Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Ліщинохвоста — сіро-біла кішка з зеленими очима.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сутінки[]

Маргаритка покидає конярку зі своїми кошенятами, бо їм загрожують Двоноги, вони просять допомоги в Громового Клану. Вогнезір дозволяє їм залишитись.

Під час битви з борсуками Маргаритка з кошенятами шукають безпечне місце. Ліщинка хвалиться, що якщо борсук наступить на неї, то вона його вкусить.

Захід[]

Після нападу Ліщинка, Бубко та Мишко повертаються до ясел.

Коли Бубко зникає, Ліщинка та Мишко за нього турбуються. Коли їхнього брата знаходять, кошенята дуже радіють.

Наступного дня Ліщинка хвалиться, що зловила метелика.

Після випадку з Бубком Маргаритка забирає своїх дітей до конярки.

Хмарохвіст та Ожинокіготь приходять повернути кішку з кошенятами. Бубко, Ліщинка та Мишко вмовляють матір повернутися.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Ліщинолапка — новачка Порохошуба.

Вона разом з Мишколапом повертається до табору зі свіжиною, за що Порохошуб хвалить свою новачку.

Бубколап, Мишколап та Ліщинолапка йдуть на іспит. Бубколап цікавиться, хто буде спостерігати, і Ліщинолапка припускає, що це буде Вогнезір. Пізніше кішка запитує, чи можна їм полювати разом.

Коли Сойколап не може зорієнтуватися в новацькому кублі, Ліщинолапка допомагає йому і говорить новаку йти на її голос.

Потім Порохошуб бере Ліщинолапку на влови й наказує взяти Мишколапа з собою.

На Зборищі вона радить Леволапові та Падуболапці бути ввічливими й не видавати забагато інформації. Після цього Ліщинолапка та Бубколап йдуть розмовляти із Зайцелапом.

Темна ріка[]

Ліщинолапка йде на Зборище. Після того як коти дізнаються, що у Вохрошубки народилися кошенята, Ліщинолапка каже Леволапові, що тепер їм доведеться тренуватися ще сильніше, бо в Тіньового Клану троє нових котів. Леволап говорить, що вони ще кошенята, а Ліщинолапка нагадує йому, що кошенята стають вояками.

Новачка присутня на вояцькій церемонії Міллі. Коли Бурешуб запитує, чи є в Громовому Клані коти, які не довіряють Міллі, Маргаритці чи Студні битися пліч-о-пліч з ними, Сіросмуг заперечує це, і до вояка приєднується Ліщинолапка, Бубколап і Мишколап.

У патрулі Ліщинолапка найперша помічає Бризолапа та Зайцелапа, які гонять білку до Громового кордону. Після сварки з Вітряними котами новачка говорить, що на білок зазвичай полюють лісові коти, а не рівнинні. Ліщинолапка каже, що це трохи підозріло й припускає, що Вітряний Клан готує напад.

На Зборищі стає відомо, що в Річкових котів проблеми з домівкою, і Громовий Клан готується до можливого нападу. Ліщинолапка пояснює Падуболапці, що вояки укріпліють ожиною ясла. Потім сіро-біла новачка йде до кагату й бере собі мишу.

Ліщинолапка, Мишколап та Падуболапка йдуть на бойове тренування. Чорна новачка каже, щоб вони вирушали без неї, і Ліщинолапка запитує, що сказати Орлякошубові.

Леволап прямує до табору після зустрічі з Вересолапкою. Раптом з табору вибігають коти, серед яких є Ліщинолапка. Кішка пояснює коту, що Вітряні новаки вбили білку на Громовій території, і починається бійка. Ліщинолапка кидається на Бризолапа, коли той б'ється з Леволапом, але кіт легко відбивається від Громової учениці. Також Ліщинолапка гонить Зайцелапа через струмок, горлаючи йому повертатися в ясла. Після битви Медолапка згадує, що Ліщинолапка сказала їй, що Леволап реально провчив Бризолапа.

Вигнанці[]

Під час полювання Ліщинолапка зустрічає Сойколапа й показує йому свій улов. Новачка каже, що це її останній новацький іспит і після нього вона стане воячкою. Порохошуб хвалить Ліщинолапку, але наказує продовжувати полювати.

Згодом Ліщинолапка стає воячкою на ім'я Ліщинохвоста.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Маргаритка розповідає, як вона з Бубком, Ліщинкою та Мишком тікали з конярки.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брати:

Єдиноутробна сестра:

Єдиноутробний брат:

Галерея[]

Пікселі[]

Advertisement