусі:

Прадідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідний брат:

Далекі родичі:

Галерея[ред. | ред. код]

Пікселі[ред. | ред. код]

  1. Листоплеса нащадок Небесного Клану
  2. Кішка названа "листо" на честь Плямолистки та Листозірки.
  3. Її дане ім'я "плесо" через те, що вона знайшла Місячний Став.  
  4. Листоплеса одна з улюблених котів Черіт.  
  5. Вона має кров кицюнь через Вогнезора.  

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У книзі "Сутінки" в громадянстві була зазначена як новачка.
  2. У книзІ "Захід" на сторінці 19 й "Прозір", ст.161, вона названа Листолапкою, хоча вона вже давно стала Листоплесою.