Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Маколеда — черепахово-біла кішка. 

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сутінки[]

Мачинка, Медя, Попелюшечка та Кротик народжуються у Карохвістки та Орлякошуба під час нападу борсуків.

Захід[]

Видно, як кошенята п'ють молоко матері. Тоді ж Карохвістка дає імена своїм дітям.

Ожинокіготь вважає, що Мачинка дуже схожа на свою матір.

Мачинку помітно сплячою, коли Листоплеса мандрує з Плямолисткою уві сні.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Маколапка — новачка Шипокігтя.

Коли Клан дізнається про лисенят на своїй території, Маколапка запитує Ожинокігтя, чи може вона з Мишколапком приєднатися до патруля, який буде шукати хижаків.

Під час церемонії Левка, Падубки та Сойка Маколапка розмовляє з Медолапкою та Бубколапом.

Маколапка хворіє зеленим кашлюком і майже не дихає. Сойколап проникає у її сон, де Маколапка вже приєднується до Зореклану. Сойколап просить Плямолистку відпустити їх звідси, і Зоряна кішка киває, говорячи, що Маколапці ще не час приєднатися до неї. Після цього Маколапка одужує.

Темна ріка[]

Коли Попелюшколапка ламає собі задню лапу, Маколапка каже, що вона не має померти. Потім Карохвістка веде Медолапку та Маколапка до Орлякошуба.

Повертаючись з тренувальної лощовини, Маколапка запитує Сойколапа, чи не бачив він Падуболапки. Тоді новачка згадує про сліпоту кота й каже, що вона мала на увазі чули чи завітрили її запах. Маколапка розповідає Сіросмугові, що Падуболапка мала йти з нею та Мишколапом на тренування, але так і не прийшла.

Маколапка бере участь в битві проти Вітряного Клану. Новачка штурхає Леволапа, пропонуючи напасти на Зайцелапа та Бризолапа. Пізніше Маколапка б'ється з Ясносердою проти Білохвістки.

Після повернення Падуболапки з Річкового Клану Маколапка розпитує новачку про Річкових котів. Падуболапка відповідає, що там все так само, як і в Громовому Клані, і Маколапка говорить кішці, не казати таке Орлякошубові, бо в неї і так достаньо проблем.

Вигнанці[]

Перед церемонією, коли Бубколап хвилюється через своє вояцьке ім'я, Маколапка сміється, що Вогнезір може назвати його Бубкокуцохвостом.

Вона присутня на тренуванні разом з Леволапом. Золотистий новак показує їй один з Тигрозорових прийомів.

Маколапку помітно на новацькій церемонії Лиска і Крижинки.

Орлякошуб, Бурешуб і Студня ведуть новаків у мисливську виправу. Коли Студня розповідає про Плем'я, Маколапка цікавиться, хто такі першаки, а також розпитує про провід Племені та Зореклан. Вона вважає, що у Скелевидця дуже дивне ім'я.

На наступному тренуванні Маколапка намагається використати на Медолапці прийом, якого її навчив Леволап. Проте Медолапці вдається ухилитися і двічі вдарити Маколапку по носі.

Під час бійки Золошуба та Леволапа Маколапка відскакує від них, а її виховник, Шипокіготь, підсуває новачку ближче до краю галявини. Після бійки Маколапка і Попелюшколапка виглядають шокованими. Плямиста новачка боїться, що виховники будуть так само з ними битися.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестри:

Бабусі:

Дідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Прабабусі:

Прадідусі:

Двоюрідні прабабусі:

Двоюрідні прадідусі:

Прапрабабусі:

Прапрадідусі:

Двоюрідний прапрадідусь:

Двоюрідна прапрапрабабуся:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідний брат:

Цікаві факти[]

  1. Маколапка має кров Небесного та Вітряного Кланів.

Помилки[]

  1. У книзі "Затемнення" на сторінці 201 Маколеду два рази назвали новачкою, хоча на той час вона вже обіймала посаду вояка.
Advertisement